Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bezoek aan Boeing in Everett
-
- Amerika-newbie
- Partner van: yah
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Bezoek aan Boeing in Everett
Heeft er iemand ervaring met de Boeing fabriek te bezeken in Everett .
Is het de moeite waard ??
Moet je tickets van te voren boeken ??
Groet Ria
Is het de moeite waard ??
Moet je tickets van te voren boeken ??
Groet Ria
- Bushmaster
- Amerika-expert
Re: Bezoek aan Boeing in Everett
Ja zeker de moeite waard,
of je moet reserveren hangt van de periode/tijd dat je gaat af.
neem een laptop/ipad mee op vakantie kan je op hun site zien waneer er nog plek is.
http://www.futureofflight.org/tickets
of je moet reserveren hangt van de periode/tijd dat je gaat af.
neem een laptop/ipad mee op vakantie kan je op hun site zien waneer er nog plek is.
http://www.futureofflight.org/tickets
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ook wij vonden het de moeite. Zo enorm groot..... Op voorhand boeken hoeft volgens mij niet. Wij vertrokken 's morgens uit NP "North Cascades" en waren tegen de middag in Everett (was mid augustus 2012). We kochten onmiddellijk tickets aan de kassa voor de eerstvolgende tour waar nog plaats was. Tegen dat onze meegenomen picnic op was (gezellig op het grasveld, waar we ondertussen opstijgende vliegtuigen konden spotten), konden we aan de tour beginnen.
inderdaad zeer de moeite waard! Wij waren te laat voor onze geboekte tour maar konden zonder probleem met de eerstvolgende tour mee.
Hou er rekening mee dat je geen foto's mag nemen eens de tour gestart is. Volgens mij mag je zelfs geen GSM mee naar binnen nemen. Er zijn kastjes waar je die kan achterlaten gedurende de tour, ofwel in de wagen laten liggen.
Maar zeker doen, enkel de gebouwen aanschouwen is al fantastisch : grootste gebouw ter wereld qua volume. (Zo groot dat het er zelfs kan regenen binnenin omdat er wolken ontstaan door het grote en het hoge volume van de gebouwen)
Hou er rekening mee dat je geen foto's mag nemen eens de tour gestart is. Volgens mij mag je zelfs geen GSM mee naar binnen nemen. Er zijn kastjes waar je die kan achterlaten gedurende de tour, ofwel in de wagen laten liggen.
Maar zeker doen, enkel de gebouwen aanschouwen is al fantastisch : grootste gebouw ter wereld qua volume. (Zo groot dat het er zelfs kan regenen binnenin omdat er wolken ontstaan door het grote en het hoge volume van de gebouwen)
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Absoluut de moeite waard! Wij zijn er zo naar toe gereden, zonder reservering. Wellicht heb je iets aan ons verslag van die dag?
Zie: The Future of Flight Aviation Center & Boeing Tour
Zie: The Future of Flight Aviation Center & Boeing Tour
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Ook wij vonden het de moeite waard. Zie hier voor ons verslag van 20 juli 2014: Kalaman's Travelblog Juli 2014: 20-07-14 - Whistler - Boeing Factory Tour - Seattle
Het was saai 
Ik vind een bezoek aan een vliegveld boeiender.

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
correctie: jij vond het saaijaap1 schreef:Het was saai
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Laten ze nou net ook nog een vliegveld hebben liggen naast de fabriek waar de nieuwe vliegtuigen hun eerste meters maken!jaap1 schreef:Het was saai

Wellicht ten overvloede, maar hier dus nog een aanbeveling om de tour wel te doen. Ik had er vantevoren al verschillende dingen over gezien (Discovery Channel enzo) dus dan is het extra leuk om het in het echt te zien.
Sommige mensen zijn snel onder de indruk. Wij vonden er niets aan. Wij zijn geen vliegtuigspotters. Op het vliegveld naast de fabriek stond een dreamliner vers van de pers. Die kon ons niet bekoren.Wij hebben gewoon een verkeerde keuze gemaakt om naar de fabriek te gaan.
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Dat is dan ook jouw mening. Dat is prima.jaap1 schreef:Sommige mensen zijn snel onder de indruk. Wij vonden er niets aan. Wij zijn geen vliegtuigspotters. Op het vliegveld naast de fabriek stond een dreamliner vers van de pers. Die kon ons niet bekoren.Wij hebben gewoon een verkeerde keuze gemaakt om naar de fabriek te gaan.
Maar je kunt moeilijk de conclusie trekken dat het dus voor iedereen saai is.
beetje genuanceerder graag...
Mij lijkt het ook enorm interessant om eens te zien.
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n grote fabriek onder de noemer "niet snel onder de indruk" valt....
Bij ons over de grens zit een enorm cruiseschip fabriek (Meyer werft in Papenburg http://www.meyerwerft.de/de/meyerwerft_de/index.jsp)
Hier rollen de grootste cruiseschepen de fabriek uit. ik denk dat je moeilijk kan zeggen dat het niet indrukwekkend is.
Het lijkt me met de Boeing fabriek net zoiets...
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
- Bushmaster
- Amerika-expert
Een gebouw dat zich qua volume het grootste ter wereld mag noemen, waar op specifieke dagen de wolken tegen het dak hangen, mag zeker indrukwekkend genoemd worden.Het lijkt me met de Boeing fabriek net zoiets...
Of ze er nu vliegtuigen bouwen, of Twinkies bakken.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Bushmaster schreef:Een gebouw dat zich qua volume het grootste ter wereld mag noemen, waar op specifieke dagen de wolken tegen het dak hangen, mag zeker indrukwekkend genoemd worden.
Of ze er nu vliegtuigen bouwen, of Twinkies bakken.

Men kan uiteraard verschillende meningen hebben over het bezoek aan Boeing, maar een mening die men onmogelijk kan hebben is dat het niet indrukwekkend is...
Wij vonden het net zo indrukwekkend als het bezoek aan de Airbusfabriek en de STX Shipyard in St-Nazaire, Frankrijk.
Iemand die daar niet van onder de indruk is, moet inderdaad wel héél veel gewoon zijn...
Sorry, maar waren echt niet onder indruk. Niet van het gebouw en ook niet van de rondleiding. Misschien dat we dit jaar maar thuis blijven.
P.S we hadden juist een jaar op wereldreis willen gaan
P.S we hadden juist een jaar op wereldreis willen gaan

- Bushmaster
- Amerika-expert
Ik zou naar de Deltawerken in Zeeland gaan, ook "niet" indrukwekkend maar een stuk goedkoper.P.S we hadden juist een jaar op wereldreis willen gaan
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
LOL :thumbup:Bushmaster schreef: Ik zou naar de Deltawerken in Zeeland gaan, ook "niet" indrukwekkend maar een stuk goedkoper.
De Grand Canyon is ook zooooo overrated :-0)
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ga je dat ook zeggen tegen iedereen die zegt dat het wél de moeite waard is? Dat is immers alleen maar hun mening en er zijn mogelijk mensen die dat niet vinden.Re1gnman schreef:Dat is dan ook jouw mening. Dat is prima.
...
beetje genuanceerder graag...

Ik woon zelf alweer ruim tien jaar hier in Seattle en ik heb nog nooit de moeite genomen om daar naar toe te gaan. Trekt me gewoon niet. Als ik maar een paar dagen in Seattle zou zitten, dan zou dat zeker niet op mijn prioriteitenlijstje staan. Kortom: ieder z'n meug...
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
Inderdaad voor iedereen anders. Wij zijn er vorig jaar geweest en toen werden de 747 en de Dreamliner er gemaakt. Bijzonder om te zien welke ontwikkeling ook deze industrie in de loop der jaren heeft meegemaakt wat materiaal en bouwmethode betreft. Wij vonden het leuk om eens anders naar een vliegtuig te kijken en te zien welke opties er zijn voor degene die een toestel koopt. Wij hebben van tevoren niets gereserveerd en konden snel mee, iets meenemen mag inderdaad niet. Er zijn kluisjes om je waardevolle spullen in te doen.
- Inge
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Ik baal nog steeds dat wij niet hebben kunnen gaan. Stond hoog op mijn verlanglijstje, maar juist op de dag dat wij van plan waren te gaan, gingen ze staken....!
Die staking duurde overigens 28 dagen, een van de kortere stakingen...

Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
leuke aanvulling in dit topic
KLM's nieuwste aanwinst, een 777-300, is inmiddels gespoten en te bewonderen @Paine Field Airport.

KLM's nieuwste aanwinst, een 777-300, is inmiddels gespoten en te bewonderen @Paine Field Airport.
Laatst gewijzigd door Hinko op 25 feb 2015, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 2031 Weergaves
-
Laatste bericht door Nathalie21
-
- 6 Reacties