Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Nikie: van Seattle naar Vegas
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 23
- Contacteer:
Reis Nikie: van Seattle naar Vegas
Hoi,
we gaan deze zomer weer naar Amerika. Deze keer hebben we maar een weekje waarin we van Seattle naar Vegas rijden. (vanuit Vegas vliegen we dan naar Aruba voor nog een weekje aan het strand daar). Hoewel we wel al eens eerder in Seattle waren (onder meer het graf van Jimi Hendrix bezocht daar) zijn we toen via Canada en Glacier, Yellowstone etc. gegaan. Nu willen we de nationale parken aan de noordwest kant bezoeken, dit gebied hebben we nog nooit gezien. Omdat het maar een week is moeten we ons beperken tot de hoogtepunten. Maar wat zijn die hoogtepunten? Ik heb al diverse reisverslagen gelezen, maar zie steeds minder door de bomen het bos nog, er is zoveel wat ik zou willen bekijken en doen, maar we zitten echt vast aan die week (alle vluchten zijn al geboekt). Daarom de vraag: zouden jullie svp. willen reageren op onderstaand routevoorstel en overnachtingsplaatsen en aangeven wat we beter, anders, of goed doen? Dank je wel!!
17-7-2016 Zondag: vliegen naar seattle
18-7-2016 Maandag: bezoek Mount rainier NP: overnachting in Yakima
19-7-2016 Dinsdag: rijden langs Columbia river gorge: overnachting in Lincoln Beach
20-7-2016 Woensdag: weg langs zee: overnachting in Clearwater
21-7-2016 Donderdag : bezoek Crater lake NP: overnachting in Crescent city
22-7-2016 Vrijdag: bezoek Redwood NP: Redding
23-7-2016 Zaterdag: bezoek Lassen volcanic NP: Carson city
24-7-2016 Zondag: bezoek Death valley NP: aankomst in Vegas
we gaan deze zomer weer naar Amerika. Deze keer hebben we maar een weekje waarin we van Seattle naar Vegas rijden. (vanuit Vegas vliegen we dan naar Aruba voor nog een weekje aan het strand daar). Hoewel we wel al eens eerder in Seattle waren (onder meer het graf van Jimi Hendrix bezocht daar) zijn we toen via Canada en Glacier, Yellowstone etc. gegaan. Nu willen we de nationale parken aan de noordwest kant bezoeken, dit gebied hebben we nog nooit gezien. Omdat het maar een week is moeten we ons beperken tot de hoogtepunten. Maar wat zijn die hoogtepunten? Ik heb al diverse reisverslagen gelezen, maar zie steeds minder door de bomen het bos nog, er is zoveel wat ik zou willen bekijken en doen, maar we zitten echt vast aan die week (alle vluchten zijn al geboekt). Daarom de vraag: zouden jullie svp. willen reageren op onderstaand routevoorstel en overnachtingsplaatsen en aangeven wat we beter, anders, of goed doen? Dank je wel!!
17-7-2016 Zondag: vliegen naar seattle
18-7-2016 Maandag: bezoek Mount rainier NP: overnachting in Yakima
19-7-2016 Dinsdag: rijden langs Columbia river gorge: overnachting in Lincoln Beach
20-7-2016 Woensdag: weg langs zee: overnachting in Clearwater
21-7-2016 Donderdag : bezoek Crater lake NP: overnachting in Crescent city
22-7-2016 Vrijdag: bezoek Redwood NP: Redding
23-7-2016 Zaterdag: bezoek Lassen volcanic NP: Carson city
24-7-2016 Zondag: bezoek Death valley NP: aankomst in Vegas
1994: NY naar LA(trein) 1997: NY
2001: TX/FL 2002: TX/LA/MS
08: CA/AZ/NM/UT/NV 09: NY/CA/AZ/UT/NV 10: CA/AZ/UT/CO/NV
11: CO/SD/WY/MO/UT/NM/AZ/NV 12: WA/Canada/MO/WY/ID/UT/AZ/NV
13: Atlanta-LV 14: LV/AZ/NM/CO/UT/CA/NV 15: CA/AZ/UT/CO/NV
16: WA/OR/CA/NV
2001: TX/FL 2002: TX/LA/MS
08: CA/AZ/NM/UT/NV 09: NY/CA/AZ/UT/NV 10: CA/AZ/UT/CO/NV
11: CO/SD/WY/MO/UT/NM/AZ/NV 12: WA/Canada/MO/WY/ID/UT/AZ/NV
13: Atlanta-LV 14: LV/AZ/NM/CO/UT/CA/NV 15: CA/AZ/UT/CO/NV
16: WA/OR/CA/NV
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Nikie: van Seattle naar Vegas
Het lijkt mij wel heel erg veel! Heb je de reistijden bekeken? Je rijdt elke dag, dus voor een bezoek aan een park blijft er nauwelijks tijd over.
Ik denk dat je beter kunt kiezen tussen de kust of het binnenland; nu slinger je erg veel heen en weer.Kijk voor Mt Rainier en andere bezienswaardigheden in Washington en Oregon eens in ons 2006-verslag. Wij waren toen ook in Lassen.
Afgelopen jaar hebebn we opnieuw Crater Lake bezocht en ook Redwoods NP. Zie daarvoor ons 2015-verslag.
Ik zou iets schrappen, bijvoorbeeld Redwoods, of de kust in Oregon, en voor de rest wat meer tijd uittrekken.
Marianne
Ik denk dat je beter kunt kiezen tussen de kust of het binnenland; nu slinger je erg veel heen en weer.Kijk voor Mt Rainier en andere bezienswaardigheden in Washington en Oregon eens in ons 2006-verslag. Wij waren toen ook in Lassen.
Afgelopen jaar hebebn we opnieuw Crater Lake bezocht en ook Redwoods NP. Zie daarvoor ons 2015-verslag.
Ik zou iets schrappen, bijvoorbeeld Redwoods, of de kust in Oregon, en voor de rest wat meer tijd uittrekken.
Marianne
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Reis Nikie: van Seattle naar Vegas
lijkt wel wat op onze route van in september, zie ons reisverslag link hieronder. Wij waren wel niet bij columbia river gorge en dat eerste stuk kust.
Wel deden we mt st helens op de route - is misschien ook nog een idee.
Reno zou ook nog wel een aanrader zijn in dit rondje.
Wij hadden wel twee nachten in lassen en twee in redwoods (wel telkens op twee verschillende locaties) en onze routes zijn altijd druk (veel rijden). Ik denk dus ook dat je route eigenijk niet helemaal te doen is...?
Wel deden we mt st helens op de route - is misschien ook nog een idee.
Reno zou ook nog wel een aanrader zijn in dit rondje.
Wij hadden wel twee nachten in lassen en twee in redwoods (wel telkens op twee verschillende locaties) en onze routes zijn altijd druk (veel rijden). Ik denk dus ook dat je route eigenijk niet helemaal te doen is...?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1927 Weergaves
-
Laatste bericht door marcel2008
-
- 8 Reacties