Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Fre en Isa: rondje Deep South i.c.m. NY - Washington.

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Sophie!
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Fre en Isa: rondje Deep South i.c.m. NY - Washington.

Bericht door Sophie! »

Fre en Isa schreef:
26 aug 2024, 02:32

Maar het is misschien allemaal wat te krap. Mag ik vragen waar jullie dan precies geslapen hebben (je spreekt over 3 nachten op verschillende locaties)?

Ik ben wel een muziekliefhebber, maar het is nu niet dat ik de country / blues - scene echt ken. Feit is wel dat ik altijd een meer geïnteresseerde mens zal zijn dan pakweg m'n gezinsleden als het over muziek gaat. Maar ik ben zeker niet de man die alle studio's en alle bekende bars moet gezien hebben. Ik moet me nog eens goed inlezen en kijken of we best wat meer tijd besteden aan Memphis of aan Nashville.

Natchez: Die Natchez Trace Parkway spreekt tot mijn verbeelding. Zijn m'n verwachtingen te hoog? Het kan. Maar deze is heel moeilijk in te passen (loopt van Nashville tot Natchez). Memphis ligt zo'n beetje uit de logische weg... Is het stadje op zich de moeite om 2 nachten te verblijven?
Wij verbleven in Gatlinburg( in een super schattige BB in de bossen), blowing rock, peaks of otter bij Roanoke ( echte aanrader!) en daarna Charlottesville, Washington.
Ik zou gewoon kijken wat je nu precies wil zien en daar de route op aanpassen en er echt rekening mee houden dat het rijden tijd kost ivm snelheidsbeperkingen en stops.

Wij vonden Natchez een leuk dorpje. Maar bij alles geldt wederom kijk wat je wil bekijken.
Als voorbeeld, in de ochtend hebben wij een aantal huizen bezocht in Natchez en daarna zouden wij doorrijden naar Wayside (belmont1857, schitterende BB, zoek maar eens op :wink: ) en ik had ook nog bedacht Vicksburg te bezoeken, dat ging dus echt niet.

Natchez Trace Parkway, hebben wij geloof ik een stukje gereden. Altijd mooier dan een snelweg :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer