Update mbt verhuizing inboedel e.d. naar Clover door van Riemsdijk, Amsterdam-Z.O......
Gisterochtend half zeven opgestaan om de laatste scheiding te maken tussen wel al mee en (nog) niet.
Acht uur stonden ze voor de deur met een busje vol verpakkingsmateriaal.
2 man. eerst een bak koffie en daar gingen we; inventariseren wat wel en wat niet ingepakt moest worden.
Die hadden dat vaker gedaan; dat kon je duidelijk zien
Alles in dozen, meubels keurig beschermend ingepakt etc.etc.
Om half drie kwam de truck/trailer.
Met drie man hebben ze vervolgens het laatste gedeelte gedaan; de twee schuurtjes. Ging zeer vlot dat inladen nadat eerst alle dozen, losse spullen en meubels genummerd waren met een sticker, welke op een lijst gezet werden en ook gerubriceerd werden, zoals "office", "livingroom", "kitchen" etc.
Samen met de oudste van de heren de papieren doorgenomen, die ik moest invullen als "importer" van de goederen en hem kopie paspoort en kopie visum gegeven; ook voor alle zekerheid kopie paspoort van mijn
vrouw gegeven, daar zij waarschijnlijk de container alleen zou moeten ontvangen omdat ik dan wellicht weer in nederland (tijdelijk) terug ben.
Half vier waren ze klaar, veel sneller dan ik dacht.
Conclusie; moet zeggen, zeer professionele lui, die precies weten wat ze doen, dus tot nu toe een aanrader.
Uiteraard nu afwachten hoe het verdere verloop gaat.....
wordt vervolgd.
vr.gr. Dick