Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Neder-Amerikanen in Fredericksburg VA

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
D-lite
Amerika-ontdekker

Neder-Amerikanen in Fredericksburg VA

Bericht door D-lite »

Afgelopen weekend heb ik weer gewerkt op de Richmond International Raceway voor de Nascar race met mijn lieve schoon familie.
Hard werken, maar ook onwijs veel lol!
En wat denk je?!! Staan mijn man en ik in de trailer, te praten met een vader en zoontje, zegt mijn man op eens: 'jij Nederlander?'
Na 13uur werken had ik toch echt NIET in de gaten dat deze 'vader' uit NL afkomstig is! Met zijn kort, blond haar, lang postuur en neder/engels dialect (blijkbaar) had mijn man het al snel in de gaten! 'jij Nederlander?' ^^.
Nu blijkt dus dat deze 'meneer' in de tulpen werkt en in Fredericksburg VA woont! Het is ongelofelijk hoeveel Neder- Amerikanen er dus naar zijn zeggen in Fredericksburg wonen!
Mijn vraag is. waar zijn ze? ;)!
En waarom wonen er zoveel juist daar?!

Groeten uit VA!
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Neder-Amerikanen in Fredericksburg VA

Bericht door ned in MO »

vanwege de tulpen?
D-lite
Amerika-ontdekker

Bericht door D-lite »

ned in MO schreef:vanwege de tulpen?
Zou je denken? Geen idee, bollenvelden o.i.d. ??
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

ik woon op ongeveer 2 uur rijden van Fredericksburg, VA
epvanbeveren
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door epvanbeveren »

Ik woon sinds zomer 2000 in Richmond. Sinds 1988 in de USA.

Nooit veel Nl'ers gezien, af en toe een NL sticker op een auto gezien.

In 2008 begonnen als fotograaf en sinds begin 2009 als NL passport fotograaf geregistreed bij de NL ambassade in DC. Opeens kwam ik in contact met Nederlanders. Nu heb ik elke maand wel een of meerdere NL'ers die bij mij langs komen, van tussen Charlottesville en Newport News aan toe. Er wonen best veel in de buurt.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

In Richmond ken ik in ieder geval nog een Nederlandse, die met een Amerikaan is getrouwd en mijn zoon studeert er en is ook (meer dan) half Nederlands :D . Wij wonen op een goede verkeersdag een uurtje rijden van Fredericksburg.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
D-lite
Amerika-ontdekker

Bericht door D-lite »

Binnenkort dan toch een keertje naar Fredericksburg rijden!
Kijken wat daar zo speciaal aan is!
Dat zal misschien wel een goed 1e ritje worden! Kan elk moment mijn greencard verwachten en dan gaan we gelijk onze rijbewijs maar eens aanvragen. Want op die fiets kom je hier niet zo ver mee ;)!

Tot ziens in Fredericksburg dan ;)! :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer