Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis plume: Seattle - Seattle advies gevraagd
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Reis plume: Seattle - Seattle advies gevraagd
Volgend jaar gaan we voor de 4e keer terug naar Amerika, want ook bij ons heeft het 'virus' toegeslagen.
Dit jaar willen wij graag naar het Noorden gaan en ik heb een eerste planning op papier gezet. Na vele reisverslagen gelezen te hebben kom ik op het volgende rondje van 20 dagen, maar dit mogen er 22 worden.
Is deze eerste opzet logisch of mis ik een aantal heel mooie parken.
Dit is onze voorlopige route en deze start op 8 september 2012.
1. Amsterdam –Seattle
2. Seattle – North Cascades
3. North Cascades
4. North Cascades - Vancouver
5. Vancouver –Tofino
6. Tofino
7. Tofino
8. Tofino- Victoria
9. Victoria – Port Angeles
10. Port Angeles
11. Port Angeles – Fork
12. Fork
13. Fork – Seaside
14. Seaside – Mt. Hood Nat. Park
15. Mt Hood Nat. Park
16. Mt Hood –Mt Rainier
17. Mt. Rainier
18. Mt. Rainier - Seattle
19. Seattle
20. Huis
Graag jullie advies over onze volgende Amerika rondreis 2012.
Alvast bedankt,
Marianne
Dit jaar willen wij graag naar het Noorden gaan en ik heb een eerste planning op papier gezet. Na vele reisverslagen gelezen te hebben kom ik op het volgende rondje van 20 dagen, maar dit mogen er 22 worden.
Is deze eerste opzet logisch of mis ik een aantal heel mooie parken.
Dit is onze voorlopige route en deze start op 8 september 2012.
1. Amsterdam –Seattle
2. Seattle – North Cascades
3. North Cascades
4. North Cascades - Vancouver
5. Vancouver –Tofino
6. Tofino
7. Tofino
8. Tofino- Victoria
9. Victoria – Port Angeles
10. Port Angeles
11. Port Angeles – Fork
12. Fork
13. Fork – Seaside
14. Seaside – Mt. Hood Nat. Park
15. Mt Hood Nat. Park
16. Mt Hood –Mt Rainier
17. Mt. Rainier
18. Mt. Rainier - Seattle
19. Seattle
20. Huis
Graag jullie advies over onze volgende Amerika rondreis 2012.
Alvast bedankt,
Marianne
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Reis Seattle -Seattle advies gevraagd
zijn jullie al eens in vancouver geweest? Want daar voorzie je wel weinig tijd en dat is echt een heerlijke fantastische stad!
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Reis plume: Seattle - Seattle advies gevraagd
Ik heb de grote steden bewust uit onze reis gehouden. Wij wonen zelf in een grote stad (dichtbij Rotterdam) en willen in onze vakantie juist graag de natuur in. Wij hebben verleden jaar Denver/Salt Lake City in onze reis opgenomen en hebben daar later ook spijt van gehad. Ik heb, na verschillende reisverslagen gelezen te hebben, de indruk gekregen dat Vancouver inderdaad een geweldige stad is, maar ik denk dat een halve dag (van North Cascades naar Vancouver en dan vroeg weg) voor ons wel genoeg is.
- AnnInBC
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk ook dat Vancouver wat meer tijd verdient. Inderdaad het is een stad, maar het is een kleinere stad met het grote stad gevoel en het mooie aan Vancouver is dat deze stad omringd is door natuur. Je hebt er Stanley Park vlakbij de stad, de prachtige stranden, Noord Vancouver met Lynn Valley Park (met gratis suspension bridge) en de bergen (Cypress Mountain, Grouse Mountain & Mount Seymour), West Vancouver met Lighthouse Park en zoveel meer. Er zijn zovele prachtige natuur plekjes te vinden binnen het half uur van het centrum van Vancouver en je waant je echt in de ongerepte natuur. Maar ik wil jullie niets opdringen, jullie moeten zelf kiezen wat belangrijk is tijdens een reis...ik wil alleen maar zorgen dat je echt weet wat je mist!
Jullie trip ziet er wel goed uit, ik vind het alleen een beetje veel rijden in het begin van Seattle naar de North Cascades en dan naar Vancouver. Van Vancouver naar Tofino is ook een hele lange rit, je kan gerust op een 7-8 uren rekenen. Forks is een goede plaats om Olympic NP te bezoeken. Als je in Seaside bent zou ik zeker ook Cannon Beach bezoeken en vooral Ecola State Park met prachtige zichten op Cannon Beach. Moest je de tijd hebben zou ik zelfs een ritje maken naar Cape Meares...heel mooi, we zijn daar in de zomer geweest. Het is maar een idee.
Zo nog veel succes met het samenstellen van de route en vergeet niet dat het jullie reis is...wij geven alleen maar onze mening van wat wij er zelf van vinden natuurlijk!
Groetjes,
Ann

Jullie trip ziet er wel goed uit, ik vind het alleen een beetje veel rijden in het begin van Seattle naar de North Cascades en dan naar Vancouver. Van Vancouver naar Tofino is ook een hele lange rit, je kan gerust op een 7-8 uren rekenen. Forks is een goede plaats om Olympic NP te bezoeken. Als je in Seaside bent zou ik zeker ook Cannon Beach bezoeken en vooral Ecola State Park met prachtige zichten op Cannon Beach. Moest je de tijd hebben zou ik zelfs een ritje maken naar Cape Meares...heel mooi, we zijn daar in de zomer geweest. Het is maar een idee.
Zo nog veel succes met het samenstellen van de route en vergeet niet dat het jullie reis is...wij geven alleen maar onze mening van wat wij er zelf van vinden natuurlijk!

Groetjes,
Ann

-
- Amerikafan
- Contacteer:
Dank je wel Ann voor je reactie.
Kan jij mij misschien een betere indeling geven voor het begin van onze reis. Je schrijft dat de afstand van Vancouver naar Tofino snel 8 uur rijden is. Kunnen wij dan beter een stop in Nanaimo maken en een dag van Tofino afhalen? Wat betreft the North Cascades, onze bedoeling is om daar een stuk van de 20 te rijden en dan wat mooie uitzichtpunten te bekijken en wat korte wandelingen. Is het dan mogelijk om 's ochtends uit Seattle te vertrekken, vanwege de jetlag zullen we toch wel vroeg zijn en dan door te rijden naar de North Cascades, daar in de buurt een hotel zoeken en dan de volgende dag door te reizen naar Vancouver, dan hebben we een extra dag Vancouver.
Ik heb je site uitgebreid gelezen, wat een werk heb je daar ingestoken en je foto's zijn werkelijk prachtig. Wat woon jij daar toch mooi, heel anders dan ons dichtbevolkte kikkerlandje.
Ik wens jullie een gezellige jaarwisseling en een goed en gezond 2012.
Marianne
p.s. Je adviezen worden heel erg op prijs gesteld.
Kan jij mij misschien een betere indeling geven voor het begin van onze reis. Je schrijft dat de afstand van Vancouver naar Tofino snel 8 uur rijden is. Kunnen wij dan beter een stop in Nanaimo maken en een dag van Tofino afhalen? Wat betreft the North Cascades, onze bedoeling is om daar een stuk van de 20 te rijden en dan wat mooie uitzichtpunten te bekijken en wat korte wandelingen. Is het dan mogelijk om 's ochtends uit Seattle te vertrekken, vanwege de jetlag zullen we toch wel vroeg zijn en dan door te rijden naar de North Cascades, daar in de buurt een hotel zoeken en dan de volgende dag door te reizen naar Vancouver, dan hebben we een extra dag Vancouver.
Ik heb je site uitgebreid gelezen, wat een werk heb je daar ingestoken en je foto's zijn werkelijk prachtig. Wat woon jij daar toch mooi, heel anders dan ons dichtbevolkte kikkerlandje.
Ik wens jullie een gezellige jaarwisseling en een goed en gezond 2012.
Marianne
p.s. Je adviezen worden heel erg op prijs gesteld.
- jmvdc
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wij hebben dit jaar een stuk van jullie trip gedaan.
In Vancouver hadden we 2 nachten gepland, maar doordat het vliegtuig stuk was, hielden we er maar 1 nacht aan over. Voor ons was dit genoeg: we hebben een tour geboekt: stanley park, Capiliano suspension bridge, s avonds de ferry naar de overkant genomen, wat rondgewandeld in het Gastown district en voor ons was dit meer dan genoeg!
North Cascades vonden we meer de moeite!
In Vancouver hadden we 2 nachten gepland, maar doordat het vliegtuig stuk was, hielden we er maar 1 nacht aan over. Voor ons was dit genoeg: we hebben een tour geboekt: stanley park, Capiliano suspension bridge, s avonds de ferry naar de overkant genomen, wat rondgewandeld in het Gastown district en voor ons was dit meer dan genoeg!
North Cascades vonden we meer de moeite!
Hoi Marianne, heerlijk dat Amerika virus. We hadden voor 2012 ook plannen voor Oregon en Washington maar omdat er wat onduidelijkheid is over onze banen hebben we dat eerst maar uitgesteld. Wel druk bezig geweest met de voorbereiding. Zoals Ann ook schreef het is jullie reis maar misschien heb je iets aan de voorstellen. Buitenstaanders kijken er vaak anders tegen aan. Heb jullie route even in Google maps gezet en dan wordt het vaak wat inzichtelijker. North Cascade Np ligt wat uit de route en kost daardoor tijd. Weet niet wat jullie allemaal al gezien hebben maar ik zou North Cascade schrappen. Weet niet tot hoever jullie North Cascade park in willen maar tot Newhalem is al ruim 115mile. Op zich niet ver maar dit moet je ook weer terug naar Vancouver. Van Vancouver naar Tofino is een lang stuk. Als je North Cascade laat vallen kun je een tussen stop maken en heb je onderweg meer tijd om ander dingen te bezoeken. De overige tijd kun je voor Vancouver of Olympic NP gebruiken.
Ook Oregon heeft nog veel mooie plekken om te bekijken. Omgeving Salem moet bijzonder zijn, verder langs de Colombia River, de Multnomah Falls, Mount St Helens.
Het is maar een suggestie hoor, succes met de planning, Klaas
Ook Oregon heeft nog veel mooie plekken om te bekijken. Omgeving Salem moet bijzonder zijn, verder langs de Colombia River, de Multnomah Falls, Mount St Helens.
Het is maar een suggestie hoor, succes met de planning, Klaas

Utah-Wyoming 2009 http://reisverslag2009usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
San Francisco-Seattle 2013 http://amerika-reisverslag2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik heb na jullie adviezen gelezen te hebben onze route als volgt aangepast.
1 Amsterdam - Seattle
2 Seattle -Concrete via North Cascades/ Mountain Loop Highway
3 Concrete - Vancouver
4 Vancouver
5 Vancouver – Nanaimo
6 Nanaimo -Tofino
7 Tofino
8 Tofino- Victoria
9 Victoria – Port Angeles
10 Port Angeles
11 Port Angeles – Fork
12 Fork
13 Fork – Seaside
14 Seaside/Ecola state park
15 Seaside – Mt. Hood Nat. Park
16 Mt Hood Nat. Park
17 Mt Hood –Mt Rainier
18 Mt. Rainier
19 Mt. Rainier - Seattle
20 Seattle
21 Seattle (outlets)
22 Huis
Kunnen jullie mij vertellen of de route nu wat logischer in elkaar steekt, ik denk zelf dat de lange reisdagen eruit zijn (volgens Google).
We gaan 7 september weg, is het noodzakelijk om te reserveren of kunnen we gewoon op de 'bonnefooi' rondreizen en 's avonds een hotel zoeken.
Welke lokaties (plaatsen) raden jullie ons aan om te slapen bij Mt. Hood en Mt Rainier.
