Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

tennessee

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
rosanne
Amerika-newbie

Bericht door rosanne »

Ja het is warm daar, maar beter dan slecht regenachtig weer, al heb ik dat daar ook meegemaakt...wegspoelen is een beter woord.

Dus je hebt een beroemde opa, best iets om trots op te zijn
Lewisweathers89
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Lewisweathers89 »

nou beroemd:p laten we zeggen dat hij bekend in town is.
RDGR
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door RDGR »

Welke stadjes/dorpjes zijn echt aan te raden in Tennessee door mensen die er wonen of die er geweest zijn? En dan bedoel ik natuurlijk niet de "bekende" steden als Memphis, Nashville etc.

Ook tips over mooie natuurgebieden/national parks zijn natuurlijk altijd welkom!
Dezz
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Dezz »

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Zowieso willen we naar Lynchburg om de beroemde Jack Daniels fabriek te bezoeken :)
Lewisweathers89
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Lewisweathers89 »

Ik woon in nu in Ooltewah, TN wat hoort bij Chattanooga. We hebben hier wel een mooie bergachtige omgeving. je hebt in downtown Chattanooga de rock city. Een mooi stukje natuur met veel rotsen, er zijn paden gemaakt zodat het gangbaar is voor mensen. Op een bepaald punt kun je uitkijken over 7 verschillende staten. Verder is Chattanooga wel een mooie stad met veel restaurants, en de beroemde Chattanooga Choo choo museum.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer