Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Route tussen Yellowstone en Glacier

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
sanwinters
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Route tussen Yellowstone en Glacier

Bericht door sanwinters »

Op 1 augustus rijden wij van Livingston (net boven Yellowstone) naar Glacier. Ik weet het, het is een flinke reisafstand, maar we vonden er geen leuke overnachtingsplekken en hebben zo de hele volgende dag in Glacier in plaats van maar een deel. Welke route zouden jullie adviseren? Wat rijdt een beetje leuk om de lange reis te onderbreken?
Via Helena of via Lewis and Clark national Forest and Great Falls?
We verblijven aan de oostkant van Glacier.
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Route tussen Yellowstone en Glacier

Bericht door ingrid14 »

Wij gingen vorig jaar van Bozeman naar Many Glacier.
Aanvankelijk was het plan om langs de King Hill Scenic Byway te rijden. Maar daar zagen we vanaf omdat we nog op tijd bij het St Mary Visitor Center wilden zijn om ons in te lichten over de trails die we de volgende dag wilden doen. We gingen via de snelste route die een hele variatie aan uitzichten gaf: bergen, canyon, Missouri River, graslanden

Op mijn blog (dag 15) staat een verslag van de rit die we deden.
In mijn roadbook (p 48 en 49) staat een beschrijving voor de route langs de King Hill Scenic Byway.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
sanwinters
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Route tussen Yellowstone en Glacier

Bericht door sanwinters »

Dank je. Ik heb beide gelezen en ik neem ze beide maar even op in ons roadbook met een voorkeur voor de snellere route. Ik heb niet het idee dat we veel missen als we de snellere route nemen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer