Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

parkeren camper in Portland

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
laura p
Amerika-ontdekker

parkeren camper in Portland

Bericht door laura p »

Beste Amerika reizigers,

Kan iemand mij nog tips geven over het parkeren van onze camper bij ons bezoek aan Portland.
We verblijven op de camping Portland Fairview. Met de bus doe je er zo'n uur over om in het centrum te komen zag ik, met een overstap.
Misschien is het sneller om de camper dichterbij het centrum te parkeren en dan verder met het openbaar vervoer?
Graag jullie mening.

alvast weer bedankt, Laura
Almere vak V
Amerika-expert

Re: parkeren camper in Portland

Bericht door Almere vak V »

Met een camper de stad in is nou niet echt meteen een heel erg goed plan. Je hebt wel een paar parkeergelegenheden voor RVs die dichterbij zijn dan hetgeen jullie nu hebben. Maar dan zit je toch nog steeds minimaal 5km verwijderd van downtown Portland. Ik zou lekker vanuit jullie plek het openbaar vervoer nemen. Stuk relaxter en enjoy the ride!!
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Of je huurt een auto.. (er bij).
laura p
Amerika-ontdekker

Bericht door laura p »

Dank voor je reactie Roel.

Een auto erbij huren vind ik wel een dure optie en die moet je tenslotte ook nog kwijt raken in het centrum van Portland.
Ben wel nieuwsgierig naar die parkeergelegenheden die je niet met name noemt. Een stukje met de metro of ander openbaar vervoer lijkt me beter dan een uur heen en terug met de bus.
Zou het bijv mogelijk zijn om ergens bij Washington park of The Rose garden te parkeren en dan met openbaar vervoer naar het centrum. Of ergens aan de ooskant van de Willamette river en ook dan verder met openbaar vervoer. Ik ga dit zelf ook nog verder uitzoeken, maar als iemand er ervaring mee heeft hoor ik het graag.

groet, Laura
laura p
Amerika-ontdekker

Bericht door laura p »

en bedankt voor jouw reactie Almere vak V !
Dacht dat beide reacties van Roel waren. Sorry :D
Koopman
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Koopman »

Wij hebben in 2015 kunnen parkeren met een C30, dicht bij her centrum, onder de westelijke afrit van de Morrison bridge. Was niet duur (de prijs weet ik niet meer precies, volgens mij iets van 2x een personenauto) en voldoende plaats. Van daaruit ben je dicht bij het centrum.
Eerste vakantie in USA 2013 met camper
laura p
Amerika-ontdekker

Bericht door laura p »

Dank voor je reactie Koopman.
Een beetje laat, maar had geen reactie meer verwacht en dus een tijdje niet meer gekeken op het forum, maar hier heb ik echt iets aan.
Kun je me misschien nog vertellen in welke periode jullie in Portland waren? en misschien weet je nog welke dag jullie er waren. Wij zijn er op een zondag en dan is er nog markt daar in de buurt en misschien dan ook drukker met parkeren.
Hoop dat ik nog even van je hoor.
Alvast bedankt,

Laura
Loes88
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Loes88 »

Wij zijn half juni en begin juli in Portland geweest met de camper. Stonden op Columbia River RV Park, en zijn vanuit daar met een Uber naar het centrum gegaan. Enkele reis ca. $15, dus in totaal $30 retour. Vonden we fijn omdat we de camper konden laten staan, en geen gezoek hadden naar een parkeerplaats. Wij zijn twee keer op zondag in de stad geweest, het was er flink druk. Washington Park stond vast, ik zou er niet op rekenen dat je daar je camper kwijt kunt. Heb wel ooit ergens de tip gelezen om bij de IKEA te parkeren en vanuit daar met het openbaar vervoer (Light Rail), maar zelf dus uitgezocht of gedaan.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer