Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mt St Helens
- jmvdc
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Mt St Helens
Volgens de informatie die ik kan vinden gaat Forest Rd 99 open in juli: we willen graag naar naar Windy Ridge.
Kan het gebeuren dat die weg vroeger geopend wordt? Of houdt men zich aan deze datum?
Kan het gebeuren dat die weg vroeger geopend wordt? Of houdt men zich aan deze datum?
Re: Mt St Helens
Wat ik begrepen heb gaan de wegen open zodra het weer het toelaat.
Gemiddeld gaan de wegen daar in Juli open. Ik hou niet rekenen op 2 maanden eerder, maar misschien week. hij kan trouwens ook later geopend worden
Gemiddeld gaan de wegen daar in Juli open. Ik hou niet rekenen op 2 maanden eerder, maar misschien week. hij kan trouwens ook later geopend worden
- jmvdc
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Dat wordt dan, spijtig genoeg, waarschijnlijk niks: wij zijn er half juni.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Dat kan moeilijk worden inderdaad. Wij zijn er einde mei / begin juni geweest (zie http://www.vango.be/blog/default.asp?show_this=72 voor ons reisverslag) en toen zijn we langs de westkant moeten rijden in het park. Net zoals rond Mt Rainier ligt er dan nog sneeuw op grotere hoogtes.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1893 Weergaves
-
Laatste bericht door AnnInBC