Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

overnachting Vancouver & Seattle

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Pioenroos
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: overnachting Vancouver & Seattle

Bericht door Pioenroos »

Wederom bedankt!

Leuk om te horen dat Vandusen Botanical Park zo mooi is. Voor mij is de Amerika beleving niet compleet
als ik niet in zo'n mooie tuin/park geweest. Deze vakantie gaat het dus helemaal lukken :clap: .

We gaan naar Vancouver (ongeveer een week), vervolgens naar Vancouver Island (een dag of 2), dan Seattle (ook
ongeveer een week), dan naar Olympic NP (2 dagen) om vervolgens te eindigen in Vancouver. Een klein rondje dus,
maar we vinden het prettig om rustig aan te doen.

Voor Olympic NP was ik nog niet verder gekomen dan Forks, maar dat lijkt me niet leuk. De tip voor Port Townsend
neem ik dan ook graag ter harte.

Voor suggesties voor Vancouver Island houd ik me ook aanbevolen.
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door RoyBergen »

Vancouver Islands heb ik jammergenoeg nooit overnacht, wellicht vind je wat in de reisverslagen. Neem goed de tijd voor olympic national park, dat kost veel tijd, je hebt hier hurricane ridge ( goed weer voor nodig) de kuststrook, en de rainforrest, alle drie prachtig..... Ik denk dat je veel ziet in twee dagen. Tide Pools ook niet vergeten.....
Vergeet niet dat de afstand van Port townsend naar Port angeles een half uur rijden bedraagt. Ik heb volgens mij hier bij de hotel aanmeldingen de b en bwel beschreven aldaar. Forks ben ik niet bekend mee. Als je iets meer tijd had gehad had je ook iets van de Oregon kust kunnen meenemen? Veel te zien daar .....
En dan heb je nog mount rainier .
Mmm prachtig allemaal.
Vancouver is een prachtige stad waar je je niet hoeft te vervelen, ik was hier zelf 4 dagen in 2008,1 van de mooiste steden van noord Amerika , en ik heb er al heel wat gezien.......

Veel plezier !
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Wij hebben in North Vancouver overnacht in het Best Western Hotel

In Victoria hebben we overnacht in Paul's Motor Inn Iets boven het centrum maar je loopt in een kwartiertje naar de haven.

Wij hebben wel in Forks overnacht. Het plaatsje stelt inderdaad niets voor maar is wel een hele goede uitvalsbasis voor Ruby Beach, Rialto Beach en het Hoh Rainforrest. Olympic NP is best wel groot en je rijdt er niet doorheen maar er omheen. Ik zou dus in ieder geval 1 nacht in Forks plannen, zeker als je de tide pools wilt bekijken 's morgens vroeg. Wel snel reserveren want alles zit heel snel vol daar, zeker nu het zo bekend is van de Twilight boeken en films.
Wij hebben overnacht in het Forks Motel een eenvoudig motel met klein zwembadje.

Je kunt onze ervaringen en de hotels hier bekijken.

Marjon
Pioenroos
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Pioenroos »

Roy en Marjon, dank jullie wel voor jullie reacties.

Ik had even niet aan de hotelbeschrijvingen gedacht van forumleden, dus die heb ik meteen gelezen.
Heel handig. Wel jammer dat Vancouver er niet bij staat. Maar ja, dat is natuurlijk geen Amerika.

Ik denk dat ik het voor Olympic NP toch op Port Townsend houd. Ik ben dol op leuke plaatsjes en wat
omrijden vind ik geen probleem.

@Marjon Ik had jouw reisverslag al gevonden. Leuk!
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door RoyBergen »

Ik kan mijn reisverslag van 2008 wel even mailen, stuur dan je epost in een pb.
Groeten Roy

De b en b in Port townsend waar ik overnachten was heel gezellig, er was daar ook een gezellige, markt/braderie een straat verder, ook gezellig om even over heen te wandelen..... Ik weet niet precies welke dag.
In de avond was het gezellig in de tuin met de andere gasten rond het kampvuur, de gastheer komt met wijn en marshmellows.......
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer