Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

rondreis zuiden

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
jan2503
Amerika-newbie

rondreis zuiden

Bericht door jan2503 »

Hoi,

Op 30 mei vertrekken mijn vriendin en ik op een rondreis met huurauto (Dodge Charger hoop ik ), naar het diepe zuiden van Amerika en dit is even een overzicht van wat wij van plan zijn te doen.
Het is onze eerste keer naar de States dus alle tips zijn welkom.

op 30 mei met British Airways van Brussel naar Londen heatrow en zo verder naar Atlanta
op 31 mei van Atlanta direct naar Chattanooga en verblijf in Country Inn and Suites-Tiftonia
op 1 juni van Chattanooga naar Lynchburg,verblijf in Lynchburg Country Inn
op 2 juni van Lynchburg naar Tupelo , verblijf in Days Inn-Tupelo
op 3 juni van Tupelo naar Memphis, veblijf in Days Inn-Memphis-Graceland 2 nachten
op 5 juni van Memphis naar Clarksdale ,verblijf in de Shack up-inn
op 6 juni van Clarksdale naar Natchez met een stop in Vicksburg ,verblijf in Natchez Eola Hotel-
op 7 juni van Natchez naar New Orleans, verblijf in de Frenchman Hotel 3 nachten
op 1O juni van NOLA naar ...,Hier zitten we een beetje vast ,we rijden in ieder geval richting st-augustine zo naar Savannah en Charleston ,om zo op 18 juni weer in Atlanta te zijn om dit te bezoeken en daar terug naar huis op 20 juni.

Tussen NOLA naar St.Augustine weten we niet goed waar we moeten zijn voor bezienswaardigheden of waar iets te zien is wat leuk is,wij zijn geen strandliggers,maar houden wel van de natuur muziek en lekker eten en shoppen ,en ook een beetje actie.

ook tips over hotels mag,vanaf NOLA hebben we nog geen hotels geboekt,dat doen we ginder want ik heb mijn laptop bij me.

met vriendelijke groeten uit Belgie ,Arlette en Jan
Hans B
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25
Contacteer:

Re: rondreis zuiden

Bericht door Hans B »

Zoek even op het forum New Orleans er zijn heel veel uitgebreide posts wat er zoal te zien/doen is.
Wat ik erg leuk vond is een swamp tour in Slidell (ligt vlak bij NO) Honey Island Swamp Tour.
Verder moet je proberen zo dicht mogelijk bij zee te rijden.
Ná Pensacola zijn er enkele zeer mooie sneeuwwitte stranden.
Nabij Tallahassee kun je nog met een glas bottom boat een tour maken.
Destijds toen wij er waren was het meer te troebel en ging het helaas niet door.
In 29x
1685
dagen en
151.800
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
marjac48
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door marjac48 »

Hallo Jan,

Leuk vooruitzicht. Wij gaan zelf pas in oktober. Heb echter 1 vraagje; zou je de bevindingen van met name Days Inn in Tupelo bekend willen maken, heb je een reisblog ?
Ikzelf zit namelijk te twijfelen over de Days Inn. Ik hoor graag ! :D
jan2503
Amerika-newbie

Bericht door jan2503 »

marjac48 schreef:Hallo Jan,

Leuk vooruitzicht. Wij gaan zelf pas in oktober. Heb echter 1 vraagje; zou je de bevindingen van met name Days Inn in Tupelo bekend willen maken, heb je een reisblog ?
Ikzelf zit namelijk te twijfelen over de Days Inn. Ik hoor graag ! :D
Hallo,ik heb geen reisblog ,maar als je je e-mail adres geeft zal ik je met plezier op de hoogte houden.

mvg Jan W.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... sippi.html
Niet erg updated helaas.
marjac48
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door marjac48 »

Hallo Yeehaw,

Klopt, deze tripadvisor is niet erg recent, er staat er nu wel een op van 2011. Niet echt positief. Mede door de bij tripadvisor gegevens beoordelingen twijfel ik over dit hotel. Andere hotels zijn vrij prijzig in Tupelo, althans voor 1 nachtje. En waarschijnlijk slapen we daar alleen maar en zijn we de rest van de tijd de buurt aan het verkennen.
Ben benieuwd naar de bevindingen van Jan.

Als iemand anders nog een mooi hotel weet in Tupelo hoor ik datg uiteraard graag. Naast Hot Springs, Ardmore en dus Tupelo heb ik alle overige hotels reeds, met annulerings-
mogelijkheid, reeds geboekt.
rené en joke
Amerika-ontdekker

Bericht door rené en joke »

Hallo,
Ik zie dat jullie nu van Memphis naar New Orleans reizen. Hoe is het in die plaatsen ivm de hoge waterstand? Wij vertrekken 15 juni naar Chicago en reizen naar New Orleans via die zelfde plaatsen.
Groetjes, Joke
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer