Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overnachten in New Orleans

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
henky
Amerikafan
Contacteer:

Overnachten in New Orleans

Bericht door henky »

Beste mensen, vanaf 5 april gaan wij een maand trekken door de zuidelijke staten van de USA. Vanuit Florida via Georgia, Alabama, Mississippi als eindpunt Lousiana (New Orleans). Wij willen 5 dagen in New Orleans blijven; weet iemand in New Orleans wat goede plekken om te overnachten??
Groetje, Henky en RuudB
http://breedijkies1.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot nu toe 29 USA-staten bezocht/USA = vakantieland nr. 1
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

French quarters all the way, google even naar de new orleans hotels en kijk of ze nabij de french quarters liggen!!! Weet zo niet de namen, maar er zijn er een hele hoop!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Wij hebben gelogeerd bij het Royal Sonesta en het Omni hotel. Beiden wat luxueuzer, maar buiten het seizoen vaak goedkoper. Beiden prachtig gelegen in het French Quarter. Je kunt er heel wat hotels vinden, maar lees vooral Tripadvisor erop na, daar staan heel veel goede recensies.
Veel plezier! Ik ben dol op New Orleans (heb er ook een reisverslag van, als je interesse hebt).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
braveman
Amerikafan

Bericht door braveman »

Let erop dat je aanzienlijk meer betaald als je in het centrum overnacht, zeker wanneer er congressen ed zijn. Net buiten het centrum zijn genoeg motels van de bekende ketens aanwezig. Ikzelf heb overnacht in Best Western Inn at the airport. Letterlijk tegenover het vliegveld en zo'n 10 mijl van het centrum af. ik betaalde rond de 40 dollar. Via een shuttlebus die vanaf het vliegveld vertrekt kun je voor een paar dollar in het centrum afgezet worden. Een politieman raadde mij eigen vervoer af, omdat New Orleans nogal wat gevaarlijke buurten heeft. French Quarter is veilig. Mocht je parken en begraafplaatsen bezoeken doe dit dan overdag en het liefst in groepverband. Ik vond het een hele leuke en sfeervolle stad en ik heb er erg van genoten.
henky
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door henky »

Richard, Petra en Braveman, bij deze hartelijk dank voor de tips!
Groetje van Henky en RuudB
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hoi Henky,

Toch nog even, ik zou absoluut wel in het centrum logeren en er de extra kosten voor over hebben. New Orleans is geen gemakkelijke stad om je auto kwijt te raken en 's avonds is het French Quarter toch echt op zijn best, dat kun je niet missen.
Als je een hotel in het Quarter hebt maak je het echte nachtleven daar mee, als je erbuiten logeert mis je echt heel wat!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
henky
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door henky »

Hallo Petra, bedankt voor de tip, we houden het zeker in gedachten!
Groetje, Henky en RuudB
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Henky,

misschien volg je het programma al maar toch maar even deze tip;
vanavond op Yorin Travel : Memphis, op 13-02 Mississippi, en op 20-02 New Orleans

groetjes Marjon
4me
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door 4me »

Ikzelf heb een leuk hotel van Best Western gevonden maar dat ligt in Harvey. Als ik op de kaart kijk ligt dat gunstig, maar ja de afstanden zijn ietsie groter. Weten jullie of je met het openbaar vervoer ( is dat er eigenlijk ?)makkelijk vanaf Harvey naar Fr.Quarter kan komen. Zijn taxi's duur? Ik wil de auto lekker laten staan, vandaar :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer