Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

6-7 dagen omgeving Nashville?

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Jeroen80
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

6-7 dagen omgeving Nashville?

Bericht door Jeroen80 »

Een vriend van me zit vanaf 17 november een aantal dagen in Nashville voor z'n werk. Hij vroeg of ik geen zin had om de week ervoor (van 9 tem 16/11) mee te gaan en dan een week te toeren "in de buurt" van Nashville. Nu heb ik al gezien dat het Great Smoky Mountains NP zeker de moeite is en dat het vanuit Nashville ook goed bereikbaar is. Een week is natuurlijk maar beperkt in tijd. Hoe lang zouden jullie spenderen aan het park? Kan er dan al veel sneeuw liggen? Zijn er nog andere dingen die haalbaar zijn in deze beperkte tijd?
Ik zelf zou op Atlanta vliegen omdat vluchten op Nashville een pak duurder uitvallen. We zullen natuurlijk een auto huren.
Ziva
Amerika-expert

Re: 6-7 dagen omgeving Nashville?

Bericht door Ziva »

Ik weet niet of er al sneeuw ligt dan, lijkt me iets te vroeg nog maar het zou kunnen.

Ik ben zelf weleens 5 dagen in de Smokies geweest in een cabin en vond dat heel leuk. Gatlinburg, Pigeon Forge, Townsend zijn gezellige stadjes en je kunt je er prima vermaken. Verder kun je uitstapjes maken naar Chattanooga, Knoxville, Memphis en Louisville. Alles ligt op pakweg 2 -4 rijden dus dat is goed te doen. De wegen zijn rustig en goed berijdbaar.

Er zijn al diverse topics over alle steden te vinden. Kijk ook eens: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1317710 voor een idee van wat je zou kunnen doen :)
Jeroen80
Amerikakenner

Bericht door Jeroen80 »

Bedankt Ziva. Dan ga ik aan de slag want de kogel is door de kerk we vertrekken 8 november en ik vlieg 18 november terug vanuit Atlanta.

Indien er nog mensen suggesties: altijd welkom!
devries86
Amerika-ontdekker

Bericht door devries86 »

Is de planning al helemaal klaar? Wij zijn bij de Jack Daniels Distillery geweest. Erg leuk!
2008 New York
2009 Zuidwest VS
2012 New York
2013 Zuidoost VS
rijocaer
Amerikakenner

Bericht door rijocaer »

Vorige week lag alleen in de hogere gebieden wat sneeuw, maar die is al weg. Mt. LeConte Lodge heeft een blog waar je sneeuwval bij kan houden. Al is dat alleen te voet bereikbaar ( wordt per helicopters en lama's voorzien van alle benodigheden.
rijocaer
Jeroen80
Amerikakenner

Bericht door Jeroen80 »

Oeps deze post helemaal uit het oog verloren omdat de trip niet doorgaat. Toch bedankt nog voor de reacties.
katrienenluc
Amerikakenner
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door katrienenluc »

Wij zijn afgelopen zomer naar Atlanta geweest (3 dagen), naar Nashville (1 dag) en ook naar jack Daniels.
Zie linkje hierondernaar onze blog.
Remco_1980
Amerikafan

Bericht door Remco_1980 »

En wat een heerlijke stad is Nashville zelf. De live-muziek in de leuke bars, de uiterst vriendelijke mensen en niet te vergeten het geweldige Johnny Cash-museum!
Jeroen80
Amerikakenner

Bericht door Jeroen80 »

Remco_1980 schreef:En wat een heerlijke stad is Nashville zelf. De live-muziek in de leuke bars, de uiterst vriendelijke mensen en niet te vergeten het geweldige Johnny Cash-museum!
Ja als grote Johnny Cash fan baal ik dan ook enorm dat de trip uiteindelijk niet door is gegaan.
Remco_1980
Amerikafan

Bericht door Remco_1980 »

Die kans komt vanzelf nog. Wellicht ook leuk om Memphis mee te pakken als je muziekliefhebber bent! En het museum is nog best nieuw, de medewerksters vertelden dat ze nog zeker gaan uitbreiden de komende jaren.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer