Om eerlijk te zeggen Gypsiegirl heb ik dat romantische idee ook van de film de Horsewhisperer , iedereen verklaard me voor gek maar het idee heeft zich genesteld in me en ik MOET naar Montana!! Wilde het vorig jaar al maar toen ben ik ter orientatie naar het Westen gegaan van Amerika en ook naar Californie.
Ik hen me nog nooit zo laten pakken door een film en de natuur dan die film, ik wist meteen dat dat DE plek was voor mij!!!!!!! Goh leuk dat je daar over begint dan schaam ik me niet meer zo, mensen lachen me een beetje uit merk ik als ik als motivatie voor Montana die film opgeef!!
Groetjes
Noah
Nou laat ze maar lachen hoor, ik lach je niet uit, je hebt volkomen gelijk, ik ben ook gepakt door die film, terwijl ik er toen al een keer geweest was. De tweede keer dat ik in Montana was heb ik het gebied bezocht waar de film opgenomen is, en dat overtrof mijn stoutste dromen.
Het was er nog mooier dan de beelden uit de film....zwijmel...
Als je gek bent van overweldigende vrije natuur, paarden, koeien, cowboys en indianen dan is MONTANA de plek voor je! (en voor ons)
Groetjes, Ingrid
Ik heb even een link bekeken met foto's en zwijmel al helemaal zeg. Nou ik kan echt wel lekker slapen vannacht!! Normaal ga ik met mijn man op kleinere vakanties en de grotere reizen met een vriendin, ik maak hem een beetje gek nu met Montana omdat je daar ook geweldig kunt vissen...wat hij leuk vindt. Grote kans dat ik met juli al ga met hem...
Ik stuur hem gewoon een link van dit forum hahahaaaa
Je volgende vraag is vast...waar is die film dan opgenomen?
Antwoord : in the Absaroka and Beartooth Wilderness, recht boven Yellowstone NP. op de volgende link staat een leuk stukje over de film beschreven:
Inderdaad een verhelderend en mooi stuk!! Ik ga de film nogeens kijken (voor de 5e keer) van de week denk ik om me lekker te maken (kan dat nog meer ?)
Jij bent ook laat online Gypsy!! Ik ook
slaap ze en tot gauw horens
Noah
noah241 schreef:Ik heb even een link bekeken met foto's en zwijmel al helemaal zeg. Nou ik kan echt wel lekker slapen vannacht!! Normaal ga ik met mijn man op kleinere vakanties en de grotere reizen met een vriendin, ik maak hem een beetje gek nu met Montana omdat je daar ook geweldig kunt vissen...wat hij leuk vindt. Grote kans dat ik met juli al ga met hem...
Ik stuur hem gewoon een link van dit forum hahahaaaa
Doe dat maar, neem je man maar lekker mee, je kunt daar echt GEWELDIG vissen! Praat je man dan maar zover om een camper te gaan huren want dat is echt het einde als je van de natuur houdt.. lekker 's avonds de zelf gevangen vis op de BBQ bij een kampvuurtje in the middle of nowhere in de wouden of bij een van de mooie bergmeren van Montana met je campertje, wat wil je nog meer...
Ik ga nu te ver geloof ik, ik lijk wel een reisagent
Hoi Markro, ik heb je verslagen gelezen, gaaf hoor!! Ik heb notities gemaakt van Wyoming waar ik zeker ook heen wil. Gypsygirl ik kan niet zo overweg met je weblog vrees ik ik kan alleen de 1e drie reisdagen lezen, wat doe ik fout???
weten jullie een goed, liefs Nederlandstalige reisgids over Montana?? Ik zag er een van Lanno maar twijfel of dit niet alleen gaat over andere delen/parken, is niet helemaal duidelijk. enne: IK HEB MIJN MAN OM, we gaan deze zomer al naar Montana YEAHHHHHHHHH
HEEY, GEFELICITEERD!!! Wat een overwinning!
Je doet het goed op ons weblog, er zijn nog niet meer logs omdat we a.s. donderdag pas weggaan. Vanaf dan ga ik proberen het weblog bij te houden onderweg.
Een vastgestelde reisroute hebben we nooit van te voren, we zien wel wat er op ons afkomt. We hebben globaal een cirkel berekent maar of het er van komt om het zo te rijden, ik weet het nog niet.
Ben nu aan het pakken en begin goed de kriebels te krijgen...
wooooooooooow dank je! dan ga ik je weblog goed bijhouden.. spannend zeg!! Weet jij een goede Nederlandsetalige reisgids over Montana? Ik ben aan het googelen maar kom niet uit bij wat ik eigenlijk wil.
Lekker dat pakken.... hele speciale sfeer geeft dat....
Maken jullie ook film en of video/foto's ?? Van mijn vorige reis heb ik een spetterende foto-show op DVD bijvoorbeeld, geeft me nog steeds een kick als ik kijk!!
Hoi, nee ik weet geen nederlandstalige goede reisgids, ik lees eigenlijk nooit meer boeken nu je alles op het internet kan vinden.
We gaan filmen en digitale foto's nemen(voor 't eerst)
Ik ben wel nieuwsgierig naar je fotoDVD, hoe heb je dat gemaakt?
Gypsygirl schreef:
Je doet het goed op ons weblog, er zijn nog niet meer logs omdat we a.s. donderdag pas weggaan. Vanaf dan ga ik proberen het weblog bij te houden onderweg.
Een vastgestelde reisroute hebben we nooit van te voren, we zien wel wat er op ons afkomt. We hebben globaal een cirkel berekent maar of het er van komt om het zo te rijden, ik weet het nog niet.
Ben nu aan het pakken en begin goed de kriebels te krijgen...
Hoi Ingrid,
Een hele goede reis morgen en een fijne vakantie gewenst.
Ik verheug me er al op om je liveverslag via je weblog te volgen.
De link staat al op m'n bureaublad!
En Ingrid ik was je nog een antwoord schuldig oer de foto-diashow: ik maak dat met Magix en/of Pinnacle. Het is werkelijk verbazingwekkend hoe leuk dit is je foto's op de tv die overgaan in allerlei grappige beelden, of zelfs wat bewegen en in en uitzoomen. En dat met de juiste muziek of gesproken tekst erbij...
Als je het leuk vindt stuur ik je een keer mijn Amerika-Hawai show toe om te kijken....
Nogmaals: een toffe tijd gewenst!!
Noah
Montana noemen ze the big sky country en da's niet voor niks. Ook leuk behalve in West Yellowstone hoef je nergens in Montana sales tax te betalen. Dat scheelt ook nogal. Je vakantieverblijf zeker 10% goedkoper.
Gypsygirl schreef:Bekijk alleen al de film The Horse Whisperer en je bent ogenblikkelijk verliefd op het landschap...
Het boek heb ik gelezen (prachtig, ik heb hem zelf), maar de film nog nooit gezien. Tijdens het lezen maak je je natuurlijk wel een voorstelling van het landschap, maar ik ben nu wel heeeel nieuwsgierig geworden. Waar/hoe kan ik die film nu nog zien?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.