Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hotels in New Orleans

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

hotels in New Orleans

Bericht door Iris_1982 »

Ik ben op zoek naar een beetje een betaalbaar hotel in New Orleans.
Die in het centrum zijn allemaal erg duur dus een buitenwijk is misschien een betere optie
Alleen welke wijken zijn oke?
Ik kom veel Metairie tegen, volgens mij wel veilig? Maar hoe lang zit je dan van het centrum af?

Ik wil eventueel ook gaan bieden op Priceline en Hotwire dus in dat opzicht zou het ook prettig zijn als ik weet welke wijken veilig zijn en ook nog in de buurt van het centrum liggen.

Is parkeren in New Orleans trouwens duur?
Ook wel iets om in het oog te houden want als je dan denkt een goedkoop hotel gevonden te hebben en er komt nog 30 dollar per dag aan parkeerkosten bij, schiet dat natuurlijk nog niet op :-)

ps. ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar kom dan alleen een topic over hotels tijdens jazzfest tegen dat niet heel specifiek over goede/slechte gebieden gaat.
Overigens ben ik nooit heel handig met deze zoekfunctie dus wellicht heb ik een topic over het hoofd gezien waar al uitgebreid over dit onderwerp geschreven is
mtl
Amerika-expert

Re: hotels in New Orleans

Bericht door mtl »

Kijk eens op tripadvisor.
jbdutch
Amerika-ontdekker

Bericht door jbdutch »

Ik ben zelf twee weken gelden in een B&B in New orleans geweest en dit is super goed bevallen.
Deze B&B ligt in Algiers en via een gratis pont kan je naar het centrum.

http://www.risingsunbnb.com/

Nummer 2 op tripadvisor trouwens.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Algiers? Ik was in 1990 in New Orleans en mij werd afgeraden om Algiers in te gaan omdat er heel veel criminaliteit zou zijn. Weet niet hoe het nu is.
jbdutch
Amerika-ontdekker

Bericht door jbdutch »

Algiers is vrij groot,er is een goed en een minder goed gedeelte.
De B%B waar ik in verbleef was uiteraard in het goede gedeelte.
Ik vond in het centrum van New Orleans veel meer armoede in de vorm van de vele zwervers die er rondlopen.

bekijk ook:

http://homes.point2.com/Neighborhood/US ... phics.aspx
Iris_1982
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Die sunrise BB ziet er idd goed uit, alleen kom ik er via hun site achter dat wij precies tijdens een festivalweekend in New Orleans zitten
Hun kamerprijzen gaan meteen naar 175 dollar per nacht en je moet minstens 3 nachten blijven. Dus dat wordt m helaas ook niet.
T festival ziet er wel leuk uit (Crescent Blues en BBQ Festival), maar goed...het verklaart wellicht waarom ik alle hotels zo duur vind :-)
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Wij zaten vorige zomer in het Marriot in het Art District, via Priceline. We hadden het hotel voor een leuke prijs, maar inderdaad 27 dollar voor de (valet) parking.

De buurt vond ik overigens wel aan te raden. Ongeveer een kwartiertje lopen naar het French Quarter, dichtbij de Riverwalk. Wij vond het een leuke buurt, beetje industrieel met leuke restaurants.
Jostravels
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Jostravels »

Wij sliepen in B&W Courtyards in The Marigny. Een hele leuke wijk en op loopafstand van Frenchmen Street en The French Quarter. In 'ons' deel van the Marigny kon je gratis parkeren, dit was het gedeelte oostelijk van Elysian Fields Av volgens mij. Heel erg goed bevallen! Volgens mij zijn er ook nog wel wat goedkopere B&B's daar. En als je toch iets ten westen van de betaald-parkeren grens verblijft, kan je de auto dus eventueel een klein eindje verderop gratis kwijt. Voelde ook veilig daar, we hebben alles gelopen, ook 's nachts.
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
jbdutch
Amerika-ontdekker

Bericht door jbdutch »

Helaas gaan alle kamerprijzen omhoog als er een evenement is en er is nog al vaak iets te vieren in New Orleans!
Iris_1982
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Bedankt voor de tips so far! Ik zal eens naar The Marigny gaan kijken
Zocht net al op B&B daar maar de meeste zitten al vol op de data dat wij er zijn. :?
Misschien toch maar even Priceline gaan proberen!

Meer tips altijd welkom :-)
Jostravels
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Jostravels »

Ik kan het zo snel niet vinden, maar op de Esplanade zat een vrij eenvoudige B&B die eigenlijk bestond uit 2 appartmenten waar je een ontbijtpakketje bij kreeg. Ik kan de naam niet meer vinden en heb mijn bookmarks verwijderd, maar ik herinner me nog wel dat die interijd rond de $100 per nacht waren. Had ik gevonden via een B&B website van New Orleans.
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Ardnas999
Amerika-ontdekker

Bericht door Ardnas999 »

Ik zit, as we speak (write), in het super 8 motel New Orleans. Dit is werkelijk waar een van de beste super 8's die ik heb meegemaakt. De buurt kan ik je nog niet zoveel over vertellen maar het hotel is alvast prima!

groeten
Sandra
West Amerika December / januari 2010/2011: http://ron-en-sandra.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Canada September 2011 http://ronsandra.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Deep South mei 2012 http://ronensandra.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
cvr
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door cvr »

Wij hebben vorig jaar met Priceline JW Mariott op Canal Street "gewonnen" voor iets van $80. Helemaal top en super locatie!

Er is genoeg te vinden over Priceline op dit forum en anders kan biddingtraveller.com je ook een heel eind op weg helpen.
Iris_1982
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Ik heb dat Super 8 eens gecheckt en die krijgt idd bijzonder goede reviews op Tripadvisor!
enige nadeel is dat je wel echt met je auto richting het centrum moet begrijp ik van iedereen (ook al is t maar 10 minuutjes) . Hoe doen jullie dat? Is er ergens een beetje een betaalbare parkeeroptie?

Ik ben helemaal verliefd op de Jazz Quarters in New Orleans, maar ja....die kosten wel 145 euro per nacht, dus bijna 300 euro voor 2 nachten. Zit je wel op loopafstand van t French Quarter met gratis parking
Maar ja...de super8 is 100 euro voor 2 nachten. Kies je dan voor sfeer en comfort of voor goed en goedkoop? :)

Lastig lastig....
hanny en rob
Amerika-ontdekker

Bericht door hanny en rob »

Wij zaten vorige week in het Prince of Conti hotel. Aangeraden door het Visitor Center, een prima hotel vlak bij Bourbon Street, om de hoek. Een koopje voor 79 dollar en 10 dollar parkeren. Het was wel doordeweeks. In het weekend schieten de prijzen omhoog.
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

Wij hebben (op aanraden van iemand op dit forum, naam kwijt :oops: , maar alsnog bedankt) in het Place D'armes gezeten, toen voor ± $90.- p/n. Parkeren en eigen 7-story garage ernaast voor $12.- p/n. Dat was in 2008.
Werkelijk een geweldig hotel, net om de hoek van Boubon Street en een paar honderd meter van de Mississippi. Ontbijt inbegrepen. Een echte aanrader !
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Ta2 Gerrit schreef:Wij hebben (op aanraden van iemand op dit forum, naam kwijt :oops: , maar alsnog bedankt) in het Place D'armes gezeten
Dat moet ik geweest zijn (wij zaten er in 2005) :mrgreen:
Wij vonden het ook een geweldig hotelletje, en dan vooral de locatie.
16x USA / 30 staten
Iris_1982
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Bedankt voor de tips weer
Bejde hotels zien er idd superleuk en mooi uit alleen Prince of Conti rekent in onze periode 234 dollar per nacht :shock:
En Place d'Armes daar kan je alleen een verblijf van minimaal 3 nachten boeken en we blijven er maar twee
Dat zie ik bij enorm veel hotels helaas....daarom vallen er al heel veel af voor ons.

Ik denk dat we sowieso de Super 8 gaan boeken
Daar lees ik op Tripadvisor echt niets dan goeds over en die is 54 dollar per nacht op 10 minuutjes van t French Quarter.
lijkt me een hele goede deal, en als we nog iets leukers vinden kunnen we het altijd nog cancelen.
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Wij zaten een aantal weken geleden in het Sheraton hotel op Canal St (http://www.sheratonneworleans.com). Via Hotwire tegen een hele betaalbare prijs geboekt (weet zo even niet precies meer hoeveel). Hij is op Hotwire ook heel gemakkelijk te herkennen qua amenities. Zo zie ik het hotel nu staan, ergens in juli, voor $89. De locatie is echt ideaal!
Ardnas999
Amerika-ontdekker

Bericht door Ardnas999 »

Iris_1982 schreef:Ik heb dat Super 8 eens gecheckt en die krijgt idd bijzonder goede reviews op Tripadvisor!
enige nadeel is dat je wel echt met je auto richting het centrum moet begrijp ik van iedereen (ook al is t maar 10 minuutjes) . Hoe doen jullie dat? Is er ergens een beetje een betaalbare parkeeroptie?

Ik ben helemaal verliefd op de Jazz Quarters in New Orleans, maar ja....die kosten wel 145 euro per nacht, dus bijna 300 euro voor 2 nachten. Zit je wel op loopafstand van t French Quarter met gratis parking
Maar ja...de super8 is 100 euro voor 2 nachten. Kies je dan voor sfeer en comfort of voor goed en goedkoop? :)
Lastig lastig....
Hoi Iris,
Inmiddels hebben we New Orleans weer verlaten maar het super 8 was zeker goed. Wij zijn gewoon met de auto naar downtown gereden en konden daar voor 15 dollar een hele dag parkeren (St. Charles Ave). Zelf waren we niet zo gecharmeerd van Bourbonstreet dus we zijn 's avonds niet lang gebleven. Ik zou geen moment meer twijfelen en direct weer de super 8 boeken, dus daar ligt het niet aan. Maar inderdaad, je moet wel echt met de auto (of de taxi) naar french quarter.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

groeten
Sandra
West Amerika December / januari 2010/2011: http://ron-en-sandra.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Canada September 2011 http://ronsandra.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Deep South mei 2012 http://ronensandra.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer