Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis edannie :Rondje Denver Denver 2013

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
edannie
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re: Rondje Denver Denver 2013

Bericht door edannie »

michelly schreef:Mooie route!
Pinyon Flats Campground is een mooie camping in Great Sand Dunes NP http://www.nps.gov/grsa/planyourvisit/campgrounds.htm
Ik zou wel reserveren. Toen wij er vorig jaar aankwamen zat alles vol. We hadden gelukkig wel gereserveerd.
Oke super? Weten jullie misschien wat een mooie plek is? Zie dat jullie ook in de zelfde streek gaan toeren deze zomer.
We zullen jullie volgen. :thumbup:

edannie
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door michelly »

Onze ervaringen op die camping kun je hier lezen http://michelly.nl/USA_2011/dag10.htm
Wij hadden nr 62, een mooi plekje.
Great Sand Dunes is heel mooi bij zonsondergang en vooral bij zonsopkomst http://michelly.nl/USA_2011/layer2/dag1 ... 24_44.html
Leuk dat jullie ons gaan volgen :thumbup:

Elly
swissdutchie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door swissdutchie »

Ziet er heel mooi uit jullie route. Campings kan ik jullie helaas niet aanbevelen, want wij waren afgelopen september met een gewone auto en overnachtingen in hotels onderweg. Ook wij deden een rondje Denver-Denver, maar kwamen op onze route niet helemaal zover zuidelijk als jullie. Maar misschien heb je toch nog wat aan ons reisverslag. Je vindt ons weblog via deze link:
http://www.franziskaenklaas.waarbenjij. ... lId=320305
Alvast heel veel plezier!
edannie
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door edannie »

Welke camping kunnen we het beste nemen in Yellowstone?
We komen vanaf Cody en willen 4 dagen in Yellowstone verblijven?

Wat zijn de beste campgrounds voor een camper?

edannie
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik denk dat alle campings prima zijn. Je kunt op de NPS-site zien welke er zijn en welke geschikt zijn voor campers en welke voorzieningen ze hebben. Er staan ook foto's en filmpjes op de site.
Wil je op 1 plaats staan? In dat geval zou ik zo centraal mgoelijk gaan zitten, dus bijvoorbeeld in Canyon Village.
We komen vanaf Cody en willen 4 dagen in Yellowstone verblijven?
Is dit een vraag? Of staat het vast? Met 4 nachten is het misschien ook wel leuk om op 2 verschillende plaatsen te staan. Je kunt eens wat reisverslagen bekijken, dan kun je zien welke campings anderen bezocht hebben en hoe de ervaringen waren. Zie daarvoor het topic met reisverslagen. Je kunt daarin zien wie er met een camper heeft gereisd en hoe de route was.

Marianne
edannie
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door edannie »

Martin & Marianne schreef:Ik denk dat alle campings prima zijn. Je kunt op de NPS-site zien welke er zijn en welke geschikt zijn voor campers en welke voorzieningen ze hebben. Er staan ook foto's en filmpjes op de site.
Wil je op 1 plaats staan? In dat geval zou ik zo centraal mgoelijk gaan zitten, dus bijvoorbeeld in Canyon Village.

Marianne

We dachten zelf 2 dagen in canyon Vilage te staan en 2 dagen op een anderen Camping. Misschien een domme vraag maar waar kan ik die filmpjes en foto's vinden?

edannie
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Als je klikt op de link naar de NPS-site in mijn bericht kom je op het camping-onderdeel. Als je dan klikt op campings in Yellowstone krijg je een filmpje te zien.
Onderaan op dezelfde pagina zie je een lijst met campings. Als je op een camping klikt zie je een aantal foto's en andere informatie over die camping.
Succes!

Marianne
edannie
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door edannie »

Marrianne,

Bedankt ga hier zeker wat aan hebben en inderdaad hier kijk je over heen.
Wel jammer dat er weinig reisverslagen op staan?
Welke campground adviseren jullie voor Yellowstone?

edannie :thumbup:
edannie
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door edannie »

Hallo Forumleden,

We hebben nog een paar vraagjes?
Iemand ervaring met Cruise America in Denver ( zijn de campers goed) We hebben altijd een via Road Bear gehuurd maar het prijs verschil ia ruim € 1000 vandaar onze vraag.

En als wij vanaf Cody komen wat is de mooiste route via Red Loge of rechtstreeks naar Yellowstone?

Edannie
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis edannie :Rondje Denver Denver 2013

Het is wat de camping betreft maar net wat je wilt. Kijk eens naar de ligging en naar de voorzieningen. Ik weet dat Rob te spreken is over Norris, kijk eens hier en hier en naar zijn reisverslagen (maar die had je al gevonden waarschijnlijk in het reisverslagentopic), Verder zou je ook eens in de planning van Isis kunnen kijken, die gaat deze zomer met de camper naar Yellowstone. Ik kan je aanraden om ook veel (meer) mee te lezen op het forum, daar kun je veel ideeën uithalen. Over de Beartooth Highway is al veel geschreven, ook vrij recent nog, blader maar een wat topics naar beneden. Het is een mooie route, maar wel langer natuurlijk dan rechtstreeks van Cody naar het park. Zie ook ons 2004-verslag daarvoor.

Marianne
edannie
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re: Reis edannie :Rondje Denver Denver 2013

Bericht door edannie »

Marianne,

Klopt ik had al zoveel verslagen gelezen dat we de keuze steeds moeilijker vonden.
Wij gaan Isis volgen? heb al contact gehad met haar over hun route en hebben hier al veel suggesties gebruikt in onze route.

Sorry dat ik niet duidelijk dat we niet duidelijk waren wat we al wisten?

edannie
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer