Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis pushirubiano: Pushi goes Alaska (2016)

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
pushirubiano
Amerikakenner

Re: Reis pushirubiano: Pushi goes Alaska (2016)

Bericht door pushirubiano »

Oef die reservedenali website werkt slecht zeg! Gisteren constant 'error' of 'down for scheduled maintenance'. Nou ja, ik heb niet de indruk dat t zo'n storm loopt dus ik laat dat maar even liggen.
Ondertussen ook bericht gehad van Bear Mountain Lodge: "We do have availability and could schedule you for a Soldotna or Kenai Departure. The total for airfare from Soldotna, with all meals, lodging, taxes and park fees would be $821.00 per person, per night." Wel aan de prijs hoor! :shock:
De lodge ligt trouwens aan dezelfde baai waar de bearviewing dagexcursies landen: http://www.nps.gov/lacl/planyourvisit/chinitna-bay.htm
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

pushirubiano schreef:Oef die reservedenali website werkt slecht zeg! Gisteren constant 'error' of 'down for scheduled maintenance'. Nou ja, ik heb niet de indruk dat t zo'n storm loopt dus ik laat dat maar even liggen.
Inderdaad. Gisteren lag het reserverings systeem er uit. Vandaag zou dat terug moeten werken, maar hij blijft telkens hangen met het zoeken. :evil:

Heb je al een keuze gemaakt wat je nu gaat doen in Homer mbt de bear trip?
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Zopas via normale post ontvangen :thumbup:
IMG_3488b.jpg
IMG_3488b.jpg (93.51 KiB) 585 keer bekeken
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer