Mascha76 schreef:Tips mbt de tijd van het jaar kan ik je niet geven, maar wij hebben tijdens onze huidige reis o.a. Ook Portland en de Twin Peaks locaties bezocht. (September) Mijn man en ik vonden Portland heel erg tegenvallen, in de stad struikel je bijna over de zwervers die soms in grote groepen bij elkaar zitten. Snoqualmie was geweldig, maar hoe dat in april is weet ik dus niet. Als je gaat zou ik je aanraden iets te eten in het hotel bij het restaurant The Attic. Hier heb je wat Twin Peaks items op de kaart waaronder 'cherrypie with a damn fine cup of coffee'

Het eten was sowieso ook echt heerlijk!
Goed om te weten wat je schrijft over Portland, misschien slaan we die stad dan wel over! Haha, wat leuk jouw twinpeaks tip!! Heb net al een leuke b&b in North Bend gereserveerd, vlakbij alle Twin Peaks actie

Vrienden van ons zijn er deze maand geweest en die hebben in de Double R diner (of nouja, wat de DRD moest zijn) ook cherry pie gegeten. Ik zie dat The Attic het hotel in de serie was. Leuk zeg, gaan we daar ook zeker heen. Ben gek op een damn fine cup of coffee
@K&N Je bedoelt het vast niet slecht, maar ik vind 'dan blijft er niet veel over' een beetje een gekke opmerking. Niet iedereen heeft de luxe om vier hele weken weg te kunnen, en ik vind twee weken een prima tijd om iets van het gebied te zien. Dank voor de tip om de kust te volgen!
Waar we nu aan denken, is dit doen en de periode tussen 9 en 17 april vrijhouden om naar Noord-Californie te rijden. Als het regent in Oregon/slecht weer is, gaan we daar wat sneller doorheen en zoeken we beter weer op. Ik krijg de indruk dat op de bonnefooi reizen goed te doen is in april. Ga nog wel even uitzoeken of twee nachten in Napa echt leuk is, gebied schijnt heel mooi te zijn in het voorjaar.
6 april aankomst Seattle om 12.00, rest van de dag Ballard (waar we zitten) verkennen)
7 april Seattle aquarium, iets van de stad zien
8 april 's ochtends richting Everett voor Boeing, s middags richting North Bend
9 april Snoqualmie/alle Twin Peaks activiteiten
17 april Napa
18 april Napa
19 april van Napa naar San Francisco
20 april San Francisco
21 april 's avonds 20.00 terugvlucht