Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe van Yellowstone naar Glacier NP
Hoe van Yellowstone naar Glacier NP
Wij hebben in ons huidige reisplan een reisdag staan van Yellowstone naar Kalispell, om van daar uit via de GTTS en Many Glacier in Glacier NP dor te gaan naar Waterton.
Aangezien wij dat eigenlijk saai vinden bedachten wij om te bekijken of er iets te vinden is wat stops waard zijn.
Heeft iemand enig idee? wij konden zo gauw niets vinden.
Aangezien wij dat eigenlijk saai vinden bedachten wij om te bekijken of er iets te vinden is wat stops waard zijn.
Heeft iemand enig idee? wij konden zo gauw niets vinden.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Hoe van Yellowstone naar Glacier NP
uhm, door de grote afstand, zou ik me toch maar een beetje op de doorgaande wegen houden. ze hebben wel een national bison range heb ik gezien, maar daar zal je naar yellowstone ook niet zoveel behoefte aan hebben...Je kunt wellicht op scenic routes kijken wat de mooiste weg is...
in Butte is er een mining museum met 30 oude huizen van 1880 tot 1910 (een soort openluchtmuseum????
In missoula is er een :smokejumpers base aerial fire depot , waar ze een expositie hebben over het werk van smoke jumpers en bosbrandbestrijders. Ik ben hier ook niet geweest, misschien iemand op t forum die hier wat over kan vertellen???
groeten Roy, anders kun je altijd nog even rondkijken in kallispell, daar hebben (hadden???) ze een groot centrum met veel winkels...
in Butte is er een mining museum met 30 oude huizen van 1880 tot 1910 (een soort openluchtmuseum????
In missoula is er een :smokejumpers base aerial fire depot , waar ze een expositie hebben over het werk van smoke jumpers en bosbrandbestrijders. Ik ben hier ook niet geweest, misschien iemand op t forum die hier wat over kan vertellen???
groeten Roy, anders kun je altijd nog even rondkijken in kallispell, daar hebben (hadden???) ze een groot centrum met veel winkels...
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij zijn over de 35 aan de oostkant van het Flathead lake gereden en hebben daar in een klein State park gepicknickt. Het was een heel leuk plekje aan het meer ongeveer 16 miles noordelijk van Polson.
Zie ons reisverslag van 19 juli : http://wunnik2008.web-log.nl/
Zie ons reisverslag van 19 juli : http://wunnik2008.web-log.nl/
Tja ik vind het juist wel pretting om als het een uur of 6-7 rijden is ergens op de helft lekker een uur of 2 te kunnen stoppen, vandaarRoyBergen schreef:uhm, door de grote afstand, zou ik me toch maar een beetje op de doorgaande wegen houden.

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Dat begrijp ik, wellicht is het ietsje langer dan de 6 \7 uur. Hangt er een beetje vanaf denk ik welke route je neemt.....
En een lange uitgebreide lunch kun je natuurlijk overal vinden
Ik denk dat er vast meer mensen zijn op het forum die spannende dingen weten voor een paar uur onderweg...
groeten Roy
En een lange uitgebreide lunch kun je natuurlijk overal vinden

Ik denk dat er vast meer mensen zijn op het forum die spannende dingen weten voor een paar uur onderweg...
groeten Roy
- mopar
- Amerika-ontdekker
gewoon een spelletje " ik heb iemand in mijn hoofd en jij moet raden wie dat is
Is een goede tijddoder mocht daar behoefte aan zijn.

Is een goede tijddoder mocht daar behoefte aan zijn.
grab life by the horns
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1683 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-