Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Campgrounds (RV) reserveren in juli (Deep South)
Campgrounds (RV) reserveren in juli (Deep South)
Ik ben op zoek geweest in dit forum of campgrounds voor een RV (25ft) vooraf gereserveerd moet worden voor een trip in juli 2017 (Deep South). Ik lees dat in het zuid-westen wordt aangeraden bij grote steden en bekende parken zeker te reserveren. Geldt dit ook voor de zuidelijke staten in juli?
We zijn voornemens met een camper (RV) te starten in Orlando en via New Orleans, Memphis, Nashville, Atlanta, Charleston terug te rijden naar Orlando in circa 3 weken. Route staat nog niet helemaal vast maar met tips op dit forum komt dit zeker goed. Alleen het reserveren van de campgrounds is mij nog niet helder? Moeten we dit zeker doen om rondrijden te voorkomen of lukt dit wel in deze periode in het zuiden van de VS in tegenstelling tot bv het zuid-westen? Graag hoor ik jullie ervaringen?
We zijn voornemens met een camper (RV) te starten in Orlando en via New Orleans, Memphis, Nashville, Atlanta, Charleston terug te rijden naar Orlando in circa 3 weken. Route staat nog niet helemaal vast maar met tips op dit forum komt dit zeker goed. Alleen het reserveren van de campgrounds is mij nog niet helder? Moeten we dit zeker doen om rondrijden te voorkomen of lukt dit wel in deze periode in het zuiden van de VS in tegenstelling tot bv het zuid-westen? Graag hoor ik jullie ervaringen?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Re: Campgrounds (RV) reserveren in juli (Deep South)
Ik weet alleen dat in Florida in het winterseizoen veel vol is door de Snowbirds die met hun joekels van RV's naar het warme zuiden trekken. In de zomermaanden zal het daar wel meevallen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Re: Campgrounds (RV) reserveren in juli (Deep South)
Mijn eerste inschatting is dat het ook wel mee zal vallen, hoog zomer is daar juist laagseizoen. Wellicht een aantal campings mailen voor een steekproef?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1530 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 9 Reacties