Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Shenandoah NP en Great Smoky Mt NP in maart of april

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Shenandoah NP en Great Smoky Mt NP in maart of april

Bericht door Rob »

We zijn een beetje bezig met de route voor volgend voorjaar.
Het idee is om een camper voor Road Bear RV van de fabriek naar het zuidwesten te brengen, hierbij willen we onder andere Shenandoah NP, Blue Ridge Pky en Great Smoky Mountian NP in de route opnemen.
De vraag is zijn deze parken al een beetje sneeuwvrij in de periode die wij willen.
Dat zal dus half maart of half april zijn afhankelijk van de huurperiode van de camper.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Het antwoord is "ja". Het enige park, dat half maart mogelijk nog sneeuw kan hebben is Shenandoah. Maar dat is zelden het geval. Mag ik hopen, dat er dan een ontmoeting plaats kan vinden hier? :)
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Petra/VS schreef:Het antwoord is "ja". Het enige park, dat half maart mogelijk nog sneeuw kan hebben is Shenandoah. Maar dat is zelden het geval.
Mooi zo, dat maakt het al weer een stuk interessanter voor de planning
Mag ik hopen, dat er dan een ontmoeting plaats kan vinden hier? :)
Die mogelijkheid is er zeker wel, hier kom ik op terug zodra de planning wat vastere vormen gaat krijgen.
2de helft augustus komen de prijzen voor de camperhuur dan gaan we echt aan de slag.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Rob schreef: 2de helft augustus komen de prijzen voor de camperhuur dan gaan we echt aan de slag.
Hou je mij ook op de hoogte? Ik ben net zo geïnteresseerd hierin als jij. Over de route heb ik mij nog niet gebogen, dat komt nog wel.

Shenandoah staat ook op ons programma, maar waarschijnlijk al dit najaar..... :wink:

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

hekkie schreef:
Rob schreef: 2de helft augustus komen de prijzen voor de camperhuur dan gaan we echt aan de slag.
Hou je mij ook op de hoogte? Ik ben net zo geïnteresseerd hierin als jij. Gr. Marjan
Nee, hou ik lekker voor mezelf :nana: :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer