Tallulah Falls, Great Smokey NP staan in ieder geval hoog op het verlanglijstje. Heel graag zouden we afsluiten in New York en Washington, maar ik ben bang dat de autohuur dan wel heel prijzig wordt

Vliegen op Atlanta is wel een must, aangezien dit in ons geval de beste optie is (we vliegen IPB/ indien plaats beschikbaar). Misschien na een rondje een binnenlandse vlucht Atlanta > Washington en dan met de trein naar New York? Een terugvlucht vanuit NYC is voor ons waarschijnlijk de beste optie. Ik verwacht nl meer vluchten NYC-AMS dan vanuit Washington.
We hebben 14 dagen, waarvan we graag 2 volle dagen New York willen. Met een ochtendvlucht is 1 overnachting in Washington waarschijnlijk voldoende.. Enkel de highlights voor een eerste bezoek om later nog eens terug te keren.
Even kort over ons; we hebben 2 kinderen van 9&11 die het rondreizen heerlijk vinden. De combinatie natuur en steden 3:1 heeft onze voorkeur. Ik moet eerlijk toegeven dat we een beetje verwende natuurreizigers zijn

De plaatsen waarover wij het nog wekelijks hebben, en dus een onuitwisbare indruk hebben achter gelaten, zijn; San Francisco, New York, Yosemite NP, Grand Canyon, Lake Agnes, Whistler, Everglades NP, Banff NP, Jasper NP... om even een indruk te geven over onze voorkeuren.
Ik ben benieuwd wat het in jullie losmaakt

ps. Vorig jaar lukte het ons niet om IPB een vlucht van Atlanta naar Miami te krijgen en zijn we dat stuk maar 'gewoon gaan rijden'