Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

vraagje voor Yellowstone

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Christel
Amerikafan

Re: vraagje voor Yellowstone

Bericht door Christel »

Oh nee ! :blink:
inderdaad zeg ! nu zie je pas hoe groot het is !!
Heel wat anders dan de 6 uitzichtpunten die je bij Bryce hebt....
Ik ben van Aalst - staat ook op kaartje - en inderdaad van Aalst naar Amsterdam is niet echt bij de deur (lees ' ver ')

wow man, misschien toch nogeens goed over nadenken....want dit kan zelfs een reizende "japanner" niet aan ... 8)

groetjes
christel
Bert&Hanny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Bert&Hanny »

Ik denk dat je toch beter je reis kan herzien. Op deze manier zie je echt alleen maar de highways, je hebt nauwelijks tijd om een klein omweggetje te maken om mooie meertjes te bekijken, of om een korte wandeling te maken. Dat is toch wel essentieel om i.i.g. nog iets te zien. Vergis je niet in de afstanden in Canada en wat je aan uitzicht hebt vanaf de weg, je ziet voor een groot gedeelte alleen maar bomen. Het is er 'anders' rijden dan in het zuidwesten van de USA. Je kunt een stuk minder zien 'vanuit de auto'. Erg jammer om van het prachtige natuurschoon niet te kunnen genieten.
Vakantie blijft toch altijd een kwestie van keuzes maken.

Hanny
Christel
Amerikafan

Bericht door Christel »

Hey Hanny

Ha is t waar..dat wist ik niet over canada...
dan zie je niet zoveel uit de auto
ik vind nu wel dat onze afstanden in canada redelijk meevallen, dus als we vroeg in de ochtend vertrekken, kunnen we in de namiddag toch nog het natuurschoon bewonderen , denk ik..nee?

Groetjes
christel
johan1973
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door johan1973 »

Christel,
Canada en Amerika zijn niet altijd echt vlak. Door sommige gebieden leg je gemakkelijk 400km op een dag af waarnaast je ook nog tijd hebt om iets te bekijken. Maar wanneer je alleen snelwegen voorhanden hebt (geen Deutsche Autobahn), regelmatig bergwegen, en daarnaast ook nog eens door Nationale Parken rijdt waar maximum snelheden gelden, wild over en langs de weg loopt, en soms ook nog eens heel veel medebezoekers zijn - en dus veel auto's, campers en autobussen - dan zul je toch een andere insteek moeten hanteren om een land cq park te doorkruisen. Maar up-to-you.
Johan
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer