Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis RiaK: Denver - Denver (sept. 2015)

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
RiaK
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Reis RiaK: Denver - Denver (sept. 2015)

Bericht door RiaK »

Begin april kwam de gedachte aan een nieuwe (en hoogstwaarschijnlijk nu echt laatste) reis naar Amerika opzetten. We hebben de Oostkust in overweging genomen, omdat we daar in het begin van onze relatie geweest zijn (1982) en we daar mooie herinneringen aan hebben - ondanks mijn bijna twee weken durende migraine - maar besloten om nu toch de Rockies op te zoeken. Afgelopen jaar waren er ook al vage plannen voor Colorado, maar hebben we gekozen voor een combinatie van Yelllowstone en Canada. Nu kan dan (hopelijk) een andere droom in vervulling gaan :)

Ik ben begonnen met het weer wat vaker bezoeken van het forum en het lezen van allerlei reisverslagen. Op het forumgedeelte met algemene vragen heb ik gesteld dat wij het liefst rechtstreeks zouden willen vliegen en of Salt Lake City wel een goede keuze zou zijn. Zowel Denver als SLC bleken goede opties te zijn, waarbij wel het weer in september roet in het eten kan gooien aangaande de hoger gelegen bergwegen.

Uiteindelijk (tja) hebben we er toch voor gekozen om een rondje te maken met Denver als uitgangspunt en inmiddels is de vlucht al geboekt, met een tussenstop in Minneapolis. Rechtsreeks vliegen bleek toch wel een heel pak duurder! De route is nog vrij blanco, al heb ik al wel een poging gedaan om die van dag tot dag in te vullen, met behulp van andere reizen hier op ‘t forum.
Grootste vraag op dit moment: gaan we links- of rechtsom? Eerst naar Custer, Badlands etc. om te eindigen met de Trail Ridge Road, ook misschien vanwege de hoogteziekte waar ik sommigen over hoor.
Beide opties kunnen inhouden dat we gedeeltes van onze reis niet kunnen doen vanwege slechte weersomstandigheden, dus daar zal het niet van afhangen. Zijn er misschien nog andere overwegingen waar ik rekening mee moet houden?
Ik weet ook niet helemaal zeker of ik Yellowstone en Grand Teton erin zal zetten, Yellowstone hebben we gezien, maar GTT nog niet en voor de man hoeft het niet zo. Ik zou alleen niet zo snel weten hoe ik anders een beetje fatsoenlijk rondje kan maken.
En nog een prangende vraag: is het noodzakelijk in september om accomodaties zoals motels vast te leggen? Ik weet dat dit zo is voor Yellowstone en GTT (het is de bedoeling daar buiten het Park te slapen) maar geldt dit ook voor Estes Park buiten een weekend?

Het eerste deel van onze route zou er wellicht zo uit kunnen zien:
01. Amsterdam- Denver
02. Denver – Estes Park
03. Estes Park ?
04. Estes Park ?
05. Estes Park – Scottsbluff of door naar Custer
06. Custer - Hill City/Wall?
07. Badlands
08. Badlands/Black Hills
09. Black Hills
10. Deadwood/Spearfish – Devils Tower - Sheridan
11. Sheridan – Cody
12. Cody – Cooke-City
13. Cooke-City (Beartooth HW)
14. Cooke-City – Gardiner of West Yellowstone
15. Gardiner of West Yellowstone - Jackson GT
16. Jackson GT
17. Jackson – Ogden/Salt Lake City

Voor de resterende 15 dagen wil ik in elk geval de Million Dollar HW, het gebied rond Aspen en Colorado Springs inplannen. Misschien ook Moab (Arches) en verder óf Black Canyon of Gunnison óf Dinosaur Mountain, hier ben ik ook nog niet helemaal uit.
De komende weken heb ik minder gemakkelijk toegang tot internet, dus het kan even duren voor ik reageer op antwoorden. In elk geval alvast bedankt voor wie de moeite neemt om te reageren!

Groet, Ria
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis RiaK: Denver - Denver (sept. 2015)

Bericht door Martin & Marianne »

Mooie plannen Ria! En begrijp ik het goed dat jullie maar liefst 32 dagen hebben? :thumbup:
De Beartooth Hwy kun je ook rijden tussen Cody en Cooke City, dat scheelt je een dag.
Voor de hoogteziekte zou je ook kunnen overwegen om eerst een dagje Denver of omgeving te doen. Met 2 dagen heb je ook wel tijd om het rustig aan te doen, dus dan valt het wellicht ook wel mee. Ik zou dan wandelingen bewaren voor de tweede dag.
Vanaf SLC zou je zoiets kunnen doen:

17 SLC - Vernal
18 Vernal - Moab
19 Moab (Arches)
20 Moab (Canyonlands, Dead Horse Point SP)
21 Moab - Grand Junction (Colorado NM)
22 Grand Junction - Montrose
23 Montrose - Mesa Verde
...

Met voldoende tijd kun je ook nog naar het Needles-deel van Canyonlands. Of rij van Moab naar Capitol Reef en neem de 95 naar Monument Valley.

Wij hebben weinig ervaring in Colorado, maar voor een deel kun je daarvoor eens naar ons 2013-verslag kijken (Colorado NM, Black Canyon, Great Sand dunes, Garden of the gods).

Marianne
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Wij hebben ook nog voor over een paar jaar een vergelijkbare reis in de planning. Ik kwam daarvoor nog de Snowy Range Scenic Byway in het zuiden van Wyoming tegen, waar ik graag heen zou gaan.

Heb je Glacier al bezocht?
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Met een route van 32 dagen :thumbup: en een vertrek in september ben je in oktober in RMNP, als je dat aan het einde van de reis plant. Ik zou dat inderdaad niet doen vanwege de kans op sneeuw.
Waarom zou je niets reserveren in Estes Park? Je komt daar aan het begin van de reis, dus de kans dat je daar arriveert op een andere dag dan gepland lijkt me klein.
Wij hebben in september 2012 een rondreis van Seattle naar San Francisco gedaan zonder hotelreserveringen vooraf. Ik reserveerde 's avonds via internet een hotel voor de volgende dag. Dat was geen probleem, de consequentie was alleen dat we voor Seki uit moesten wijken naar Three Rivers, omdat er in het park niets meer beschikbaar was.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
RiaK
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door RiaK »

@Marianne: Ja, heerlijk hè, voor 't eerst in ons leven hoor, zo'n lange vakantie en dan nog wel in Amerika!
Dank je wel voor je aanvulling, Beartooth op de dag vanaf Cody kan inderdaad ook, maar we willen wat meer rust inbouwen dus daarom dacht ik aan een extra dagje Cody. Ik had jouw verslag al eens bekeken, maar ga dat nog eens beter doen. Naar de Great Sand Dunes gaan we waarschijnlijk niet, maar verder zit er in jouw voorstel veel verwerkt van wat wij ook willen.
We zijn nu aan het kamperen in Engeland en hebben even WiFi, maar het hapert nogal, dus de rest verwerken komt later nog.
RiaK
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door RiaK »

@Inge: die Scenic Byway ken ik niet, maar ga ik opzoeken. Glacier zijn we afgelopen jaar heel even geweest, alleen doorheen gereden en ik heb er een wandeling gemaakt. Te kort, maar ja, je kunt niet alles doen...
RiaK
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door RiaK »

@Old Faithful: Dank je wel!
We zullen dan denk ik toch inderdaad het beste beginnen in Estes Park en RMNP. Reserveren is geen probleem, zeker niet aan het begin van de vakantie, voor wat de rest betreft zal ik het straks nog eens bekijken. Manlief wil zich liever niet te veel vastleggen, zoals voorgaande keren. Buiten de echt drukke plekken zal het dus hopelijk niet zo'n probleem zijn.
ivo80
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door ivo80 »

Hoi Riak,

Op je vraag om Rocky mountains in het begin of aan het einde van je reis te doen, heb ik nog een overweging voor je: vanaf half september tot half oktober heb je het paar seizoen van de Elks. Wij waren daar in september, en het was fantastisch om die kuddes (honderden denk ik) herten te zien 'buglen' en vechten.
steson
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door steson »

Zo te zien hebben wij hetzelfde 'rondje' gemaakt in 2012!
Fantastische reis was dat en we hebben echt superleuke cabins onderweg gehad.
Misschien heb je er wat aan om ons reisverslag te lezen....
Black Hills vond ik echt bijzonder mooi, Monument Valley onbeschrijfelijk.
Mesa Verde vonden we tegenvallen en het liefst hadden we die overgeslagen om wat eerder aan te komen in dat prachtige hotelletje in Ouray!
In Breckenridge kwamen we heel toevallig aan met een Octoberfest, fantastisch!
En Colorado heeft ons hart gestolen met die herfstkleuren eind september!

Maar goed, heel veel tips dus.... Hier de link naar het reisverslag:

http://steson-goes-midwest.reismee.nl
(Wachtwoord: Steson)
september 2010: Zuid-Westen en Kauai/Maui
mei 2011: Florida en Bahama's
maart 2012: New York
september 2012: Mid-Westen en Oahu/Big Island
juni 2014: Florida
april 2015: Washington/Niagara Falls
September 2015: Noord-Westen en Kauai/Maui
mie
Amerikafan

Bericht door mie »

Wij maakten in 2010 in 30 dagen ongeveer dezelfde trip (Denver-Denver beginnende in RMNP)-Black Hills-Badlands-Devil's Tower- Cody (via Bighorn Canyon recreation-ook de moeite)-Yellowst.- Grand Teton -SLC-Moab-Monument V.-Mesa Verde-Great Sand Dunes-Garden of the Gods-Denver. Van Moab naar Monument Valley reden we via het NP "Natural Bridges" (wat eigenlijk wat tegenviel) via de "Moki Dugway" naar Monument Valley. Die weg (al duurt hij niet zo lang) vond ik één van de (vele) hoogtepunten van de reis. "Great Sand Dunes" vond ik ook fantastisch, ook al door de desolaatheid.
RiaK
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door RiaK »

@Ivo80: die Elks lijken me zeker fantastisch, ook aan 't eind van onze reis kunnen we die wellicht tegenkomen!
@Steson: ik geloof niet dat ik jouw reisverslag al was tegengekomen, dus hier ga ik zeker nog naar kijken! Monument Valley hebben we al twee keer bezocht, verder heb je zo te lezen erg leuke tips!
@mie: de Moki Dugway hebben we tijdens een eerdere reis ook gereden, inderdaad fantastisch, maar die slaan we nu over. Zoveel ander moois nog te zien. Natural Bridges vonden we ook wat minder. The Great Sand Dunes lijken me wel heel mooi, maar aangezien we er niet op zullen kunnen klimmen (we kunnen niet zo goed lopen en zeker niet zo inspannend) vraag ik me af of het dan de moeite loont en er genoeg te zien valt. Garden of the Gods staat wel op het verlanglijstje.

Dank voor jullie reacties, leuk om te lezen tijdens een heel andere vakantie :wink:
RiaK
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door RiaK »

Route opnieuw bekeken n.a.v. gelezen reisverslagen, forum bezoekjes en reacties. Ondanks alle info toch nog een heel gepuzzel, maar die voorpret is zeker zo lekker :D

Graag jullie op- of aanmerkingen, want misschien zie ik iets essentieels over het hoofd, of zijn er andere zaken waar ik nog aan moet denken.
Er staan nogal wat ófjes, dat komt omdat ik soms ter plekke pas wil besluiten wat we doen, afhankelijk ook van wat manlief zijn wensen zijn. Onze gezondheid is niet bepaald optimaal, we hebben alle twee een pak medicijnen mee, zodat we ook daarom misschien een stap terug moeten doen. Great Sand Dunes zou ik op zich graag willen zien, maar de duinen beklimmen is zeker een stap te ver voor ons. Is dit dan nog wel de moeite waard?
Ergens anders werd ik op het idee gebracht van de route naar Goblin Valley SP, waar ik al jaren naar toe wil, maar het is er nooit van gekomen. Dus nu misschien de kans om dit mee te pakken, i.p.v. via Vernal en Dinosaur naar Moa, overnachten in Green River.

Dinsdag: Amsterdam – Denver, Westminster (motel geboekt)
Woensd: Denver – Estes Park (Cabin geboekt, 2 nachten)
Donderd: Estes Park
Vrijdag: Estes Park – Scotssbluff óf Chadron, we zien nog wel hoe ver we komen)
Zaterdag: SB of Chadron – Custer (motel geboekt, 2 nachten, i.v.m. Labourday weekend)
Zondag: Custer
Maandag: Custer – Wall (motel geboekt, 1 nacht)
Dinsdag: Wall – Wall of wellicht Interior of al naar Sturgiss
Woensd: Wall of Sturgiss - Deadwood of Spearfish
Donderd: D. of Spearfish – Sheridan
Vrijdag: Sheridan – Cody
Zaterdag: Cody – Gardiner
Zondag: Gardiner óf Gardiner West Yellowstone
Maandag: Gardiner óf West Yellowstone – Jackson (motel geboekt, 2 nachhten)
Dinsdag: Jackson
Woensd: Jackson – Ogden óf Salt Lake City
Donderd: SLC - Vernal óf SLC – Green River (i.v.m. Goblin Valley SP)
Vrijdag: Vernal óf Green River – Moab (motel geboekt, 3 nachten)
Zaterdag: Moab
Zondag: Moab
Maandag: Moab – Grand Junction
Dinsdag: Grand Junction - Montrose
Woensd: Montrose – Silverton - Durango
Donderd: Durango – Mesa Verde? – Durango
Vrijdag: Durango – Great Sand Dunes? of Pagosa Springs
Zaterdag: Great Sand Dunes?
Zondag: GSD – Buena Vista – Aspen – Buena Vista
Maandag: Buena Vista - Manitou Springs
Dinsdag: Manitou Springs
Woensd: Manitou Springs – Air Space Chapel - Grand Lake
Donderd: Grand Lake
Vrijdag: Grand Lake – Denver
Zaterdag: Denver – Amsterdam
Zondag: Thuiskomst

NB: In het verslag van (ik geloof) Martin en Marianne werd verhaald over een Lodge, in de buurt van de GSD, dat lijkt mij wel wat, maar wellicht zijn we al te laat met boeken… dat ga ik zo meteen nog eens bekijken!
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door ingrid14 »

Ziet er een mooie route uit.

Vernal is leuk met de dino's maar Goblin Valley is ook mooi.

Als je Goblin Valley wilt doen zou ik het wel iets anders indelen en gelijk ook Capitol Reef meepakken.
Ik zou dan een stop in Torrey overwegen en niet in Green River (dat leek me geen leuk stadje)

SLC - Capitol Reef - overnachten in Torrey (of Hanksville)
Torrey - Goblin Valley - Moab

Wij waren hier in 2011, misschien heb je iets aan onze blog.

Oh ja, tussen Scottsbluff of Chadron en Custer zou je Wind Cave kunnen bezoeken, of Wounded Knee.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
RiaK
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door RiaK »

Dank je wel voor je snelle reactie Ingrid14!
Je reisverslag kende ik al en heb ik met plezier gelezen.
Wat Capitol Reef betreft: dat wist je natuurlijk niet, maar dat hebben we al een tweetal keer bezocht. Green River is dan puur een overnachtingsplek. Manlief is altijd de klos met rijden en hij houdt er erg van om daarna lekker op bed te kunnen liggen lezen. Ik ben ook gek op lezen, maar ben daarnaast vaak te rusteloos op reis en wil altijd veel meer doen/zien. Af en toe een saai stadje is dus een mooi compromis :wink:
De Wounded Knee locatie spreekt ons eerlijk gezegd niet zo aan, heb er het een en ander over gelezen, gehood. Misschien dat we nog wel kans zien het Wounded Knee Museum in Wall te bezoeken
Wind Cave houd ik open als een optie, we hebben genoeg te kiezen daar!
RiaK
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door RiaK »

Inmiddels Great Sand Dunes en Lodge bekeken en 2 nachten geboekt! Al gaan we dan geen duinen beklimmen, er is genoeg te beleven in de buurt en anders brengen we daar een rustig dagje door, daar zijn we dan misschien ook wel aan toe tegen die tijd :)
Ik denk dat het voor Grand Lake ook wel aanbevelenswaardig zal zijn om te reserveren, daar ga ik nog achteraan.

Dag 1 (di 1/9) Amsterdam – Denver, Westminster (1 nacht geboekt, motel)
Dag 2 (wo 2/9) Denver – Estes Park via Boulder, Nederland, Peak to Peak HW (2 nachten geboekt, cabin)
Dag 3 (do 3/9) Estes Park
Dag 4 (vr. 4/9) Estes Park – Scotssbluff
Dag 5 (za 5/9) Scottsbluff – Custer via Alliance (Carhenge) (2 nachten geboekt, motel)
Dag 6 (zo 6/9) Custer
Dag 7 (ma 7/9) Custer – Wall (1 nacht motel geboekt, om wat speling te hebben)
Dag 8 (di 8/9) Wall
Dag 9 (wo 9/9) Wall – Spearfish
Dag 10 (do 10/9) Spearfish – Sheridan (via Devil’s Tower)
Dag 11 (vr.11/9) Sheridan – Cody via (Bighorn Canyon)
Dag 12 (za 12/9) Cody – Gardiner (Chief Mountain en Beartooth HW, mits uiteraard open)
Dag 13 (zo 13/9) Gardiner
Dag 14 (ma 14/9) Gardiner – Jackson (2 nachten geboekt, motel)
Dag 15 (di 15/9) Jackson
Dag 16 (wo 16/9) Jackson – Ogden/SLC
Dag 17 (do 17/9) Ogden/SLC – Green River (Goblin Valley SP)
Dag 18 (vr.18/9) Green River – Moab (3 nachten geboekt, motel)
Dag 19 (za.19/9) Moab
Dag 20 (zo 20/9) Moab
Dag 21 (ma 21/9)Moab – Grand Junction (via UT 128)
Dag 22 (di 22/9) Grand Junction - Montrose
Dag 23 (wo 23/9) Montrose – Silverton - Durango
Dag 24 (do 24/9) Durango
Dag 25 (vr.25/9) Durango – Great Sand Dunes (2 nachten geboekt, GSLodge)
Dag 26 (za 26/9) Great Sand Dunes
Dag 27 (zo 27/9) GSD – Buena Vista (mits open Buena Vista – Aspen – Buena Vista)
Dag 28 (ma 28/9) Buena Vista - Manitou Springs
Dag 29 (di 29/9) Manitou Springs
Dag 30 (wo 30/9) Manitou Springs – Air Space Chapel - Grand Lake
Dag 31 (do 1/10) Grand Lake
Dag 32 (vr 2/10) Grand Lake – Denver
Dag 33 (za 3/10 (Denver – Amsterdam
Dag 34 (thuis)
RiaK
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door RiaK »

Even een update m.b.t. onze aanstaand reis en een wijziging hier en daar. Nog zo'n 1,5 week, dus het gaat opschieten en we hebben er reuze veel zin in!
Ik heb de reis op de juiste manier geboekt, maar was bij het maken van mijn roadbook per abuis in de veronderstelling dat we op zondag zouden thuiskomen :oops: Dit scheelt een dag in de planning, maar dat is gelukkig geen probleem, want het al geboekte hotel voor die laatste nacht kon geannuleerd worden. Ik heb nog een aantal andere hotels geboekt en ik twijfel alleen nog even over Mesa Verde en the Far View Lodge, als daar tenminste plaats is. Ook wil ik nog even kijken naar de beste of leukste manier om van SLC naar Torrey te komen. In tegenstelling tot wat ik eerder schreef, heb ik er nl. toch voor gekozen om hier te overnachten, in plaats van in Green River, n.a.v. bovenstaande opmerking van Ingrid14. Er is denk ik tijd genoeg voor om dan ook Goblin Valley te bezoeken.
Voor op- en of aanmerkingen hou ik me weer graag aanbevolen :wink:

Dag 1 (di 1/9) Amsterdam – Denver, Westminster (La Quinta Inn & Suites)
Dag 2 (wo 2/9) Denver – Estes Park via Boulder, Nederland, Peak to Peak HW (Riverview Pines, cabin, 2 nachten)
Dag 3 (do 3/9) Estes Park
Dag 4 (vr. 4/9) Estes Park – Cheyenne - Scotssbluff
Dag 5 (za 5/9) Scottsbluff – Custer via Alliance (Carhenge) (Chiefmotel, 2 nachten)
Dag 6 (zo 6/9) Custer
Dag 7 (ma 7/9) Custer – Wall (Ann’s Motel, 1 nacht geboekt)
Dag 8 (di 8/9) Wall of??
Dag 9 (wo 9/9) Wall?? – Spearfish
Dag 10 (do 10/9) Spearfish – Sheridan (via Devil’s Tower)
Dag 11 (vr.11/9) Sheridan – Cody via (Bighorn Canyon)
Dag 12 (za 12/9) Cody – Cooke City (via Chief Mountain en Beartooth HW, mits open) (Elk Horn Lodge, 2 nachten)
Dag 13 (zo 13/9) Cooke City
Dag 14 (ma 14/9) Cooke City – Jackson (Ranch Inn, 2 nachten)
Dag 15 (di 15/9) Jackson
Dag 16 (wo 16/9) Jackson – SLC (North Temple Inn)
Dag 17 (do 17/9) SLC – Torrey
Dag 18 (vr.18/9) Torrey – (Goblin Valley SP) Moab (Bowen Motel, 3 nachten)
Dag 19 (za.19/9) Moab
Dag 20 (zo 20/9) Moab
Dag 21 (ma 21/9)Moab – Grand Junction (via UT 128) (GJ NP)
Dag 22 (di 22/9) Grand Junction – Montrose (Black Canyon of the Gunnison)
Dag 23 (wo 23/9) Montrose – Silverton – Durango (of Mesa Verde, Farview Lodge?)
Dag 24 (do 24/9) Durango (of Mesa Verde – Pagosa Springs?)
Dag 25 (vr.25/9) Durango of PS – Great Sand Dunes (Great Sand Dunes Lodge, 2 nachten)
Dag 26 (za 26/9) Great Sand Dunes
Dag 27 (zo 27/9) GSD – Aspen
Dag 28 (ma 28/9) Aspen
Dag 29 (di 29/9) Aspen – Manitou Springs
Dag 30 (wo 30/9) Manitou Springs – Air Space Chapel – Denver (Quality Inn Center)
Dag 31 (do 1/10) Denver
Dag 32 (vr 2/10) Denver – Amsterdam
Dag 33 (za 3/10 Aankomst Amsterdam)
RiaK
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door RiaK »

Nou, dat begon vanmorgen goed! We konden niet inchecken, we werden niet herkend...
Gisteren al geprobeerd om dit online te doen, maar niet gelukt. Contact gehad met ebookers, waarop gezegd werd dat we het op Schiphol maar moesten doen, zij kregen ook een foutmelding, maar de vlucht stond gewoon actief, dus niets aan de hand.
Er bleek dus wel iets verkeerds gegaan te zijn, we stonden nl. volgens Delta geboekt als vertrokken op 16 Augustus met vandaag onze retourvlucht naar Nederland!!! Na een hoop gedoe vanwege deze foute correctie door ebookers kregen we gelukkig wel een ticket naar Minniapolis, maar voor de verbinding naar Denver moesten we hen nog wel contacten om de goede boeking te maken. Jullie snappen, een hoop stress.We zaten al bij de Gate toen we ze te pakken kregen en ze bleken niet te snappen dat er een probleem was.
We zitten nu bij de Gate te wachten op vlucht naar Denver, kregen bij de balie hier van Delta uiteindelijk toch een ticket. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, jullie horen nog van mij! Overigens is dit de eerste keer dat het fout is gegaan bij hen!
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Ik wens jullie toch een heel fijne vakantie.
Groet,

Old Faithful
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Jeetje, wat een ellende! De terugvlucht moet dus ook opnieuw geboekt worden? Hopelijk gaat de rest nu voorspoedig!
Veel plezier gewenst!

Marianne
RiaK
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door RiaK »

Dank je wel Old Faithful en Marianne! We laten ons niet zo gauw kisten hoor, maar dinsdagmorgen kneep ik hem toch wel even.
Gelukkig is alles verder goed verlopen, we hadden uiteindelijk wel een vertraging van in totaal vier uur. Drie uur door de omzetting van de vlucht - die we anders trouwens ook niet gehaald zouden hebben, omdat we te laat op Minneapolis aankwamen en het ook nog eens tergend langzaam ging bij de douane - en nog een uur omdat er een stoel van de bemanning gerepareerd moest worden en we terug naar de Gate moesten. Met de auto bij Dollar was niets mis gegaan en we konden daar een keuze maken uit maar liefst vier dezelfde Jeeps Patriot, wel in verschillende kleuren. Een medewerkster die net een paar auto's uit een hogere klasse aan het wegzetten was, die verkeerd geparkeerd stonden, raadde ons de witte aan. Die viel tenminste goed op in de bergen zei ze!

En ja, de terugvlucht moeten we ook opnieuw laten boeken Marianne, maar daar is niet zo'n haast bij :wink: al zullen we hier niet te lang mee wachten. En nu fijn verder vakantie vieren. Vandaag al een stukje RMNP gedaan en Elk gezien, heerlijk dagje!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer