Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Help! Reis New York- Atlanta
Help! Reis New York- Atlanta
Hee allemaal,
Zomer 2015 gaan wij (2 ouders en een van 19 en 21) voor de 3de keer naar Amerika.
Zijn al in Californië en Florida geweest, nu de andere kant..
We willen landen in New York daar een paar dagen blijven daarna een auto huren en naar de Niagara Falls daarna door naar Washington om vervolgens door te reizen naar Memphis en uiteindelijk naar Atlanta om via daar terug te rijden.
Wat is een leuke route en leuke plaatsjes om tusen Washington en Atlanta te pakken?
Heeft iemand tips??
Ik hoor het graag!
Groetjes, Mandy
Zomer 2015 gaan wij (2 ouders en een van 19 en 21) voor de 3de keer naar Amerika.
Zijn al in Californië en Florida geweest, nu de andere kant..
We willen landen in New York daar een paar dagen blijven daarna een auto huren en naar de Niagara Falls daarna door naar Washington om vervolgens door te reizen naar Memphis en uiteindelijk naar Atlanta om via daar terug te rijden.
Wat is een leuke route en leuke plaatsjes om tusen Washington en Atlanta te pakken?
Heeft iemand tips??
Ik hoor het graag!
Groetjes, Mandy
Re: Help! Reis New York- Atlanta
Wat een leuk vooruitzicht!
Ik snap alleen niet zo goed (of ik lees het verkeerd) waarom je vanaf Atlanta weer naar NY wilt rijden? Je kunt toch ook one-way doen? Scheelt je een hoop reistijd!
Ik snap alleen niet zo goed (of ik lees het verkeerd) waarom je vanaf Atlanta weer naar NY wilt rijden? Je kunt toch ook one-way doen? Scheelt je een hoop reistijd!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Help! Reis New York- Atlanta
Interessante plaatsen zijn:
Lancaster (Lancaster County) in Pennsylvania, het woongebied van de Amish people;
Philadelphia (Pennsylvania) het stadscentrum, toren met de bell of liberty;
Washington DC (minimaal twee dagen, beter is drie dagen), de bekende monumenten, Arlington Cementry, de vele nabij gelegen gratis toegankelijke musea;
The Blue Ridge Parkway welke in Virginia begint en deze richting zuiden volgen, daarna naar Atlanta afbuigen;
van Atlanta in zuid-oostelijke richting naar Savannah in de staat Georgia rijden;
van Savannah naar Charleston met de nabij gelegen Magnolia plantation;
van Charleston naar Myrtle Beach voor een dagje relaxen aan het strand;
van Myrtle Beach naar Richmond (memorial sites Civil War);
van Richmond naar Busch Gardens nabij Williamsburg en nog een dag historic Williamsburg;
van Williamsburg via route 13 naar de staat Delaware en door naar Lewes;
met de ferry van Lewes naar Cape May in New Jersey en vandaar door naar New York.
Ik heb er geen dagen aan gehangen, want ik weet niet hoe lang jullie vakantie is.
Ik neem aan dat je de route, al dan niet gebruik makend van deze suggesties, zelf kan plannen.
Lancaster (Lancaster County) in Pennsylvania, het woongebied van de Amish people;
Philadelphia (Pennsylvania) het stadscentrum, toren met de bell of liberty;
Washington DC (minimaal twee dagen, beter is drie dagen), de bekende monumenten, Arlington Cementry, de vele nabij gelegen gratis toegankelijke musea;
The Blue Ridge Parkway welke in Virginia begint en deze richting zuiden volgen, daarna naar Atlanta afbuigen;
van Atlanta in zuid-oostelijke richting naar Savannah in de staat Georgia rijden;
van Savannah naar Charleston met de nabij gelegen Magnolia plantation;
van Charleston naar Myrtle Beach voor een dagje relaxen aan het strand;
van Myrtle Beach naar Richmond (memorial sites Civil War);
van Richmond naar Busch Gardens nabij Williamsburg en nog een dag historic Williamsburg;
van Williamsburg via route 13 naar de staat Delaware en door naar Lewes;
met de ferry van Lewes naar Cape May in New Jersey en vandaar door naar New York.
Ik heb er geen dagen aan gehangen, want ik weet niet hoe lang jullie vakantie is.
Ik neem aan dat je de route, al dan niet gebruik makend van deze suggesties, zelf kan plannen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 5629 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 5 Reacties