Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Route West Yellowstone - Denver
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Route West Yellowstone - Denver
Wat is een leuke route om van West Yellowstone naar Denver (om precies te zijn Westminster, CO) te rijden?
Volgens Google Maps is het een kleine 11 uur rijden, dus we hebben een overnachting ingepland. De volgende vraag is dan ook: Wat is een leuke plaats om te overnachten?
Volgens Google Maps is het een kleine 11 uur rijden, dus we hebben een overnachting ingepland. De volgende vraag is dan ook: Wat is een leuke plaats om te overnachten?
-
- Amerika-ontdekker
Re: Route West Yellowstone - Denver
Ik heb hetzelfde "probleem". Wij rijden van Rocky Mountain NP naar Grand Teton. Ik heb door op de kaart te kijken een stop gepland in Saratoga, Rawlins of Rock Springs.
Afhankelijk van waar we geraken de eerste dag. Suggesties voor leukere stopplaatsen zijn zeker welkom!
Afhankelijk van waar we geraken de eerste dag. Suggesties voor leukere stopplaatsen zijn zeker welkom!
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik rij meestal in een stuk door van Denver naar Yellowstone. Er is niet zoveel onderweg te zien en overnachten op dat stukkie vind ik zonde. Tenzij ik op de motor ben en zadel moe ben. Dan blijf ik in Wheatland WY; niet meer dat een verzameling hotels en benzinepompen.
-
- Amerikakenner
Dank je Loek! Ik had al op de wegenkaart gekeken, en ik kwam al weinig (geen) scenic routes tegen vanaf GTNP. Dus gewoon de interstate pakken en gassen?
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Via de interstates ben je er het snelst (I-80,I-25), eventueel een omweg via Casper en dan een stop bij Fort Larimie als onderbreking van de lange rit. Dat oude fort is wel leuk in de zomer. Het laatse stuk kun je eventueel en via Steamboat Springs doen, maar al is het mogelijk wat minder saai door de bergen, je bent door de bochtige bergroute wel langer onderweg. Als ik tijd en zin heb kies ik voor een scenic ritje door de bergen naar Yellowstone, maar meestal een snelle rit over interstates terug naar huis.
-
- Amerikakenner
Nogmaals dank Loek. Vooralsnog kiezen we ervoor om een uitstapje te maken bij Fort Laramie, maar dat kan bij ons op het laatste moment ook weer veranderen. Lang leve de vakantie!
We hebben in ieder geval wat opties.

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mijn vraag: waarom Westminster, CO?
Toch niet echt de meest voor de hand liggende toeristenhotspot
Hebben jullie er soms familie of vrienden wonen?

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Je kan van West Yellowstone eerst door Yell naar Moran Junction rijden en dan via Dubois naar Lander. Moran naar Lander is een prachtige route. Dan de volgende dag van Lander naar Westminster. Lander is een goede overnachtingsplaats. Rock Springs vonden wij, met alle respect, geen fluit aan.
Yeehaw
Yeehaw
-
- Amerikakenner
Twee redenen:Dento schreef:Mijn vraag: waarom Westminster, CO?Toch niet echt de meest voor de hand liggende toeristenhotspot
Hebben jullie er soms familie of vrienden wonen?
1. We twijfelden tussen Denver en Boulder en dit ligt er tussenin
2. Goeie prijs voor een 4-sterrenhotel op Hotwire (eigenlijk de belangrijkste reden

Rock Springs ligt halverwege de route, dus vandaar dat we die in eerste instantie hadden gekozen. De route zoals 'ie nu gepland is, is inderdaad richting Lander, maar voorbij Dubois blijven we de 26 volgen, omdat we naar Fort Laramie willen gaan (leuk uitstapje (letterlijk) uit de auto). We zullen dus naar alle waarschijnlijkheid voor een overnachting in Casper gaan.Yeehaw schreef:Moran naar Lander is een prachtige route. Dan de volgende dag van Lander naar Westminster. Lander is een goede overnachtingsplaats. Rock Springs vonden wij, met alle respect, geen fluit aan.
Yeehaw
In de title staat: West Yellowstone-Denver". Wil je in een dag van West Yellowstone MT via Moran naar Fort Laramie WY? Dat zal niet meevallen.
-
- Amerikakenner
Nee, in de openingspost heb ik al gemeld dat er onderweg een overnachting is ingepland. Ook in mijn post hierboven maak ik melding van een overnachting in Casper
.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 6783 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-