Ik zou zeggen september.
Juli en augustus kunnen echt enorm warm worden in deze streek.
Zelf ben ik 2 maal in oktober geweest en dat was zelfs nog meer dan aangenaam
In September zal het nog steeds warm zijn overdag (rond 30-35 graden) maar worden de nachten wel wat koeler (rond 20 graden). Het is ook vaak de start van het drogere najaar. En nu zal je zien dat het in September 2016 records gebroken gaan worden qua regenval.
De zomers zijn hier echt heel warm, dus ik zou zo laat mogelijk gaan. Of zelfs nog wat verder uitstellen tot oktober of het voorjaar. Ik weet niet precies hoe het in de andere staten is, maar hier Houston is september absoluut niet natter dan andere tijden. Voor mijn gevoel (maar heb nooit de getalletjes bekeken) is het (vroege) voorjaar meestal het natst, afgelopen voorjaar was extreem nat. Zomer en najaar zijn meestal erg droog.
Vorig jaar in september/oktober op vakantie geweest in die regio en geen enkele keer overdag een lange broek nodig gehad.
2012 San Francisco - San Francisco ( Zuid-West)
2014 Seattle - Seattle (via Chicago)
2015 Atlanta - Atlanta (Zuidelijke staten)
2017 Las Vegas - Las Vegas
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
Wij zijn er in augustus geweest. De heetste periode en dat wisten we van tevoren (ik kon vanwege werk niet op een ander moment). Je kunt er rekening mee houden: iets minder actief zijn gedurende de dag, wat vaker plekjes met airco opzoeken, geen lange wandelingen. Maar verder ontzettend genoten van die reis! Echt een toffe regio (wij bleven zuidelijker, met Charleston en Savannah in de route). Oh ja, we hebben wel regenbuien gehad, maar die waren steeds kortstondig. Voegde wel wat toe aan de beleving
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.