Het ziet er dus naar uit dat we dit volgend jaar in moeten plannen
Als er geen races zijn, hoeveel tijd moet ik dan inplannen voor een bezoek aan de vlakte?
Maar met een camper is het dus niet verstandig de zoutvlakte op te gaan?
hekkie schreef: Wij vinden de grote zoutvlakte heel bijzonder en zeker om er zelf over te rijden. Een heel apart gevoel als er geen weg is en alles om je heen wit. Je raakt ook je oriëntatie kwijt en je moet rijden op kompas.
goed dat je het nog eens zegt, weer een extra ding toegevoegt aan het lijstje van "dingen die ik allemaal moet meenemen......een kompas"
DAISYenMARC schreef:was ook de aanleiding voor Marc om naar Bonneville te gaan
Door die film staat Bonneville Salt Flats ook op mijn verlanglijstje. Misschien dat het er in 2013 eindelijk van gaat komen. Ik ben met een route bezig, waarin we op het eind van Yellowstone naar San Francisco rijden en daar heb ik dan de omweg naar de Bonneville Salt Flats wel voor over.
Hallo,
Wij zijn dit jaar geweest in september met de Speedway.
Was erg leuk om te zien! Als er Speedraces zijn, probeer dan al rond een uur 8 am al op de zoutvlakte te zijn,
dan starten de auto's snel achter elkaar.
hier enkele foto's van de speedweek voor motoren eind augustus van dit jaar. Het was fantastisch weer en vooral mijn man, als techneut heeft volop genoten.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.