Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Live verslag Seattle en omgeving
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Live verslag Seattle en omgeving
Mijn live verslag van onze 10 dagen in het gebied rond Seattle staat nu online met de eerste twee dagen: Seattle en omgeving.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Leuk hoor Petra om ook jouw verslag te lezen. Ik hoop af en toe de gelegenheid te hebben om bij te lezen als we Wifi hebben. Olympia Park staat ook nog op mijn to do lijstje. Grappig dat je Mount Rainier noemt die uit de wolken opdoemt. Dat vind ik nou ook zo indrukwekkend. Ook Mount Baker kan je in Seattle zo mooi zien.
Veel plezier nog verder.
Groet Marjan
Veel plezier nog verder.
Groet Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Marianne, jullie kunnen vast inderdaad die fish hatchery ook doen, het is echt iets van deze omgeving, die zalm.
Marjan, hier vanuit Anacortes doemt Mount Baker ook overal op, prachtig!
Het verslag heb ik gisteravond met onze tweede volle dag hier bijgewerkt.
Marjan, hier vanuit Anacortes doemt Mount Baker ook overal op, prachtig!
Het verslag heb ik gisteravond met onze tweede volle dag hier bijgewerkt.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Mijn verslag is bijgewerkt met de orca watch en de eerste volle dag Seattle. Vanavond zal ik schrijven over het Alles Amerika ontbijt, nu eerst even Mount Rainier verkennen.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Het verslag is bijgewerkt tot en met vandaag. Helaas moeten we morgen weer naar huis, want dit is een prachtig gebied met nog heel veel meer bezienswaardigheden. Maar genoten hebben we!
Het volledige verslag (minus de reisdag morgen) is te lezen op http://seattle2006nl.blogspot.com.
Het volledige verslag (minus de reisdag morgen) is te lezen op http://seattle2006nl.blogspot.com.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Petra,
Voordat ik met mijn eigen verslag verder ga, heb ik eerst het een en ander bij te lezen. Jouw reisverslag over Seattle en omgeving heb ik net afgerond. De eerste helft had ik tijdens de vakantie al gelezen.
Het is duidelijk dat jullie mooie dagen hebben gehad en flink hebben genoten. Er lag nog steeds een hoop sneeuw bij Mount Rainier begreep ik en dat is ongeveer hetzelfde als wij 2 jaar geleden hadden. Niet alle wegen waren open en lang niet alle hikes waren te doen. De "reflectie" in Reflection Lake mochten wij niet meemaken omdat de hele berg niet zichtbaar was en jullie hadden het geluk toch Mount Rainier in volle glorie te zien.
Maar ook met sneeuw levert het toch mooie plaatjes op. De sanddollars had ik nog nooit van gehoord en heb dus weer wat geleerd. Het "visgooien" op Pike Place Market was voor ons ook enigszins teleurstellend omdat het haast niet gebeurde en ik er dus ook geen foto van heb. Gelukkig hadden jullie nu bij Mt St. Helens meer geluk en lag hij helemaal vrij.
Leuk verslag weer Petra en mooie foto's. Bedankt.
Groetjes Marjan
Voordat ik met mijn eigen verslag verder ga, heb ik eerst het een en ander bij te lezen. Jouw reisverslag over Seattle en omgeving heb ik net afgerond. De eerste helft had ik tijdens de vakantie al gelezen.
Het is duidelijk dat jullie mooie dagen hebben gehad en flink hebben genoten. Er lag nog steeds een hoop sneeuw bij Mount Rainier begreep ik en dat is ongeveer hetzelfde als wij 2 jaar geleden hadden. Niet alle wegen waren open en lang niet alle hikes waren te doen. De "reflectie" in Reflection Lake mochten wij niet meemaken omdat de hele berg niet zichtbaar was en jullie hadden het geluk toch Mount Rainier in volle glorie te zien.
Maar ook met sneeuw levert het toch mooie plaatjes op. De sanddollars had ik nog nooit van gehoord en heb dus weer wat geleerd. Het "visgooien" op Pike Place Market was voor ons ook enigszins teleurstellend omdat het haast niet gebeurde en ik er dus ook geen foto van heb. Gelukkig hadden jullie nu bij Mt St. Helens meer geluk en lag hij helemaal vrij.
Leuk verslag weer Petra en mooie foto's. Bedankt.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Hoi Petra,
Eindelijk even tijd gevonden om jullie avonturen in het noordwesten te lezen.
Het is weer een mooie reis geweest als ik het zo lees, jullie hadden heel wat beter weer dan wij in deze hoek zozie je wat een week later kan doen met het weer.
Jammer dat je bij Mount Rainier ook nog met de gevolgen van de Rockslide te maken hadden zulke grappen kost je toch weer een halve dag aan omrijden.
Mooie foto's trouwens komen voor een deel heel bekend voor
Rob
Eindelijk even tijd gevonden om jullie avonturen in het noordwesten te lezen.
Het is weer een mooie reis geweest als ik het zo lees, jullie hadden heel wat beter weer dan wij in deze hoek zozie je wat een week later kan doen met het weer.
Jammer dat je bij Mount Rainier ook nog met de gevolgen van de Rockslide te maken hadden zulke grappen kost je toch weer een halve dag aan omrijden.
Mooie foto's trouwens komen voor een deel heel bekend voor

Rob
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Bedankt, Marjan en Rob! Inderdaad we hebben volop genoten, ik kan niet anders zeggen! Iedere dag was perfect en natuurlijk hielp het weer daar ook goed bij. Rob, ik weet niet of je het gelezen hebt, maar ik dacht hetzelfde adelaarspaar op weg naar Cape Flattery te hebben gezien, als jullie, toen jullie daar kampeerden. Wie zal het zeggen. Het is in ieder geval een heel mooi gebied (vooral als het mooi weer is, natuurlijk, maar waar is dat niet het geval).
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je verslag was, zoals altijd, weer super om te lezen, Petra! Fijn ook, dat jullie zoveel geluk hadden met het weer. Ik houd jouw verslag ook achter de hand, aangezien de noordwest regio voor ons ook gepland staat voor de volgende reis, al weten we nog niet wanneer dat zal zijn.
Kun je ons nog verklappen hoe je dat mooie weer besteld hebt?
Kun je ons nog verklappen hoe je dat mooie weer besteld hebt?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Ja had ik gelezen.Petra/VS schreef: Rob, ik weet niet of je het gelezen hebt, maar ik dacht hetzelfde adelaarspaar op weg naar Cape Flattery te hebben gezien, als jullie, toen jullie daar kampeerden. Wie zal het zeggen. Het is in ieder geval een heel mooi gebied (vooral als het mooi weer is, natuurlijk, maar waar is dat niet het geval).
Waarschijnlijk zijn het dezelfde, de campground waar wij stonden was ongeveer in het midden van de baai tussen Clallam Bay en Sekiu, en zeker omdat het bij ons ook een koppel was.
Heb net even de foto's bekeken daar zit helaas maar 1 bruikbare tussen, het nadeel van foto's maken tegen de schemering en een grijze lucht en zee.
Mooi is het zeker de kust vooral bij laag water, het rainforest zelfs als de bomen nog druipen van een regenbui een uur er voor.
Rob
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 5194 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-