Vorig jaar hebben we ook beren gezien in Yellowstone en Yosemite. Maar van een veilige afstand (vanuit auto en terras).
Hebben jullie een paar opbeurende tips zodat ik mijn angst kan overwinnen?

alvast bedankt!
Elies
Ik heb mijn bericht aangepast, omdat ik daarin stelde dat beren alleen gevaarlijk zijn als ze niet horen aankomen.Verelle schreef:Beren zijn potentieel altijd gevaarlijk. .
Dat moet inderdaad heel beangstigend zijn geweest.Elies schreef:Dankjulliewel voor de tips!
We gaan zeker genieten van onze vakantie![]()
We hebben al wel een keer een ervaring gehad in de Smokey Mountains met een beer, we hoorde hem heel dichtbij in de struiken. Bij terugkomst verklaarde vooral de Amerikanen ons voor gek dat we die wandeling hadden gedaan. Dat jaar daarvoor was er iemand gestorven na aan aanval met een beer. Dat was op onze eerste reis en daarna ben ik er eigenlijk banger voor geworden.
Maar ik ga deze keer echt proberen om wat verder én vooral luidruchtiger te wandelen!
Het zijn droppies om te zien, maar je moet ze blijkbaar niet storen bij het graaien in de vuilnisbakpushirubiano schreef:Wasbeer?? Awwww...
Ze hebben ook slangen en tarantula's in de VS :whistling:Elies schreef: Maar goed nu ben ik dus bang voor beren, wasberen, herten en elanden, dat was niet de bedoeling van dit draadje![]()
Uhm en schorpioenen.....vana schreef:Ze hebben ook slangen en tarantula's in de VS :whistling:Elies schreef: Maar goed nu ben ik dus bang voor beren, wasberen, herten en elanden, dat was niet de bedoeling van dit draadje![]()
Marjon