Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Uit eten in de Pacific Northwest
- Iwan & Evelien
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Uit eten in de Pacific Northwest
Wow, dat zijn nog eens adviezen over lokale toko's. Thanks !!
Voor een gezonde keten: Soup Plantation & Sweet Tomatoes. Heerlijk eten; vers en gezond (en niet zo'n vreetschuur vol tonronde mensen
).

Ik zou Bonefish Grill aan je lijstje van ketenrestaurants willen toevoegen. https://www.bonefishgrill.com/
Voor ontbijt en lunch The Egg And I: http://www.theeggandirestaurants.com/
Mijn top 3
1: Longhorn Steakhouse
2: Bonefish Grill
3: Texas Roadhouse
Top slecht
1: Alle fastfood hamburgertenten
2: Hooters
3: Cracker Barrel
Voor ontbijt en lunch The Egg And I: http://www.theeggandirestaurants.com/
Mijn top 3
1: Longhorn Steakhouse
2: Bonefish Grill
3: Texas Roadhouse
Top slecht
1: Alle fastfood hamburgertenten
2: Hooters
3: Cracker Barrel
- Iwan & Evelien
- Amerikafan
Bedankt voor de tip. Ik had er ooit al eens van gehoord, maar deze had ik nog niet in het vizier. Nu wél ! Ik zag echter dat er slechts vier van deze restaurants in de Pacific Northwest zijn, en die liggen alle vier rondom Portland, OR. We gaan er zeker eentje bezoeken.A&A schreef:Voor een gezonde keten: Soup Plantation & Sweet Tomatoes. Heerlijk eten; vers en gezond (en niet zo'n vreetschuur vol tonronde mensen).
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weet niet of dit al gemeld is, maar Whole Foods heeft een prima buffet, waar je zoveel of zo weinig als je wilt kunt opscheppen en dan op gewicht afrekent (van het eten, niet van jou!
). Is prima eten en lekker gemakkelijk.
Als je nog tips wilt over vegetarisch of veganistisch eten in Seattle, stuur je maar een pb'tje.

Als je nog tips wilt over vegetarisch of veganistisch eten in Seattle, stuur je maar een pb'tje.
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Hoe is het eten eigenlijk in de Space Needle?
- Iwan & Evelien
- Amerikafan
Dat Whole Foods klinkt alsof mijn vader er wel een keer wil eten, want hij is duidelijk iets gezonder en bewuster ingesteld dan ik. Maar als ik op de website kijk dan lijkt het vooral een gezonde supermarkt te zijn, en geen restaurant. Tenminste, als http://www.wholefoodsmarket.com/ hun website is. Kun jij het wellicht iets nader toelichten ?dutch_in_seattle schreef:Ik weet niet of dit al gemeld is, maar Whole Foods heeft een prima buffet, waar je zoveel of zo weinig als je wilt kunt opscheppen en dan op gewicht afrekent (van het eten, niet van jou!). Is prima eten en lekker gemakkelijk.
Bedankt voor het aanbod voor het vegetarische en veganistische eten. Ik vermoed dat je hier diverse mensen wel blij mee zult kunnen maken, ook al staat dit voor mijzelf niet zo hoog op mijn wensenlijstje.
WF is een supermarkt, maar je kunt er ook eten. Het is geen typisch "all you can eat buffet restaurant" met een waitress, je moet gewoon zelf na het opscheppen met je bord langs de kassa en dan een tafeltje vinden. Als je meer wilt, moet je weer langs de kassa. Meer een soort kantine.
- Iwan & Evelien
- Amerikafan
Ah, dan heb ik het dus toch goed begrepen. Een supermarkt met een kleine foodcorner erin. That makes sense ! Ik denk dat ik deze even ga opnemen in onze route kaart. Er zitten er 8 in Washington, 8 in Oregon en 1 in Idaho. Wyoming en Montana hebben deze supermarkt niet. Bedankt voor de tip en de uitleg !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 483 Weergaves
-
Laatste bericht door mtl
-
- 4 Reacties