Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bus Tour new orleans
-
- Amerika-ontdekker
Bus Tour new orleans
Wij hebben erge goede ervaringen met hop on hop off bussen omdat ze in korte tijd veel van een plek laten zien. Echter onze laatste ervaring in NY was minder geslaagd. Lange wachttijden en weinig bussen. Heeft iemand bus tips voor New Orleans? Ik heb zelf wel al een bus Tour gevonden in combinatie met cabaret. Erg leuk maar helaas niet geschikt voor ons omdat we met onze zoontjes gaan... Nog andere tips?
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
Re: Bus Tour new orleans
Sinds een paar jaar heeft New Orleans ook een hop-on-hop-off bus, maar ik weet niet of ik deze nou echt kan aanraden. Ik heb gekeken waar alle stops zijn, en deze liggen vrij dicht bij elkaar. New Orleans is een stad die je eigenlijk per voet en streetcar moet bekijken. De streetcar stopt vrijwel overal waar de hop-on-hop-off bus ook stopt, en de enkele plaatsen waar de streetcar niet komt kan je makkelijk met de gewone stadsbus komen. De streetcar is zo'n leuk en traditioneel vervoermiddel! Je ziet net zoveel als tijdens de sightseeing bus en het is een stuk goedkoper! Een enkele rit kost $1,25. Een dagkaart $3,00 en een kaart voor 3 dagen is $9.00.
Zowel French Quarter als Garden District, Treme en de Marigny zijn ideaal om door de straten te slenteren en te genieten van de omgeving!
Zowel French Quarter als Garden District, Treme en de Marigny zijn ideaal om door de straten te slenteren en te genieten van de omgeving!
Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2462 Weergaves
-
Laatste bericht door Marcel5050
-
- 1 Reacties