Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis AnnieK: rondreis (Noord) West-Amerika zomer 2025.
- AnnInBC
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis AnnieK: rondreis (Noord) West-Amerika zomer 2025.
Als je tijd hebt om de omgeving van Paradise te bezoeken, dan zou ik dat zeker doen. Vanuit Packwood is het een uurtje rijden, hebben wij in het verleden ook gedaan en we waren er net met de wilde bloemen (eind juli/begin augustus)...het was daar prachtig, ik zou het niet gemist willen hebben. Wij bezochten daar de Narada Falls, Alta Vista Trail, Nisqually Vista Trail en Reflection Lake op 1 dag en dat was goed te doen.
Voor de kust van Oregon zou ik zeker ook Ecola State Park bezoeken, dit is niet ver van Seaside en je hebt vanuit dit park prachtige zichten op Cannon Beach. Ga ook zeker naar het gedeelte van Indian Beach in Ecola State Park.
Ik zou inderdaad voor de Standard SUV kiezen, dan heb je wat meer ruimte. Malibu is een vrij ruime persoonswagen, maar een SUV heeft een grotere koffer om je bagage in achter te laten en zit waarschijnlijk ook gemakkelijker op de achterbank.
Voor de kust van Oregon zou ik zeker ook Ecola State Park bezoeken, dit is niet ver van Seaside en je hebt vanuit dit park prachtige zichten op Cannon Beach. Ga ook zeker naar het gedeelte van Indian Beach in Ecola State Park.
Ik zou inderdaad voor de Standard SUV kiezen, dan heb je wat meer ruimte. Malibu is een vrij ruime persoonswagen, maar een SUV heeft een grotere koffer om je bagage in achter te laten en zit waarschijnlijk ook gemakkelijker op de achterbank.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: Reis AnnieK: rondreis (Noord) West-Amerika zomer 2025.
En in een SUV zit je wat hoger, wat het uitzicht wat mooier maakt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3915 Weergaves
-
Laatste bericht door Berber79
-
- 24 Reacties