Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Huis te koop aangeboden in Virginia

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Color01 schreef:onze electriciteits rekening is altijd rond de 250 dollar... daarvan hebben we ook ventilators aan in de paarde stallen als het te warm wordt en Grote lampen zo dat het stuk voor de paarden verlicht is,
Maar jij bent ook een Hollander :D dus zuinig, en maakt natuurlijk uit in welke staat je zit en bij welke maatschappij. Ons huis in Texas is volledig electrisch, dus geen gas, we hadden huurders en die betaalden ook ongeveer 250 US Dollars, de vorige eigenaren betaalden gemiddeld 400 Dollars, maar die waren type airco en TV de hele dag aan! Toen wij in april de was buiten hingen kwam de buurvrouw vragen of de droger kapot was :shock: Was buiten kennen ze bijna niet meer, heb je toch machines voor!
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Met het gevaar dat we je topic laten ontsporen in een gas-rekening discussie..
Wij hebben recentelijk een koffieautomaat het raam uit gegooit(lees: netjes naar de afvalverwerkings unit gebracht) en 2 oude koelkasten waren hetzelfde lot bezegelt. Nuon vroeg zich af of wij misschien een koelcel thuis hadden staan :shock: . Nou, als je naar de meterkast keek dan spinde dat plaatje ook als een gek rond.
Met een nieuwe zuinige koelkast(Amerikaans model met kraantje en ijsblokjes in de deur :-P) en een Senseo koffieautomaat is het plaatje weer tot rust gekomen en komt de rekening denk ik wel weer op een 3 cijferig getal. Pfff, en dan hebben wij ook nog bedrijfsstroom. Dat is in princiepe goedkoper.
Het is dus belangrijk na te gaan of je geen apparaten hebt die elektriciteit vreten. Een oude koelkast ligt voor de hand, net als koffieautomaten aangezien die een verwarmingselement hebben. Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor airco's of kachels.
Aangezien ik in het begin de schuld kreeg teveel stroom nodig te hebben heb ik enkele stroommeters aangeschaft. Toen bleek dat mijn computers in verhouding weinig verbruikten ging de 'directie' beter zoeken.
Zet je scherm uit als je weg loopt scheelt een hoop! Net als een plat scherm, 20 tot 40 watt gemiddeld! Ook heb ik een recente computer die bepaalde hardware uitschakelt waardoor het verbruik drastisch afneemt!
Het lijken van die kleine dingen, maar bij elkaar helpt het toch flink.
De gemiddelde Amerikaan staat 5 minuten te wachten als de winkel open moet met ronkende automotor, hij zou het eens warm of koud krijgen Smile De olieprijzen dalen weer dus denk dat alle goede voornemens weer de kast in gaan en maar klagen dat alles zo duur wordt, rare jongens, die Amerikanen.
Dat is misschien wel waar. Maar dat doen we in Nederland ook steeds meer. Het is niet voor niets dat ze nu weer een campagne hebben gestart op basisscholen om kinderen met de fiets of de benenwagen naar school te brengen. Steeds meer ouders hebben amper tijd of zin om om half negen met koter op de school te staan 2 km verderop. Ik kom praktisch dagelijks langs mijn oude school en ik merk gewoon dat het steeds meer een ramp word om normaal die straat door te komen. Op vaste tijden staat het verkeer compleet vast door dat pendelverkeer. Add to that dat kinderen steeds minder beweging krijgen en we krijgen in niet afzienbare tijd dezelfde problemen als Engeland bijvoorbeeld.

That being said, moet ik eerlijkerwijs wel toegeven dat ik zelf ook veel de auto pak. Eventjes naar de stad, of zelfs eventjes naar school. Dat is slechts 2km, maar ik heb dagen dat ik er echt tegenop zie om met de fiets te gaan. Hoe zielig is dat dan :-0. Terwijl ik toch echt geen hekel heb aan bewegen. Het ligt vaak gewoon aan het weer en de gemakszucht.
- Mike
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

a4plus schreef:De gemiddelde Amerikaan staat 5 minuten te wachten als de winkel open moet met ronkende automotor, hij zou het eens warm of koud krijgen :) De olieprijzen dalen weer dus denk dat alle goede voornemens weer de kast in gaan en maar klagen dat alles zo duur wordt, rare jongens, die Amerikanen.
Walmarkt is altijd open ... dus je hoeft daar niet voor de deur te wachten :)
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Color01 schreef:
a4plus schreef:De gemiddelde Amerikaan staat 5 minuten te wachten als de winkel open moet met ronkende automotor, hij zou het eens warm of koud krijgen :) De olieprijzen dalen weer dus denk dat alle goede voornemens weer de kast in gaan en maar klagen dat alles zo duur wordt, rare jongens, die Amerikanen.
Walmarkt is altijd open ... dus je hoeft daar niet voor de deur te wachten :)
Bij de Walmart en the Mall worden de vrouwen gedumpt en de mannen staan met ronkende motor te wachten tot ze er weer uit komen :D Wel een leuk gezicht wanneer vrouwen in Nijlpaard formaat uit dikke pickups worden gehezen.
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

a4plus schreef: Bij de Walmart en the Mall worden de vrouwen gedumpt en de mannen staan met ronkende motor te wachten tot ze er weer uit komen .

Dan doe de mannen in Texas toch iets verkeerd. want je ziet mij toch niet wachten in een auto :lol:
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Color01 schreef:
a4plus schreef: Bij de Walmart en the Mall worden de vrouwen gedumpt en de mannen staan met ronkende motor te wachten tot ze er weer uit komen .

Dan doe de mannen in Texas toch iets verkeerd. want je ziet mij toch niet wachten in een auto :lol:
Mij ook niet, ben het eerste binnen, veel te veel leuke hebbedingetjes :D
RhonDick
Amerika-ontdekker

Bericht door RhonDick »

Ik betaal nu 200 euro per maand; euro :!:

kan nooit duurder zijn dan t godsvermogen, dat je hier betaalt......

heb ik al laten uitrekenen. :wink:
Moving dit jaar van Bussum naar Clover
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Nou we horen het nog wel als je daar eenmaal zit :wink:
- Mike
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

RhonDick schreef:Ik betaal nu 200 euro per maand; euro :!:

kan nooit duurder zijn dan t godsvermogen, dat je hier betaalt......

heb ik al laten uitrekenen. :wink:

Als je verhuisd naar Amerika moet je rekening houden dat je duurder uit bent met verzekeringen en Utilities (water, gas, stroom). Aan de andere kant bespaar je flink op autokosten en belastingen, de dagelijkse boodschappen zijn vergelijkbaar. Dus als je ongeveer hetzelfde als in Nederland verdient veranderd er niet zoveel, oja hypotheken zijn duurder maar je betaald ook echt af, dus naar 20 jaar is het huis je eigendom.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

oja hypotheken zijn duurder maar je betaald ook echt af, dus naar 20 jaar is het huis je eigendom.
Hier ook hoor. Bij bijvoorbeeld een spaarhypotheek heb je aan het einde van de looptijd een kapitaal opgebouwd waarmee je je huis afbetaalt.
Zou ook een beetje vreemd zijn hè, 20 jaar betalen aan je hypotheek en daarna nog geen bezit hebben, dan kun je net zo goed huren.

Marjon
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

vana schreef:
oja hypotheken zijn duurder maar je betaald ook echt af, dus naar 20 jaar is het huis je eigendom.
Hier ook hoor. Bij bijvoorbeeld een spaarhypotheek heb je aan het einde van de looptijd een kapitaal opgebouwd waarmee je je huis afbetaalt.
Zou ook een beetje vreemd zijn hè, 20 jaar betalen aan je hypotheek en daarna nog geen bezit hebben, dan kun je net zo goed huren.