Alvast bedankt,
Marianne
1 Amsterdam - Seattle
2 Seattle -Concrete via North Cascades/ Mountain Loop Highway
3 Concrete - Vancouver
4 Vancouver
5 Vancouver – Nanaimo
6 Nanaimo -Tofino
7 Tofino
8 Tofino- Victoria
9 Victoria – Port Angeles
10 Port Angeles
11 Port Angeles – Fork
12 Fork
13 Fork – Seaside
14 Seaside/Ecola state park
15 Seaside – Mt. Hood Nat. Park
16 Mt Hood Nat. Park
17 Mt Hood –Mt Rainier
18 Mt. Rainier
19 Mt. Rainier - Seattle
20 Seattle
21 Seattle (outlets)
22 Huis
Kunnen jullie mij vertellen of de route nu wat logischer in elkaar steekt, ik denk zelf dat de lange reisdagen eruit zijn (volgens Google).
We gaan 7 september weg, is het noodzakelijk om te reserveren of kunnen we gewoon op de 'bonnefooi' rondreizen en 's avonds een hotel zoeken.
Welke lokaties (plaatsen) raden jullie ons aan om te slapen bij Mt. Hood en Mt Rainier.
Alvast bedankt,
Marianne
- AnnInBC
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Marianne,
Eerst en vooral ook nog een heel Gelukkig Nieuwjaar aan jullie...dat 2012 een jaar mag zijn vol liefde,een geweldige reis, geluk en een goede gezondheid!
Je route ziet er goed uit. Het enige waar ik nog iets op zou kunnen zeggen is de volledige dag in Port Angeles. Je komt van Victoria naar Port Angeles en als je vroeg genoeg in de morgen vanuit Victoria vertrekt zal je toch wel ergens in de late voormiddag in Port Angeles zijn. Als het dan degelijk weer is kan je naar Hurricane Ridge rijden (deel van Olympic National Park). Van hier boven heb je prachtige zichten, maar als het zwaar bewolkt is of regent dan ga je niet veel kunnen zien. Ik zou na een bezoekje aan Hurricane Ridge tegen de avond gewoon verder rijden naar Forks en daar verblijven. Ik zou geen nacht boeken in Port Angeles, tenzij je andere dingen wil bezoeken dan Hurricane Ridge. Je hebt dan 2 volledige dagen in Forks en van daaruit kan je Rialto Beach, La Push, Crescent Lake (kom je onderweg naar Forks ook al langs), Hoh Rain Forest en dergelijke ook bezoeken.
Over Mount Hood kan ik je niet veel vertellen omdat ik daar zelf nog nooit geweest ben. Voor Mount Rainier NP kan je de Mountain View Lodge aanraden in Packwood, prima lodge/motel aan een degelijke prijs en goed om het park te bezoeken. Dit is de website voor die lodge: Mountain View Lodge Tenzij je graag in het park zelf wil verblijven, maar dan ben je wel een heel stuk duurder uit.
Ik denk wel dat je op de bonnefooi kan gaan, ik zou de eerste nachten en de laatste nachten boeken. Voor de rest kan je onderweg nog zien wat jullie willen doen. Op die manier heb je de vrijheid om verder te gaan naar de volgende plaats moest het jullie tegenvallen of moest het weer echt niet meezitten.
Hopelijk heb je daar wat aan,
Vele groetjes,
Ann
Eerst en vooral ook nog een heel Gelukkig Nieuwjaar aan jullie...dat 2012 een jaar mag zijn vol liefde,een geweldige reis, geluk en een goede gezondheid!
Je route ziet er goed uit. Het enige waar ik nog iets op zou kunnen zeggen is de volledige dag in Port Angeles. Je komt van Victoria naar Port Angeles en als je vroeg genoeg in de morgen vanuit Victoria vertrekt zal je toch wel ergens in de late voormiddag in Port Angeles zijn. Als het dan degelijk weer is kan je naar Hurricane Ridge rijden (deel van Olympic National Park). Van hier boven heb je prachtige zichten, maar als het zwaar bewolkt is of regent dan ga je niet veel kunnen zien. Ik zou na een bezoekje aan Hurricane Ridge tegen de avond gewoon verder rijden naar Forks en daar verblijven. Ik zou geen nacht boeken in Port Angeles, tenzij je andere dingen wil bezoeken dan Hurricane Ridge. Je hebt dan 2 volledige dagen in Forks en van daaruit kan je Rialto Beach, La Push, Crescent Lake (kom je onderweg naar Forks ook al langs), Hoh Rain Forest en dergelijke ook bezoeken.
Over Mount Hood kan ik je niet veel vertellen omdat ik daar zelf nog nooit geweest ben. Voor Mount Rainier NP kan je de Mountain View Lodge aanraden in Packwood, prima lodge/motel aan een degelijke prijs en goed om het park te bezoeken. Dit is de website voor die lodge: Mountain View Lodge Tenzij je graag in het park zelf wil verblijven, maar dan ben je wel een heel stuk duurder uit.
Ik denk wel dat je op de bonnefooi kan gaan, ik zou de eerste nachten en de laatste nachten boeken. Voor de rest kan je onderweg nog zien wat jullie willen doen. Op die manier heb je de vrijheid om verder te gaan naar de volgende plaats moest het jullie tegenvallen of moest het weer echt niet meezitten.
Hopelijk heb je daar wat aan,
Vele groetjes,
Ann
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Hoi Ann,
Jij en je familie en alle andere forumleden ook namens ons de beste wensen voor een gezond en gelukkig 2012.
Allereerst bedankt voor je reactie. Ik had zelf al zo mijn twijfels over Port Angeles, dus die dag ga ik dan veranderen in een extra nachtje Fork.
Hoe zit het met hotels op Vancouver Island en Olympic NP, hoef je hier ook niet te reserveren in deze periode?
Groetjes,
Marianne
p.s. Leuke profielfoto
Jij en je familie en alle andere forumleden ook namens ons de beste wensen voor een gezond en gelukkig 2012.
Allereerst bedankt voor je reactie. Ik had zelf al zo mijn twijfels over Port Angeles, dus die dag ga ik dan veranderen in een extra nachtje Fork.
Hoe zit het met hotels op Vancouver Island en Olympic NP, hoef je hier ook niet te reserveren in deze periode?
Groetjes,
Marianne
p.s. Leuke profielfoto
- AnnInBC
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk als je de dag ervoor of misschien zelfs een paar dagen opvoorhand wat kan opzoeken om te verblijven. Ik denk wel dat dat mogelijk is. Maar als je liefst zeker bent van goede overnachtingen dan is het altijd beter om op voorhand te boeken, de keuze is aan jullie natuurlijk.
Olympic NP zal ook wel prima zijn, het Forks hotel is een aanrader heb ik gehoord maar ik weet hoe druk het daar kan zijn. Ik ben zelf nooit in dat motel geweest, wel voorbij gereden. Wij waren eind augustus 2007 daar en vonden het helemaal niet druk. Maar nu met die Twilight Saga zal het wel wat drukker zijn, de boeken spelen zich daar namelijk af. Wij verbleven in een cabin op zo'n 5km van Rialto Beach: http://www.forks-web.com/jim/lodging.htm in Cabin 1 en dat was maar iets van een $70 per nacht, dat zal ondertussen wel wat meer zijn. Het was proper en goed genoeg voor ons, verder moesten wel enkel zijdelings gaan zitten op het toilet want de muur stond in de weg.
Wij vonden dat niet zo erg...hihihi. Voor cabins in dit gebied kan je wel best op voorhand boeken, denk ik. Wij wilden eerst bij Olson's Cabins verblijven, maar dat was al door iemand anders geboekt: http://www.olsonscabin.com/
Voor Vancouver Island is ook nog wel te doen voor die tijd van het jaar er zijn keuzes genoeg aan hotels en dergelijke, maar als je wat wil voor een goede prijs dan is op voorhand boeken meestal het beste.
Groetjes,
Ann
Olympic NP zal ook wel prima zijn, het Forks hotel is een aanrader heb ik gehoord maar ik weet hoe druk het daar kan zijn. Ik ben zelf nooit in dat motel geweest, wel voorbij gereden. Wij waren eind augustus 2007 daar en vonden het helemaal niet druk. Maar nu met die Twilight Saga zal het wel wat drukker zijn, de boeken spelen zich daar namelijk af. Wij verbleven in een cabin op zo'n 5km van Rialto Beach: http://www.forks-web.com/jim/lodging.htm in Cabin 1 en dat was maar iets van een $70 per nacht, dat zal ondertussen wel wat meer zijn. Het was proper en goed genoeg voor ons, verder moesten wel enkel zijdelings gaan zitten op het toilet want de muur stond in de weg.

Voor Vancouver Island is ook nog wel te doen voor die tijd van het jaar er zijn keuzes genoeg aan hotels en dergelijke, maar als je wat wil voor een goede prijs dan is op voorhand boeken meestal het beste.
Groetjes,
Ann
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Dank je wel Ann, zodra ik de Vliegtickets gevonden en vastgelegd heb, weet ik de definitieve data en ga ik maar eens via Internet aan de gang. Heel veel hotels zijn gratis te annuleren, dus dat is altijd meegenomen. Wij zouden ook een paar dagen van te voren kunnen boeken via Internet vanaf onze vakantiebestemming. Leuk zo'n cabin. In Yellowstone hadden we ook zo'n hutje. In eerste instantie was het even schrikken, we kwamen daarvoor uit een super de luxe hotel, maar deze ervaring was geweldig. Het enige wat je nodig hebt is een bed, wc en douche en een rustig plekje.
Groetjes,
Marianne
Groetjes,
Marianne
Hoi Marianne,
Wij gaan deze zomer ook naar Amerika en onze reis heeft heel veel weg van jullie reis.
Ook ik zit te dubben over de North Cascades. De derde dag van Winthrop naar Vancouver wordt een hele lange dag, maar wel een mooie.
Toch twijfel ik of we het wel of niet moeten doen.
Dag 1 Aankomst Seattle
Dag 2 Seattle- Winthrop via State Route 20
Dag 3 Winthrop via Osoyoos naar Vancouver
Dag 4 Vancouver naar Victoria via Nainamo.
De derde dag is 7 uur (343 mijl)rijden wat me wel heel veel lijkt.
Als je via de state route 20 weer terug gaat is het 4 en half uur rijden.
Winthrop lijkt me toch erg leuk en wil ik graag zien.
Ik ben benieuwd wat jullie gaan doen.
Groetjes Inge
Wij gaan deze zomer ook naar Amerika en onze reis heeft heel veel weg van jullie reis.
Ook ik zit te dubben over de North Cascades. De derde dag van Winthrop naar Vancouver wordt een hele lange dag, maar wel een mooie.
Toch twijfel ik of we het wel of niet moeten doen.
Dag 1 Aankomst Seattle
Dag 2 Seattle- Winthrop via State Route 20
Dag 3 Winthrop via Osoyoos naar Vancouver
Dag 4 Vancouver naar Victoria via Nainamo.
De derde dag is 7 uur (343 mijl)rijden wat me wel heel veel lijkt.
Als je via de state route 20 weer terug gaat is het 4 en half uur rijden.
Winthrop lijkt me toch erg leuk en wil ik graag zien.
Ik ben benieuwd wat jullie gaan doen.
Groetjes Inge
- jmvdc
- Amerikakenner
Winthrop is een gezellig dorpje. Als je tijd hebt kan je ook een (gratis) bezoekje brengen aan de Smokejumper-basis daar.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Dankzij alle tips en adviezen die ik op dit forum gekregen heb is onze reis rond. De tickets zijn geboekt en ook de hotels zijn gereserveerd.
Onze 4e rondreis door Amerika en een stukje Canada.
07-09-2012 Amsterdam-Seatle
08-09-2012 Seatle -Winthrop, Washington
09-09-2012 Winthrop -Vancouver, British Columbia
10-09-2012 Vancouver, British Columbia
11-09-2012 Vancouver - Nanaimo, British Columbia
12-09-2012 Nanaimo -Tofino, British Columbia
13-09-2012 Tofino, British Columbia
14-09-2012 Tofino -Victoria, British Columbia
15-09-2012 Victoria, British Columbia
16-09-2012 Victoria - Forks, Washington
17-09-2012 Forks, Washington
18-09-2012 Forks, Washington
19-09-2012 Forks - Seaside, Oregon
20-09-2012 Seaside, Oregon
21-09-2012 Seaside, Oregon
22-09-2012 Seaside -Hood River, Oregon
23-09-2012 Hood River, Oregon
24-09-2012 Hood River -Mount Rainier, Washington
25-09-2012 Mount Rainier, Washington
26-09-2012 Mount Rainier -Seattle, Washington
27-09-2012 Seatle, Washington
28-09-2012 Seatle - Amsterdam
Zoals jullie kunnen zien is het een 'rustige' rondreis geworden met een aantal nachten op dezelfde locatie.
Dit jaar wilde ik de hotels niet van te voren boeken, maar mijn man vond dat niet zo'n goed plan. Wij doen vaak lang over de reis naar een hotel, veel stoppen en rond kijken, soms op ons gemak ergens lunchen en wandelen, dan is het fijn als je 's avonds gewoon laat in je hotel aan kunt komen en je niet bijtijds hoeft te gaan zoeken naar een slaapplek.
Hierbij wil ik iedereen bedanken voor alle adviezen en tips, vooral Ann die al mijn vragen uitgebreid heeft beantwoord.

Onze 4e rondreis door Amerika en een stukje Canada.
07-09-2012 Amsterdam-Seatle
08-09-2012 Seatle -Winthrop, Washington
09-09-2012 Winthrop -Vancouver, British Columbia
10-09-2012 Vancouver, British Columbia
11-09-2012 Vancouver - Nanaimo, British Columbia
12-09-2012 Nanaimo -Tofino, British Columbia
13-09-2012 Tofino, British Columbia
14-09-2012 Tofino -Victoria, British Columbia
15-09-2012 Victoria, British Columbia
16-09-2012 Victoria - Forks, Washington
17-09-2012 Forks, Washington
18-09-2012 Forks, Washington
19-09-2012 Forks - Seaside, Oregon
20-09-2012 Seaside, Oregon
21-09-2012 Seaside, Oregon
22-09-2012 Seaside -Hood River, Oregon
23-09-2012 Hood River, Oregon
24-09-2012 Hood River -Mount Rainier, Washington
25-09-2012 Mount Rainier, Washington
26-09-2012 Mount Rainier -Seattle, Washington
27-09-2012 Seatle, Washington
28-09-2012 Seatle - Amsterdam
Zoals jullie kunnen zien is het een 'rustige' rondreis geworden met een aantal nachten op dezelfde locatie.
Dit jaar wilde ik de hotels niet van te voren boeken, maar mijn man vond dat niet zo'n goed plan. Wij doen vaak lang over de reis naar een hotel, veel stoppen en rond kijken, soms op ons gemak ergens lunchen en wandelen, dan is het fijn als je 's avonds gewoon laat in je hotel aan kunt komen en je niet bijtijds hoeft te gaan zoeken naar een slaapplek.
Hierbij wil ik iedereen bedanken voor alle adviezen en tips, vooral Ann die al mijn vragen uitgebreid heeft beantwoord.

- AnnInBC
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oh dank je wel, Marianne en dat is allemaal heel graag gedaan! Wat ziet jullie route er heerlijk uit, ik zou zo mee willen...hihihihi! Heb je soms een persoonlijke locale gids nodig tijdens jullie reis?
Moesten er nog vragen zijn, dan weet je mij wel te vinden. Ik hou ook wel een oogje op dit forum.
Groetjes uit Vancouver,
Ann

Groetjes uit Vancouver,
Ann

Dank je. ZIjn er zoveel bosbranden daar?
- jmvdc
- Amerikakenner
Washington State en Oregon hebben toch behoorlijk wat bos!!! Het zijn staten die gekend zijn voor de houtindustrie.
De Smokejumper's Base ligt op 10' rijden van het centrum van Winthrop en je krijgt er een rondleiding die wel interessant is, je kan ook een kijkje nemen in het vliegtuig dat ze gebruiken.
De Smokejumper's Base ligt op 10' rijden van het centrum van Winthrop en je krijgt er een rondleiding die wel interessant is, je kan ook een kijkje nemen in het vliegtuig dat ze gebruiken.
-
- Amerikafan
- Contacteer:

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties