HildeV schreef: ↑04 jan 2024, 11:31
Wij hebben de Huskies afgelopen september gedaan. Echt leuk.
Moet jij begin september 2024 niet in Oregon zijn toevallig??
De Sounders heb ik in 2018 gedaan en die hebben in 2019 de MLS gewonnen.
Wij gaan in Portland naar wel is naar de Timber kijken. Altijd afgeladen vol. Bij de Sounders is het jammer dat het stadion maar half vol zit. Dan is voor al meteen een groot gedeelte van de lol eraf.
Van de sportteams in Seattle hebben enkel de Seahawks nog geen hoge toppen bereikt na mijn bezoek in oktober 2022
Zie ik voorlopig ook niet gebeuren. Was er gelukkig (vanwege mn werk) in 2014 bij toen ze de Super Bowl wonnen. Was er een jaar later om dezelfde reden ook weer bij. Maar toen verloren ze m in de laatste seconde.
Mijn dochter was er met vrienden afgelopen zondag. Die heb ik alleen maar scheldend en tierend aan de lijn gehad. Ik had een rondje Baltimore Minnesota op zondag. En moest op maandag in Pasadena zijn voor de Rose Bowl. Dus gelukkig heb ik niet al te veel gezien van de Seahawks. Maar als ik de scheldpartij van mn dochter een beetje vriendelijk vertaal was het weer is hemeltergend!
Leuk feitje voor de liefhebbers.
De Seahawks begonnen met 5 overwinningen en 2 nederlagen.
Gevolgd door 3 overwinningen en 6 nederlagen.
Aankomende zondag moeten ze winnen en de Packers moeten verliezen willen ze in de playoffs komen.
Identiek aan vorig jaar. Toen haalden ze het ook niet. Ik heb mn dochter maar vast gewaarschuwd. Ik ga er wederom weinig van meekrijgen want ik mag eerst in Nashville en daarna in Miami opdraven.