Marjon

:offtopic: Wordt een beetje er offtopic, maar simpel gezegd is het in Nederland slimmer om niet teveel af te lossen vanwege de belastingaftrek en zijn er veel hypotheekvormen waar je eigenlijk vooral rente betaald en na 30 jaar moet je nog veel geld aflossen. Ik heb dit een Amerikaan proberen uit te leggen, maar snapte niets van dit soort constructies
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

:offtopic:

Ja daar heb je wel gelijk in, er zijn zoveel ingewikkelde ondoorzichtige vormen tegenwoordig. Toen ik bij de bank werkte waren er maar twee hypotheekvormen: lineair en annuïteiten :D ( Ja, ik word nu echt oud :cry: )

Marjon
Texas Boy
Amerika-expert

Re: Huis te koop aangeboden in Virginia

Bericht door Texas Boy »

Color01 schreef:Wegens verhuizing aangeboden ...goed onderhouden eengezins huis gelegen in Suffolk, VA

Het huis is 7 jaar oud en de kavel oppervlakte is 2 acres.

Bij interesse moeten jullie je maar melden bij mij.

voor meer foto's kun je op mijn website terecht. http://www.reallifedreamlandbabydolls.com/House.htm

Afbeelding

Afbeelding

Leuke grasmat trouwens, krijg je handgrasmaaier cadeau :D
Color01
Amerika-expert

Re: Huis te koop aangeboden in Virginia

Bericht door Color01 »

a4plus schreef: Leuke grasmat trouwens, krijg je handgrasmaaier cadeau :D
Als je iets meer betaald, dan laat ik mijn Yard Tractor achter :)
RhonDick
Amerika-ontdekker

Bericht door RhonDick »

We hebben een eigen "well", dus water betalen we niet :)
Wel de pomp goed onderhouden, natuurlijk........
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

RhonDick schreef:We hebben een eigen "well", dus water betalen we niet :)
Wel de pomp goed onderhouden, natuurlijk........
de pomp hebben we afgelopen jaar een onderhouds beurt laten geven...en dat gebeurt eenmaal in de 6 jaar. :)
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Zo te horen zit jullie pomp niet zo diep dan. Als ik mijn pomp naar boven wil halen om onderhoud eraan te laten verrichten ben ik meer aan arbeidsloon kosten kwijt dan een leuke tweede hands auto. Vorig jaar heb ik hem moeten laten vervangen, dus voorlopig kom ik er even niet meer aan.
(Pomp op 850 foot diepte)
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

ik bedoel de filters....van de water system :oops:
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

a4plus schreef:
vana schreef: Hier ook hoor. Bij bijvoorbeeld een spaarhypotheek heb je aan het einde van de looptijd een kapitaal opgebouwd waarmee je je huis afbetaalt.

Marjon

:offtopic: Wordt een beetje er offtopic, maar simpel gezegd is het in Nederland slimmer om niet teveel af te lossen vanwege de belastingaftrek en zijn er veel hypotheekvormen waar je eigenlijk vooral rente betaald en na 30 jaar moet je nog veel geld aflossen. Ik heb dit een Amerikaan proberen uit te leggen, maar snapte niets van dit soort constructies
:offtopic: Je kunt hier na 5 jaar b.v. alleen rente betalen, de overwaarde van je huis er weer uit halen omdat de waarde hoger is geworden, vooral als de rente gunstig ligt. Leuk extra centje of je kunt het "goed" wegzetten.

Beter is om alleen rente te betalen en de aflossing die je normaal zou betalen, elke maand in een aparte spaarpot (met rente) te duwen, als je het goed berekend, met belastingvoordeel etc.. kun je hiermee echt je huis heel vroeg afbetalen. Je moet alleen wel de discipline hebben om elke maand dit geld te storten en het ook niet aan te raken.

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
RhonDick
Amerika-ontdekker

Bericht door RhonDick »

Wij hebben een 20 jarige ouderwetse hypotheek genomen, met maandelijkse aflossing, waarbij je daarnaast extra mag aflossen wanneer je wilt.
Ze zijn overigens wel bezig met andere hypotheken.
Maar, wat de boer niet kent,eet ie niet,dus de amerikanen zelf willen daar nog niet echt aan,heb ik uit betrouwbare -hypotheekbank- bronnen.
Heb veel huiswerk gedaan, eer we een hypotheek aangingen en dit kwam er toch voorlopig als beste uit.
Er zijn dus wel al een paar andere constructies, maar zijn voor wat ik heb gezien en berekend, nog (veel) duurder omdat men nog niet echt weet hoe dat door te berekenen. klinkt raar, maar is echt zo.
(Ik heb een bancaire achtergrond)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer