Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Roadtrip langs de Golf van Mexico; wie heeft tips?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Roadtrip langs de Golf van Mexico; wie heeft tips?
Ben me aan het orienteren op een roadtrip (met luxe auto) langs de Golf van Mexico.
Vliegen op het Oosten en vertrekken vanuit het Westen of andersom?
NB We houden erg van 'small town America' en zijn matig geinteresseerd in natuurparken.
Ik hoop op leuke, interessante tips!
Vliegen op het Oosten en vertrekken vanuit het Westen of andersom?
NB We houden erg van 'small town America' en zijn matig geinteresseerd in natuurparken.
Ik hoop op leuke, interessante tips!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Roadtrip langs de Golf van Mexico; wie heeft tips?
HOUD REKENING MET ERG ERG ERG VEEL MOERAS, vanaf new orleans richting Florida langs de kust is het wel aardig rijden en passeer je aardige stadjes, maar vanaf houston tot new orleans is weinig tot niks te zien, tenzij je het moeras echt het einde vind
Wil je helemaal van Key West naar South Padre island?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ha! Dank voor de eerste tips!
Naar aanleiding hiervan gaan we het traject Houston - New Orleans maar eens NIET doen.
We willen ook beslist niet naar Key West...een beetje van het Noorden van Florida (mits interessant) kan het wat ons betreft wel doen. Ik ben vooral op zoek naar een leuke rondtrip waarin we New Orleans en Austin TX aandoen.....
Naar aanleiding hiervan gaan we het traject Houston - New Orleans maar eens NIET doen.
We willen ook beslist niet naar Key West...een beetje van het Noorden van Florida (mits interessant) kan het wat ons betreft wel doen. Ik ben vooral op zoek naar een leuke rondtrip waarin we New Orleans en Austin TX aandoen.....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 6474 Weergaves
-
Laatste bericht door MichaelJohnson
-
- 15 Reacties