Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke reisgidsen Rocky Mountains??
-
- Amerikakenner
Welke reisgidsen Rocky Mountains??
Vorig jaar had ik voor het voorbereiden van de reis door het Zuidwesten enorm veel reisgidsen.
Voor het Rocky Mtn - Badlands - Yellowstone etc. rondje heb ik nu de Insight Guide van de Rocky Mountains en de Lannoo Rocky Mountains, wie kan er nog een andere aanraden. Het liefst in het Nederlands, maar Engels mag ook.
Groeten
Wendy
Voor het Rocky Mtn - Badlands - Yellowstone etc. rondje heb ik nu de Insight Guide van de Rocky Mountains en de Lannoo Rocky Mountains, wie kan er nog een andere aanraden. Het liefst in het Nederlands, maar Engels mag ook.
Groeten
Wendy
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Hoi Wendy,
naast de door jou al genoemde blauwe Lannoo reisgids Rocky Mountains heb ik van dezelfde uitgever de "Trotter - Zuidwest USA". Een in het Nederlands geschreven boek, waarin geen afbeeldingen staan en het juist gaat om de tekst. Ook al doet de titel denken, dat het alleen om het zuidwesten van de USA gaat, de ondertitel is "Zuid-Californië en de Nationale Parken". Naast Zuid-Californië worden ook delen beschreven van Arizona, Nevada, Utah, New Mexico, Colorado en Wyoming.
Naast een stuk tekst over een plaats of park wordt er geschreven over Slapen - camping en/of h(m)otel, Eten - over cafetaria, bar, restaurant, Wat is er te zien en te doen?, Wat is er te zien in de omgeving?, Nuttige adressen en daar waar het nodig is in diverse prijsklassen.
Ik vind het een handig boek en heb er in de loop van de tijd al diverse tips uitgehaald.
Kijk op deze link http://www.lannoo.com/nl/themazoeken.as ... er&page=13 en klik op Trotter Zuidwest USA en vanuit daar is er een PDF-bestand in te kijken van de inhoud.
Groet, Marco.
naast de door jou al genoemde blauwe Lannoo reisgids Rocky Mountains heb ik van dezelfde uitgever de "Trotter - Zuidwest USA". Een in het Nederlands geschreven boek, waarin geen afbeeldingen staan en het juist gaat om de tekst. Ook al doet de titel denken, dat het alleen om het zuidwesten van de USA gaat, de ondertitel is "Zuid-Californië en de Nationale Parken". Naast Zuid-Californië worden ook delen beschreven van Arizona, Nevada, Utah, New Mexico, Colorado en Wyoming.
Naast een stuk tekst over een plaats of park wordt er geschreven over Slapen - camping en/of h(m)otel, Eten - over cafetaria, bar, restaurant, Wat is er te zien en te doen?, Wat is er te zien in de omgeving?, Nuttige adressen en daar waar het nodig is in diverse prijsklassen.
Ik vind het een handig boek en heb er in de loop van de tijd al diverse tips uitgehaald.
Kijk op deze link http://www.lannoo.com/nl/themazoeken.as ... er&page=13 en klik op Trotter Zuidwest USA en vanuit daar is er een PDF-bestand in te kijken van de inhoud.
Groet, Marco.
- Inge
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
ik gebruik ook nog de rough guide over de Rocky Mountains.
ook erg de moeite.
ook erg de moeite.
Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Marjon,vana schreef:Vandaag heb ik de Lannoo gids "Rocky Mountains" per post ontvangen.
Je zult veel ideeën uit dit boek kunnen halen. Ik heb er vorig jaar ook erg veel aan gehad. Dit jaar gebruik ik er maar een klein stukje uit, maar gelukkig ben ik in het bezit van nog veel meer Lannoo's delen. Ook Capitol (Zuidwest in dit geval) vind ik geweldig.
Veel plezier met het uitstippelen.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoi Marjan,
Bedoel je de Capitool gids?
Ik heb zelf Capitool USA-Zuidwest&Las Vegas, maar dat gaat over het gebied ten zuiden van Denver. Wij willen vanaf Denver naar het Noorden (Yellowstone, Rocky Mountains, Grand Teton enz.) . Ik heb op internet gekeken maar er bestaat geen Capitool-gids van dat gebied.
Groetjes Marjon
Bedoel je de Capitool gids?
Ik heb zelf Capitool USA-Zuidwest&Las Vegas, maar dat gaat over het gebied ten zuiden van Denver. Wij willen vanaf Denver naar het Noorden (Yellowstone, Rocky Mountains, Grand Teton enz.) . Ik heb op internet gekeken maar er bestaat geen Capitool-gids van dat gebied.
Groetjes Marjon
-
- Amerikakenner
Ondertussen heb ik al een aantal gidsen aangeschaft. Nog niet allemaal doorgeploegd, maar op de Griekse stranden al commentaar gekregen dat ik de verkeerde gids bij me had.
Lannoo's Rocky Mountains zeer goed!!, maar favoriet tot nu toe is het Elmar reisboek Colorada & Wyoming. Verder heb ik de Trotter Zuidwest-USA aangeschaft. Deze behandelt ook Colorado en Wyoming.
Lannoo's Rocky Mountains zeer goed!!, maar favoriet tot nu toe is het Elmar reisboek Colorada & Wyoming. Verder heb ik de Trotter Zuidwest-USA aangeschaft. Deze behandelt ook Colorado en Wyoming.
Re: Welke reisgidsen Rocky Mountains??
Zijn onderstaande boeken nog ergens te koop.
Zo ja waar dan.
Vooral in die van de Rocky Mountains heb ik interesse.
Mag ook tweedehands zijn hoor.
Hopelijk snel bericht terug.
Groetjes Niekkie
Zo ja waar dan.
Vooral in die van de Rocky Mountains heb ik interesse.
Mag ook tweedehands zijn hoor.
Hopelijk snel bericht terug.
Groetjes Niekkie
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Welke reisgidsen Rocky Mountains??
Hallo Niekkie,
Je kunt het beste eens googelen om te zien of ze ergens (tweedehands) te koop zijn. Wij vinden ook nog wel eens leuke dingen bij de Slegte. Of in een kringloopwinkel.
Marianne
Je kunt het beste eens googelen om te zien of ze ergens (tweedehands) te koop zijn. Wij vinden ook nog wel eens leuke dingen bij de Slegte. Of in een kringloopwinkel.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht