Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke Swamp Tour Boeken in New Orleans?

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Brenda1293
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Welke Swamp Tour Boeken in New Orleans?

Bericht door Brenda1293 »

Beste Alles Amerika leden,

Binnenkort zijn we (3 volle dagen) in New Orleans (zonder auto) en willen graag een Swamp Tour doen. Als we googlen zijn er zoveel operators die een swamp tour aanbieden, waardoor we moeilijk een keuze kunnen maken. Ik heb het afgelopen uur hier in de forum zitten zoeken en lezen, maar daarin vond ik ook niet echt waar ik naar op zoek was. Daarom de volgende vraag:

Wie heeft een swamp tour gedaan vanuit New Orleans?
Welke tour operator was dat (naam)?
Wat maakte de tour voor jou zo leuk en bijzonder? Of minder leuk?
& alle extra handige tips zijn welkom!

Hopelijk kunnen we dan naar aanleiding van alle reacties een keuze maken en een passende tour vooruit boeken!
Wij houden van natuur en willen graag wat moois zien en meemaken (een boottochtje op alleen water en een beetje gras als uitzicht lijkt ons saai).

En wie weet, zou dit voor toekomstige bezoekers een handige zoekpunt kunnen zijn als ze info zoeken over een swamp tour ;)

Groetjes,
Brenda (& Sander)
winterpark
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Welke Swamp Tour Boeken in New Orleans?

Bericht door winterpark »

Wij hebben in Breaux Bridge een swamp tour gedaan, dus daar heb je niet zoveel aan. Maar ik zou op zoek gaan naar een eco tour, dwz, eentje waar ze geen marshmellows aan alligators voeren.
Grouchy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 100

Re: Welke Swamp Tour Boeken in New Orleans?

Bericht door Grouchy »

Die was idd mooi als je via Cajun country komt/gaat; Champagne's Cajun Swamp Tours op Lake Martin bij Breaux Bridge (Crawfish capitol of the world als je daar van houd)

Wat dichter bij NOLA; Des Allemands http://www.airboattours.com/
Touristisch ja, maar wel genoten & veel gezien, één van de betere swamptours voor ons
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer