Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waar cruise boeken?

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Suzanne1978
Amerika-ontdekker

Waar cruise boeken?

Bericht door Suzanne1978 »

Beste Amerika-fans,

Na lang plannen en nadenken hebben we nu echt het plan opgevat om dit jaar naar Alaska te gaan. We gaan een (vrij uitgebreide) cruise combineren met wat extra dagen naar Denali en Fairbanks (voor het noorderlicht). Ik heb er ontzettend veel zin in en ik vrees dat ik hierna nooit meer ergens anders naartoe wil :-) Bij het zoeken naar mooie aanbiedingen viel me op dat de prijzen voor cruises in de VS veel lager zijn dan hier. Dat scheelt echt vele honderden euro's, soms nog veel meer. Ik heb alle kleine lettertjes van de offertes uitgeplozen, maar ik kan niets geks ontdekken. Ook op internet niet. Ik blijf evengoed achterdochtig, dus ik wilde jullie toch ook eens vragen wat jullie ervaring is. Boeken jullie altijd in Nederland of ook in de VS? Ik heb nu alleen naar cruises gekeken, maar misschien zijn auto's, vluchten en hotels ook wel goedkoper in de VS...

Groeten,
Suzanne
Petticoat
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Waar cruise boeken?

Bericht door Petticoat »

Ik boek cruises meestal rechtstreeks bij de cruisemaatschappij. De laatste keer was dat celibrity cruises een Amerikaanse maatschappij voor een cruise vanuit Florida. Dat gaat helemaal prima. Hotelovernachtingen kun je ook prima rechtstreeks bij de accommodatie of via een Amerikaanse broker boeken. Alleen bij het boeken van een huurauto zou ik hiermee oppassen, vaak zijn de verzekeringen niet hetzelfde.
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
angeliek1972
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door angeliek1972 »

Wij hebben inmiddels meerdere cruises gemaakt en boeken ofwel via de cruise maatschappij zelf (celebrity of royal carribean) of via de amerikaanse site van Expedia (daar bieden ze cruises aan met ook extra voordelen).
Mark & Martine
Amerikakenner

Bericht door Mark & Martine »

Ik heb me afgelopen najaar helemaal de blubbers gezocht en onze alaska cruise (met princess) uiteindelijk geboekt via alaskacruises.com omdat zij op dat moment de beste aanbieding hadden. Ik kan je Maria Forest aanraden; antwoordt vrijwel meteen en is heel duidelijk en geduldig (ik had nogal wat wisselingen hahaha). De boeking was meteen te zien op de site bij Princess evenals de extra's die we van de tussenpersoon hebben gekregen. Tot nu toe erg tevreden over alles :thumbup:
miro
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door miro »

Wij boeken altijd rechtstreeks bij de rederij. Voor Amerikaanse boekingssites zou je eens op het forum van cruise critic kunnen kijken. Dat is net zo handig voor cruises als het allesamerika forum voor Amerikaanse reizen :-)
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer