Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overnachten in New Orleans
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Overnachten in New Orleans
Beste mensen, vanaf 5 april gaan wij een maand trekken door de zuidelijke staten van de USA. Vanuit Florida via Georgia, Alabama, Mississippi als eindpunt Lousiana (New Orleans). Wij willen 5 dagen in New Orleans blijven; weet iemand in New Orleans wat goede plekken om te overnachten??
Groetje, Henky en RuudB
Groetje, Henky en RuudB
http://breedijkies1.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot nu toe 29 USA-staten bezocht/USA = vakantieland nr. 1
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wij hebben gelogeerd bij het Royal Sonesta en het Omni hotel. Beiden wat luxueuzer, maar buiten het seizoen vaak goedkoper. Beiden prachtig gelegen in het French Quarter. Je kunt er heel wat hotels vinden, maar lees vooral Tripadvisor erop na, daar staan heel veel goede recensies.
Veel plezier! Ik ben dol op New Orleans (heb er ook een reisverslag van, als je interesse hebt).
Veel plezier! Ik ben dol op New Orleans (heb er ook een reisverslag van, als je interesse hebt).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Let erop dat je aanzienlijk meer betaald als je in het centrum overnacht, zeker wanneer er congressen ed zijn. Net buiten het centrum zijn genoeg motels van de bekende ketens aanwezig. Ikzelf heb overnacht in Best Western Inn at the airport. Letterlijk tegenover het vliegveld en zo'n 10 mijl van het centrum af. ik betaalde rond de 40 dollar. Via een shuttlebus die vanaf het vliegveld vertrekt kun je voor een paar dollar in het centrum afgezet worden. Een politieman raadde mij eigen vervoer af, omdat New Orleans nogal wat gevaarlijke buurten heeft. French Quarter is veilig. Mocht je parken en begraafplaatsen bezoeken doe dit dan overdag en het liefst in groepverband. Ik vond het een hele leuke en sfeervolle stad en ik heb er erg van genoten.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Richard, Petra en Braveman, bij deze hartelijk dank voor de tips!
Groetje van Henky en RuudB
Groetje van Henky en RuudB
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoi Henky,
Toch nog even, ik zou absoluut wel in het centrum logeren en er de extra kosten voor over hebben. New Orleans is geen gemakkelijke stad om je auto kwijt te raken en 's avonds is het French Quarter toch echt op zijn best, dat kun je niet missen.
Als je een hotel in het Quarter hebt maak je het echte nachtleven daar mee, als je erbuiten logeert mis je echt heel wat!
Toch nog even, ik zou absoluut wel in het centrum logeren en er de extra kosten voor over hebben. New Orleans is geen gemakkelijke stad om je auto kwijt te raken en 's avonds is het French Quarter toch echt op zijn best, dat kun je niet missen.
Als je een hotel in het Quarter hebt maak je het echte nachtleven daar mee, als je erbuiten logeert mis je echt heel wat!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Hallo Petra, bedankt voor de tip, we houden het zeker in gedachten!
Groetje, Henky en RuudB
Groetje, Henky en RuudB
- 4me
- Amerikafan
- Contacteer:
Ikzelf heb een leuk hotel van Best Western gevonden maar dat ligt in Harvey. Als ik op de kaart kijk ligt dat gunstig, maar ja de afstanden zijn ietsie groter. Weten jullie of je met het openbaar vervoer ( is dat er eigenlijk ?)makkelijk vanaf Harvey naar Fr.Quarter kan komen. Zijn taxi's duur? Ik wil de auto lekker laten staan, vandaar 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3256 Weergaves
-
Laatste bericht door MartijnL
-
- 9 Reacties