Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Olympic Peninsula

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Olympic Peninsula

Bericht door Petra/VS »

Zo onze reis plannend heb ik er al heel wat over gelezen, maar ik weet, dat enkele forumleden (Raymond? Eaglelgae?) hier heel bekend mee zijn. Dus: wat zijn absolute musts om te zien in Olympic National Park en aan de kusten van het Peninsula? Gouden tips? We zullen twee nachten in Port Angeles logeren.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Olympic Peninsula

Bericht door dutch_in_seattle »

Petra/VS schreef:Zo onze reis plannend heb ik er al heel wat over gelezen, maar ik weet, dat enkele forumleden (Raymond? Eaglelgae?) hier heel bekend mee zijn. Dus: wat zijn absolute musts om te zien in Olympic National Park en aan de kusten van het Peninsula? Gouden tips? We zullen twee nachten in Port Angeles logeren.
Hoh River Rainforest
Rialto Beach
Second Beach
Third Beach
Lake Crescent
Hurricane Ridge (vlak bij Port Angeles)

Ron (in Seattle, WA)
http://www.dutchavenue.com
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hadden ook alle genoemde plaatsen in onze planning staan, maar nog niet echt over de stranden nagedacht. Zijn ze erg verschillend? De planning zal denk ik ook afhangen van het getij.

Marianne
Bert&Hanny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Bert&Hanny »

Hoi Petra,

Cape Flattery hoort dan wel niet bij het Olympic NP maar dit kan ik wel aanraden, je kunt daar een hele leuke wandeling maken over vlonders naar de cape.

groetjes Hanny
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Bedankt, Bart en Hanny, dat ziet er inderdaad heel erg mooi uit!
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hoi Petra,

Misschien heb je nog iets aan ons reisverslag.
wat ik nog mis in het rijtje wat al genoemt is Ruby Beach en Beach 4 daar vind je mooie getijde poelen met veel anemone en zeesterren.
Ook Sol Duc Falls is een mooie plek.
Cape Flattery heb je kans om walvissen te spotten, wij zagen er ook zeeotters in het kelp drijven en zeeleeuwen langs zwemmen er zit een koppeltje (1 zwart en 1 lichte) die hier altijd rondzwemmen.
Neem wel de tijd om er naar toe te rijden want het is een erg bochtige en voor Amerikaanse begrippen smalle weg (No Sholders)
Rob
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hoi Rob,

Bedankt voor de tips, ik heb gisteravond jullie reisverslag gelezen en kan nu niet meer wachten!! Jullie hebben er ook twee dagen besteed, toch? Is dat genoeg? We kunnen er later in de vakantie ook wel weer teruggaan natuurlijk, maar er is verder ook zoveel te zien en doen!
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hoi Petra,

Wij hebben er alles bij elkaar 4 dagen doorgebracht van zuidwest tot zeg maar Port Angeles de oostkant zijn we maar net langs gereden, we hebben ons in die 4 dagen niet verveeld metr meer tijd hadden we waarschijnlijk meer hikes gedaan dan nu.
Als je meer dan 2 dagen kan uittrekkken zou ik het zeker doen.
Rob
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer