Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

seattle-seattle

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
kiamzo
Amerikakenner

Re: seattle-seattle

Bericht door kiamzo »

Hoi, heb nog een vraag.Heb gehoord dat er in Vancouver een glazen tunnel onder een rivier moet zijn, waar je de zalmen kunt voorbij zien zwemmen.Weet er iemand hier meer over ?
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Yes !!! Yes !!! nog een nachtje slapen en het is zo ver
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Hier nog 3 nachtjes....maar ehh: weet iemand meer over die zalmtunnel? Klinkt wel interessant en mijn vriend is gek van zalmvissen dus die zal t ook leuk vinden om die beesten te zien zwemmen
Op google kan ik er niks over vinden in ieder geval
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Hoi Iris dit heb ik ontvangen .Maar meer heb ik niet gevonden om dat dit te ver is voor ons en ook de tijd is niet goed;Hoi Kiamzo,

persoonlijk heb ik er (nog) niet van gehoord, mogelijk dat er wel zoiets is in het Vancouver Aquarium (thema: de trek der zalmen).

Ik zijn wel z.g. salmon hatcheries waar men via 'fish ladders' zalmen omleidt om er een aantal te vangen en hom en kuit af te nemen.

Bij 'ons' in Powell River heeft 1 salmon hatchery wel een 'viewquarium', een glazen wand in een zalmrivier waar je in halverwege september / oktober / uitloop naar november de zalmen kunt zien zwemmen. Ik ga er tijdens de zalmtrek altijd wel een paar keer een kijkje nemen. In Campbell River bestaat er de mogelijkheid om te snorkelen tussen de zalmen.
Groetjes,
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Hallo hier kiamzo juist terug van een mooie reis naar Canada en Amerika ga proberen nog iets meer uitleg te geven te volgende dagen ben nu te moe
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

He, ik ben wel benieuwd naar sommige van je bevindingen (bv, route van Vancouver naar Clearwater, Waterton hotel, etc), aangezien wij over 2 weken ook die kant op vertrekken ! Dus laat nog even wat tips achter hier op het forum :wink: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dutch_in_seattle »

kiamzo schreef:Hoi, heb nog een vraag.Heb gehoord dat er in Vancouver een glazen tunnel onder een rivier moet zijn, waar je de zalmen kunt voorbij zien zwemmen.Weet er iemand hier meer over ?
Misschien is dat er in Vancouver, maar Seattle heeft ook zoiets: bij de sluizen in Ballard (de Hiram M. Chittenden Locks). Het gaat om de zgn. "fish ladder".

Ron (in Seattle, WA)
www.dutchoutpost.us
Ron (in Seattle, WA)

=======
Don't believe everything you think.
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Hallo Mattrob wij hebben de snelste weg gekozen van Vancouver naar Clearwater hebben Bridel falls(was een korte wandeling waard)
Alexander Bridge(was ook een mooie stop)
Hells Gate gedaanwas wel mooi (ongeveer 12€voor de kabelbaan p.p.)
in Waterton hebben wij overnacht in Bear Moutain motel was voor zijn prijs en een nachje slapen wel te doen ,was wel oud en de tv had nog een binenhuis antene je kon 3 poste kregen .maar het was netjes.Je moet ook oppasen voor de Deer's die lopen in heel het stadje rond.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Wij hebben een zalmentunnel in Seattle gevonden bij de Government Locks. Kwamen er toevallig langs
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer