Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kentucky leuke plaatsen
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Kentucky leuke plaatsen
We gaan eind augustus oa naar Kentucky. Ik houd van paarden maar de racetracks zijn dicht. Wie kan me helpen aan leuke dingen in deze State. Ik ben al bij Keeneland en kentuckyhorsepark geweest.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Kentucky leuke plaatsen
Ja zeker en daar heb ik ook al gekeken. Ik hoopte daarnaast op wat persoonlijke ervaringen van forumgebruikers.
Hallo,
Ik heb familie in West louisville dichtbij de stad Owensboro, West Kentucky,
ga er vaak heen zij hebben daar een Resort. Als je van auto's houdt dan is de Corvette museum geweldig mooi. bent u meer weg van de natuur dan kan je naar Mammoth Cave (grootste grotten stelsel ter wereld) daar kan je ook in de buurt kanoën, ziplinnen en nog veel meer, er zit een dinosaurus musseum. Veel plezier alvast gewenst.
Groetjes
Ferdi
Ik heb familie in West louisville dichtbij de stad Owensboro, West Kentucky,
ga er vaak heen zij hebben daar een Resort. Als je van auto's houdt dan is de Corvette museum geweldig mooi. bent u meer weg van de natuur dan kan je naar Mammoth Cave (grootste grotten stelsel ter wereld) daar kan je ook in de buurt kanoën, ziplinnen en nog veel meer, er zit een dinosaurus musseum. Veel plezier alvast gewenst.
Groetjes
Ferdi
-
- Amerikafan
- Contacteer:
En zijn er ook mooie State parks of national parks die ik niet mag overslaan?
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
De eigenaar van deze website woont in Kentucky
Kentucky heeft veel watersport als je daar van houdt. Verder ken ik kentucky niet zo goed. Louisville is een leuke stad. Verder is het voor mij een staat waar ik doorheen rijd op weg naar een volgende staat

Kentucky heeft veel watersport als je daar van houdt. Verder ken ik kentucky niet zo goed. Louisville is een leuke stad. Verder is het voor mij een staat waar ik doorheen rijd op weg naar een volgende staat
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 5913 Weergaves
-
Laatste bericht door tanteto
-
- 4 Reacties