Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Vancouver - Calgary via NW VS
Reis Vancouver - Calgary via NW VS
Omdat we nog een stukje Rocky's willen zien willen we een camper huren in Vancouver en terug brengen in Calgary of omgekeerd. We willen in de VS vooral het stuk onder Vancouver zien, in Vancouver en omgeving zijn we al eens geweest. Heeft iemand deze route al eens ( deels) gereden? Wie heeft tips voor ons? We gaan eind mei en hebben vier weken de tijd.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Reis Vancouver - Calgary via NW VS
Ja, wij! In 2011. Hier vind je ons reisverslag.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Reis Vancouver - Calgary via NW VS
Wij hebben o.a. Washington State en Oregon, Yellowstone en Glacier bezocht.
Ons verslag kun je hier vinden
Op de verschillende reisforums kun je ook veel reisverslagen vinden.
Hier vind je verslagen van het Noordwesten.
Bij "verslagen van andere regio’s/interregionaal/Canada" staan ook verslagen van mensen die het Noordwesten en/of Canada hebben gecombineerd met andere delen van de USA, zie hier
Ons verslag kun je hier vinden
Op de verschillende reisforums kun je ook veel reisverslagen vinden.
Hier vind je verslagen van het Noordwesten.
Bij "verslagen van andere regio’s/interregionaal/Canada" staan ook verslagen van mensen die het Noordwesten en/of Canada hebben gecombineerd met andere delen van de USA, zie hier
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 17 Reacties
- 3482 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties