Dat klopt natuurlijk, maar het hebben van privacy en rust zou dat voor mij toch waard zijn. Vorig jaar waren we met z'n 3en op reis en dus hadden we overal 2 kamers. Ik kan niet slapen als er bijv. gesnurkt wordt. Ben 'n slechte slaper, dus word nogal snel wakker en dan val ik niet meer terug in slaap.Martin & Marianne schreef:Twee kamers betekent (bijna) twee keer zoveel kosten voor de accommodatie, dat kan aardig oplopen.elninjoo schreef:Die kinderen zijn toch oud genoeg voor 'n eigen kamer? 'k Heb vroeger nooit bij m'n ouders op de kamer hoeven slapen op vakanties.
Marianne
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Yellowstone met 2 kids
Re: Yellowstone met 2 kids
Zoveel reacties heb ik nog zo snel bij elkaar gekregen in een Topic.
Ze zijn wel niet allemaal relevant maar we weten nu wel beter van elkaar
of we wel of niet meerdere kamers boeken wanneer er met kinderen gereisd wordt. Wij zullen in ieder geval ook met z'n vieren op 1 kamer gaan slapen.
Daarnaast heb ik ook gelezen en inmiddels zelf gezien dat het erg vol is in Yellowstone in juli 2012.
Ik ben er nu aan het denken om de eerste 2 nachten in West Yellowstone te blijven en daarna 2 nachten in het gebied bij de Canyon.
De planning is nu als volgt:
Op dinsdag 10 juli 2012 rijden we van Jackson naar Zuid Yellowstone.
Ik wil hier graag West Thumb bekijken en hier al gaan wandelen. (1 uur wandelen volgens jullie advies. Evt. met een ranger)
Daarna doorrijden naar Old Faithfull. (overnachten waarschijnlijk in West Yellowstone of old faithful gebied)
woensdag 11 juli terug naar Old Faithful gebied.
Rondlopen. oa. Grand Prismatic Spring
weer overnachten in dit gebied of in West Yellowstone.
donderdag 12 juli rondje bovenlangs maken.
(Mammoth) en daarna naar Roosevelt.
oa. boiling river trail (waterschoenen)
evt.de cook out waar marianne naar verwijst in Roosevelt. Lijkt me erg leuk.
overnachten in canyon.
vrijdag 13 juli, vroeg opstaan en wandelen in de buurt van de canyon. (fishing bridge)
overnachten in de canyon.
Zaterdag de 14e vertrekken we dan naar Cody.
Beste Forumleden
Ik ben best benieuwd hoe iedereen zijn kamers indeelt
maar ik vind het nog interessanter wanneer jullie tips geven over Yeloowstone met Kids.
Wat is leuk om te doen.
Ze zijn wel niet allemaal relevant maar we weten nu wel beter van elkaar

Daarnaast heb ik ook gelezen en inmiddels zelf gezien dat het erg vol is in Yellowstone in juli 2012.

Ik ben er nu aan het denken om de eerste 2 nachten in West Yellowstone te blijven en daarna 2 nachten in het gebied bij de Canyon.
De planning is nu als volgt:
Op dinsdag 10 juli 2012 rijden we van Jackson naar Zuid Yellowstone.
Ik wil hier graag West Thumb bekijken en hier al gaan wandelen. (1 uur wandelen volgens jullie advies. Evt. met een ranger)
Daarna doorrijden naar Old Faithfull. (overnachten waarschijnlijk in West Yellowstone of old faithful gebied)
woensdag 11 juli terug naar Old Faithful gebied.
Rondlopen. oa. Grand Prismatic Spring
weer overnachten in dit gebied of in West Yellowstone.
donderdag 12 juli rondje bovenlangs maken.
(Mammoth) en daarna naar Roosevelt.
oa. boiling river trail (waterschoenen)
evt.de cook out waar marianne naar verwijst in Roosevelt. Lijkt me erg leuk.
overnachten in canyon.
vrijdag 13 juli, vroeg opstaan en wandelen in de buurt van de canyon. (fishing bridge)
overnachten in de canyon.
Zaterdag de 14e vertrekken we dan naar Cody.
Beste Forumleden
Ik ben best benieuwd hoe iedereen zijn kamers indeelt

Wat is leuk om te doen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Wij waren afgelopen zomer 3 weken in Yellowstone/Grand Teton. Ruim 200 km gewandeld. Niet bang zijn voor beren, juist veel lawaai maken en roepen om de beren weg te houden, is ook nog spannend voor kinderen. En met z'n vieren komen sowieso geen beren naar je toe, dat is teveel voor ze en schrikt af.
Ik vond het als kind altijd al leuk om wildlife te spotten, daar is Yellowstone natuurlijk perfect voor, met de beste kansen op wolven en grizzlyberen. Dit jaar 16 wolven gezien en zo'n 25 grizzlyberen, dat is wel uitzonderlijk veel. De Lamar Valley is je grootste kans op wolven. Onze tips met kids:
- leuk wandelingetje van Storm Point Nature Trail, is iets van 5 km, met 100% kans om marmotten te zien;
- visitor center van Moose (filmpje kijken, interactief voor kids);
- 's ochtends vroeg op en wolven kijken (in juli: 6:15 in Lamar Valley, dat is je beste kans).
- doe ook 's avonds na het eten een rondje wildlife spotten, zie onze website waar wij de meeste beesten zagen
Groet,
Ferry
http://home.kpn.nl/marqu042/index.html
Ik vond het als kind altijd al leuk om wildlife te spotten, daar is Yellowstone natuurlijk perfect voor, met de beste kansen op wolven en grizzlyberen. Dit jaar 16 wolven gezien en zo'n 25 grizzlyberen, dat is wel uitzonderlijk veel. De Lamar Valley is je grootste kans op wolven. Onze tips met kids:
- leuk wandelingetje van Storm Point Nature Trail, is iets van 5 km, met 100% kans om marmotten te zien;
- visitor center van Moose (filmpje kijken, interactief voor kids);
- 's ochtends vroeg op en wolven kijken (in juli: 6:15 in Lamar Valley, dat is je beste kans).
- doe ook 's avonds na het eten een rondje wildlife spotten, zie onze website waar wij de meeste beesten zagen
Groet,
Ferry
http://home.kpn.nl/marqu042/index.html
- patricbogaard
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Veel zaken zijn inmiddels al besproken, maar misschien kan je nog wat leuke dingen uit ons reisverslag van vorig jaar halen.
Wij hebben toen ook o.a. Yellowstone bezocht met onze twee kinderen (toen 8 en 10 jaar oud).
Voor kinderen is het super-spannend om in deze omgeving overal wildlife tegen te kunnen komen. Ook de "levende" natuur/aardkorst is een hele beleving voor ze.
HIer is de rechtstreekse link: http://bogaardfamily.nl/2010_CanadaUSA.html
Wij hebben toen ook o.a. Yellowstone bezocht met onze twee kinderen (toen 8 en 10 jaar oud).
Voor kinderen is het super-spannend om in deze omgeving overal wildlife tegen te kunnen komen. Ook de "levende" natuur/aardkorst is een hele beleving voor ze.
HIer is de rechtstreekse link: http://bogaardfamily.nl/2010_CanadaUSA.html
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht