Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis tklapgat: Denver, Yellowstone, Denver

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis tklapgat: Denver, Yellowstone, Denver

Bericht door Martin & Marianne »

tklapgat schreef: Jackson Hole ziet er zo'n beetje uit als Banff, Alberta aan het Canadian Rocky Mountains: veel hotels maar niet echt een ziel in de stad.
Jackson Hole is de vlakte waarin onder andere Jackson en Teton Village liggen. Jackson is wel een leuke plaats vind ik.
Ik vraag me af of Alpine leuker is dan Jackson, ik zou de overnachting af laten hangen van de tijd die je in Grand Teton wilt doorbrengen en of je daar nog in de schemering wilt zijn.

Wij reden in 2004 ook van Cody naar Mammoth Hot Springs via een deel van de Beartooth Hwy.

Marianne
Jody
Amerikafan

Bericht door Jody »

Jackson was een gezellig stadje om een avond door te brengen/slapen. De kunst is om een betaalbare overnachting te vinden. Wij zaten in de CC Lodge in 2012, zonder ontbijt volgens mij. Het was om de hoek van de Mainstreet. De Cowboybar/ restaurant een leuke plek om iets te drinken of te eten. Op zich is het een "millionair" stadje wat inhoudt dat restaurants en galeries e.d. behoorlijk prijzig zijn. Toch ook genoeg goedkopere souvenirs/toeristenwinkeltjes. Handig voor kadootjes e.d. aan het eind van je vakantie.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik vond rond het pleintje waar al die geweien bogen staan best gezellig. Heerlijk een paar uur op een balkonterras gezeten om uit te puffen van de dag onder het genot van een biertje. Heb met kapot gelachen met de kat van D. van Wyoming die in Beha en Minibroek stond te serveren.
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door ingrid14 »

Jackson vonden wij ook een gezellig stadje.
Kijk eens voor overnachting naar de Ranch Inn, betaalbaar (of toch in 2011) en op wandelafstand van het centrum.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer