Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Edne: roadtrip New York - Miami
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Reis Edne: roadtrip New York - Miami
Ha, dat is balen... Ik had een heel bericht getypt en dat is blijkbaar niet helemaal goed aangekomen... Bij deze nogmaals.
In mei ga ik een roadtrip doen van New York naar Miami. In principe staat alles nog helemaal vrij, behalve de eerste dagen New York & Washington i.v.m. treinreis. Ik ben op zoek naar leuke offroad plekken, de mooiste plekken voor zonsondergangen én mooie natuur / kustgebieden.
Tot nu toe ziet mijn schema er zo uit:
3 mei: Amsterdam - New York
4 mei: New York
5 mei: New York
6 mei: New York
7 mei: New York
8 mei: treinreis New York - Washington D.C. (al geboekt) + ophalen huurauto
9 mei: ?
10 mei: ?
11 mei: ?
12 mei: ?
13 mei: ?
14 mei: ?
15 mei: ?
16 mei: ?
17 mei: ?
18 mei: ?
19 mei: ?
20 mei: ?
21 mei: ?
22 mei: ?
23 mei: ?
24 mei: ?
25 mei: ?
26 mei: ?
27 mei: Miami - Amsterdam
Qua offroadplekken ben ik vooral op zoek naar redelijk te rijden offroad routes. Wel: mul zand; geen: steile afgronden of daadwerkelijk rollover gevaar. Geen stukken waarbij een lier of platen nodig zijn; wel een beetje klim- en klauterwerk.
Qua natuur: ik ben gek op de natuur en hou van wandelen, echter ben ik echt als de dóód voor beren. Ik heb in het zuidwesten (waaronder Yosemite en Yellowstone) een aantal keer een beer van zeer dichtbij gezien en sindsdien het idee dat ik ze overal tegen kan komen. Zelfs in de stad (bij wijze van). Ik vind het dus heerlijk om te wandelen, maar wel met lood in mijn schoenen. Dat vind ik ontzettend jammer en ik laat mij hier ook liever niet tegenhouden, maar toch ben ik al dagen gestrest als ik weet dat ik een berengebied in ga. Wie heeft tips voor leuke, maar redelijk drukke wandelingen waar de kans op het tegenkomen van beren klein is (in de Great Smoky Mountains bijvoorbeeld). Of wie heeft tips om van de berenangst af te komen?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
In mei ga ik een roadtrip doen van New York naar Miami. In principe staat alles nog helemaal vrij, behalve de eerste dagen New York & Washington i.v.m. treinreis. Ik ben op zoek naar leuke offroad plekken, de mooiste plekken voor zonsondergangen én mooie natuur / kustgebieden.
Tot nu toe ziet mijn schema er zo uit:
3 mei: Amsterdam - New York
4 mei: New York
5 mei: New York
6 mei: New York
7 mei: New York
8 mei: treinreis New York - Washington D.C. (al geboekt) + ophalen huurauto
9 mei: ?
10 mei: ?
11 mei: ?
12 mei: ?
13 mei: ?
14 mei: ?
15 mei: ?
16 mei: ?
17 mei: ?
18 mei: ?
19 mei: ?
20 mei: ?
21 mei: ?
22 mei: ?
23 mei: ?
24 mei: ?
25 mei: ?
26 mei: ?
27 mei: Miami - Amsterdam
Qua offroadplekken ben ik vooral op zoek naar redelijk te rijden offroad routes. Wel: mul zand; geen: steile afgronden of daadwerkelijk rollover gevaar. Geen stukken waarbij een lier of platen nodig zijn; wel een beetje klim- en klauterwerk.
Qua natuur: ik ben gek op de natuur en hou van wandelen, echter ben ik echt als de dóód voor beren. Ik heb in het zuidwesten (waaronder Yosemite en Yellowstone) een aantal keer een beer van zeer dichtbij gezien en sindsdien het idee dat ik ze overal tegen kan komen. Zelfs in de stad (bij wijze van). Ik vind het dus heerlijk om te wandelen, maar wel met lood in mijn schoenen. Dat vind ik ontzettend jammer en ik laat mij hier ook liever niet tegenhouden, maar toch ben ik al dagen gestrest als ik weet dat ik een berengebied in ga. Wie heeft tips voor leuke, maar redelijk drukke wandelingen waar de kans op het tegenkomen van beren klein is (in de Great Smoky Mountains bijvoorbeeld). Of wie heeft tips om van de berenangst af te komen?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
2010: Florida
2012: Zuidwesten
2013: Las Vegas
2014: Utah & Colorado
2015: Gepland: van New York naar Miami
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: Reis Edne: roadtrip New York - Miami
Is er niemand die mee kan of wil denken?
2010: Florida
Re: Reis Edne: roadtrip New York - Miami
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 3&p=959051
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 6&p=966353
Er zijn ruwweg 2 opties:
- langs de kust (virginia beach - outer banks - charleston - savannah en richting florida)
- door het binnenland (great falls - shenandoah - blue ridge parkway - great smokey mountains - atlanta? en dan naar de panhandle of oversteken naar de atlantic)
Ik zou gewoon kijken wat je allemaal interessant vindt, en een route daar doorheen maken met redelijke reis- en verblijftijden. Het is makkelijker om aanwijzigingen op een route te geven dan er zo een te verzinnen voor iemand.
Heb zelf geen offroad ervaring in het oosten van de VS.
Qua beren zou ik inderdaad gewoon drukke routes opzoeken. GSMNP is een van de meest drukbezochte parken dus mensen genoeg.
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 6&p=966353
Er zijn ruwweg 2 opties:
- langs de kust (virginia beach - outer banks - charleston - savannah en richting florida)
- door het binnenland (great falls - shenandoah - blue ridge parkway - great smokey mountains - atlanta? en dan naar de panhandle of oversteken naar de atlantic)
Ik zou gewoon kijken wat je allemaal interessant vindt, en een route daar doorheen maken met redelijke reis- en verblijftijden. Het is makkelijker om aanwijzigingen op een route te geven dan er zo een te verzinnen voor iemand.
Heb zelf geen offroad ervaring in het oosten van de VS.
Qua beren zou ik inderdaad gewoon drukke routes opzoeken. GSMNP is een van de meest drukbezochte parken dus mensen genoeg.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3406 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 9 Reacties