Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overnachten Yellowstone en Glacier
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Overnachten Yellowstone en Glacier
Wij kwamen er telefonisch niet door, online lukte wel na de nodige pogingen.
Lake Lodge is prima, hoewel ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet weet hoe toegankelijk het meer is daarvandaan. Je moet in elk geval de weg oversteken (Bij Fishing Bridge heb je wel een strandje, zie hier).
Wij zaten vorig jaar (onder andere) in Lake Lodge, in een frontier cabin. Dat was prima. Ik zal vanavond eens kijken of we daar nog foto's van hebben, er staat niets in ons verslag zie ik nu.
Marianne
Lake Lodge is prima, hoewel ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet weet hoe toegankelijk het meer is daarvandaan. Je moet in elk geval de weg oversteken (Bij Fishing Bridge heb je wel een strandje, zie hier).
Wij zaten vorig jaar (onder andere) in Lake Lodge, in een frontier cabin. Dat was prima. Ik zal vanavond eens kijken of we daar nog foto's van hebben, er staat niets in ons verslag zie ik nu.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 02 mei 2016, 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Dat ziet er leuk uit. Oh dat gaan de kinderen geweldig vinden. Als je nog foto's hebt graag 

- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Elmo dan bel ik ze vanavond even op, want online is een drama.
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nou met veel moeite heb ik 3 nachten Lake Lodge Frontier Cabin kunnen reserveren. Nu Glacier nog 

Glacier lukte ons wel online! Succes!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik probeer zo reeel mogelijk te zijn. Zou niet weten of t s'morgens vroeg snel gaat. Wij gingen rustig na t breakfast rond 10 uur en dan was t inderdaad een stief kwartiertje zoals we dat in de Achterhoek noemen. Maar hier vragen mensen vaak iets om te plannen en dan moet je wel reeel zijn. Als je in t park zit scheelt t soms een half uurtje. Vandaar mijn ruime schatting, waarmee ik overigens wrs. aardig in de buurt zit, dan dan weer wel Paul. En als je zo onaardig doet dan denk ik dat we zondag gewoon kalm an doen, de NACOMPETITIE is immers toch al binnen....PSVwally schreef:30/40 minuten? Ben je gaan fietsen dan?![]()
Het is een minuut of 15 van Gardiner naar Mammoth Hot Springs
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik vond het daar itt west yellowstone veel rustiger. Alleen rond Mammoth was het wat drukker, maar ook daar viel het wel mee.
Op het moment dat er bv beren, wolven te zien zijn, of je toevallig in een bizonfile komt, dan kan het idd veel langer duren. Ik ben tussen Roosevelt en de Lamar Valley 1x bijna 2u amper vooruit gekomen door die beesten.
Op het moment dat er bv beren, wolven te zien zijn, of je toevallig in een bizonfile komt, dan kan het idd veel langer duren. Ik ben tussen Roosevelt en de Lamar Valley 1x bijna 2u amper vooruit gekomen door die beesten.
Als dat al onaardig is haha. Ik verwacht niets anders dan dat er een half 2e elftal gaat spelen. Jullie hebben immers maar 1 leuke pot gezien dit jaar, die overigens wel met 3-6 werd verloren uiteindelijk....(al is dit daar niet het forum voor)En als je zo onaardig doet dan denk ik dat we zondag gewoon kalm an doen, de NACOMPETITIE is immers toch al binnen....
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zie hier. Ik begrip nu waarom ik niets geplaatst had; we hadden al onze rotzooi al uit de auto gehaald voor we een foto gingen nemen.Souraia schreef:Dat ziet er leuk uit. Oh dat gaan de kinderen geweldig vinden. Als je nog foto's hebt graag

Marianne
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
De kamer is idd lekker ruim.
Dank Marianne.
Dank Marianne.
Laatst gewijzigd door Souraia op 04 mei 2016, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Elmo schreef:Glacier lukte ons wel online! Succes!
Ook voor zomer 2017?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6

psvwally...
Laatst gewijzigd door PSVwally op 03 mei 2016, 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Die hele lap voor een duimpje quoten is ook niet nodig
Reden: Die hele lap voor een duimpje quoten is ook niet nodig
Neen voor juli 2016. We reserveerden in september 2015.Souraia schreef:Elmo schreef:Glacier lukte ons wel online! Succes!
Ook voor zomer 2017?
Vandaag ook kunnen reserveren bij lake lodge voor juli 2017....Blij mee op naar Glacier
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1683 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties