Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis whitelions: 3 weken Colorado Wyoming Montana Idaho
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Reis whitelions: 3 weken Colorado Wyoming Montana Idaho
Hoi allemaal,
We hebben redelijk laat - realiseren we ons heel goed - de knoop doorgehakt om deze zomer naar de VS te gaan. Eerst een week New York en Philadelphia (de geboortesteden van onze kids), dan binnenlandse vlucht naar Denver, Colorado en vanaf dan 3 weken om Colorado, Wyoming, Montana en Idaho aan te doen. We zijn 6 jaar geleden al naar Yellowstone geweest, dat is iets wat we nu willen overslaan. Maar we willen graag een paar dagen in de Grand Tetons (en dan echt wat dieper het wildlife in trekken), en naar het rodeo mekka Coy, Mount Ruhsmore in South Dakota en Glacier National Park.
Het is nog een beetje rommelig, maar ik wil jullie nu alvast vragen of jullie tips hebben voor highlights op het vlak van natuur en experience in de staten Idaho, Montana (Glacier Parks hebben we dus al op onze lijst staan, tips voor bijzondere experiences graag!), Wyoming (in ieder geval Grand Teton en Cody).
Dank jullie wel alvast!
Groetjes,
fam. De Witte van Leeuwen
We hebben redelijk laat - realiseren we ons heel goed - de knoop doorgehakt om deze zomer naar de VS te gaan. Eerst een week New York en Philadelphia (de geboortesteden van onze kids), dan binnenlandse vlucht naar Denver, Colorado en vanaf dan 3 weken om Colorado, Wyoming, Montana en Idaho aan te doen. We zijn 6 jaar geleden al naar Yellowstone geweest, dat is iets wat we nu willen overslaan. Maar we willen graag een paar dagen in de Grand Tetons (en dan echt wat dieper het wildlife in trekken), en naar het rodeo mekka Coy, Mount Ruhsmore in South Dakota en Glacier National Park.
Het is nog een beetje rommelig, maar ik wil jullie nu alvast vragen of jullie tips hebben voor highlights op het vlak van natuur en experience in de staten Idaho, Montana (Glacier Parks hebben we dus al op onze lijst staan, tips voor bijzondere experiences graag!), Wyoming (in ieder geval Grand Teton en Cody).
Dank jullie wel alvast!
Groetjes,
fam. De Witte van Leeuwen
Re: 3 weken Colorado Wyoming Montana Idaho
Hallo,
Wij zijn hier ook afgelopen zomer geweest (inclusief een stukje Utah). We hebben echt genoten van alles. Super reis gehad.
Ik zal even de hoogtepunten (en gewoon wat leuke plekjes) van onze reis aangeven (inclusief Utah, wie weet...
):
* Moab --> Moab Jett --> Met een super snelle boot over de Colorado River. Super gaaf om mee te maken!
* Arches N.P.
* Salt Lake City
* Grand Teton (Zeker doen: Mormon Row, Jenny Lake (ik heb het varen hier niet gemist) The Chapel of Transfiguration)
* Ondanks dat jullie niet naar Yellowstone gaan, was dit voor ons wel geweldig!
* Cody --> De rodeo (wij hadden van te voren kaartjes geregeld, hoeft niet, kan wel. Ik was er blij mee, want er stond bij ons wel een rij bij de kaartverkoop en daar konden wij langs en een goed plekje zoeken op de Buzzards Roost tribune)
* Devils Tower (zeker het omrijden waard)
* Custer State Park (inclusief het mooie Sylvan Lake)
* Mount Rushmore (ga 's avonds: Zorg dat je op tijd gaat, maak een ronde langs de presidenten (trail) en ga daarna naar de avondceremonie)
* Crazy Horse Memorial
* Carhenge (grappig om even te gaan)
* Rocky Mountain N.P.
* Het plaatsje Nederland (stelt niet heel veel voor, maar gewoon grappig om bij het houten bord een foto te maken)
Hele lijst geworden haha..
We hebben het eerste deel nog een reisverslag bijgehouden (tot en met Cody). Als je het verslag wilt lezen, hoor ik het graag.
Groetjes, Evelien
PS. Vergeet niet te fietsen in New York met Orange Rolling Bikes
Wij zijn hier ook afgelopen zomer geweest (inclusief een stukje Utah). We hebben echt genoten van alles. Super reis gehad.
Ik zal even de hoogtepunten (en gewoon wat leuke plekjes) van onze reis aangeven (inclusief Utah, wie weet...

* Moab --> Moab Jett --> Met een super snelle boot over de Colorado River. Super gaaf om mee te maken!
* Arches N.P.
* Salt Lake City
* Grand Teton (Zeker doen: Mormon Row, Jenny Lake (ik heb het varen hier niet gemist) The Chapel of Transfiguration)
* Ondanks dat jullie niet naar Yellowstone gaan, was dit voor ons wel geweldig!
* Cody --> De rodeo (wij hadden van te voren kaartjes geregeld, hoeft niet, kan wel. Ik was er blij mee, want er stond bij ons wel een rij bij de kaartverkoop en daar konden wij langs en een goed plekje zoeken op de Buzzards Roost tribune)
* Devils Tower (zeker het omrijden waard)
* Custer State Park (inclusief het mooie Sylvan Lake)
* Mount Rushmore (ga 's avonds: Zorg dat je op tijd gaat, maak een ronde langs de presidenten (trail) en ga daarna naar de avondceremonie)
* Crazy Horse Memorial
* Carhenge (grappig om even te gaan)
* Rocky Mountain N.P.
* Het plaatsje Nederland (stelt niet heel veel voor, maar gewoon grappig om bij het houten bord een foto te maken)
Hele lijst geworden haha..

Groetjes, Evelien
PS. Vergeet niet te fietsen in New York met Orange Rolling Bikes

1998: West-Amerika
2000: Houston & Florida
2008: New York
2012: West & Oost-Amerika
2014: West-Canada
2016: Zuidwest/Noordwest, Oost-Amerika & Zuid-Afrika
2017: Deep South & Florida
2000: Houston & Florida
2008: New York
2012: West & Oost-Amerika
2014: West-Canada
2016: Zuidwest/Noordwest, Oost-Amerika & Zuid-Afrika
2017: Deep South & Florida
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Reis whitelions: 3 weken Colorado Wyoming Montana Idaho
Met 3 weken is een rondje Denver wel te doen, alleen zal Glacier veel tijd innemen.
In 2011 deed ik met mijn zoon een rondje Denver. Misschien heb je iets aan ons verslag.
Ik zou wel al dadelijk kijken voor accomodatie in Jackson/regio Grand Teton en Glacier. Alles zit daar al bijna vol.
Groetjes,
Ingrid
In 2011 deed ik met mijn zoon een rondje Denver. Misschien heb je iets aan ons verslag.
Ik zou wel al dadelijk kijken voor accomodatie in Jackson/regio Grand Teton en Glacier. Alles zit daar al bijna vol.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Reis whitelions: 3 weken Colorado Wyoming Montana Idaho
Hoi Evelien, dankjewel voor alle tips. Ook een goeie, die tip van Orange bikes in New York, lijkt ons heel leuk, dus daar gaan we achteraan.
Groetjes,
Jarko & family
Groetjes,
Jarko & family
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 681 Weergaves