Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis marie_v_l: Marie's Roadtrip 2025 doorheen het noordwesten

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
marie_v_l
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Reis marie_v_l: Marie's Roadtrip 2025 doorheen het noordwesten

Bericht door marie_v_l »

Hoi hoi,

Ben de laatste dagen flink opgeschoten met de planning dankzij al jullie tips, waarvoor dank!!
Hieronder mijn voorlopige planning.
Intussen liggen de vluchten ook vast (we zagen betaalbare vluchten, goede verbinding, dus we hebben niet meer getwijfeld), alsook een aantal locaties in Rocky Mountains, Yellowstone, Glacier & Grand Teton (heb dan de naam van hotel/locatie vermeld, maar alles is nog annuleerbaar).
In het vet en cursief staan de tussenstoppen waar ik nog verder in detail naar moet kijken; maar zo kon ik toch het grotere plaatje al visueel krijgen.

Wat denken jullie? Ziet het er allemaal wat logisch uit? of bepaalde zaken toch anders indelen?

Vooraleer ik verder in de meer gedetailleerde planning en de activiteiten duik (daar heb ik nog wat tijd voor) en de overige overnachtingen boek, toch nu al wat nieuwe vragen voor nu:

- Momenteel heb ik Craters of the Moon NM niet in de planning voorzien; ik vind het best een stuk om, en zou heel graag met m'n jongens ook eens een nacht op een ranch logeren - ik had ergens gelezen dat de route tussen Yellowstone & Glacier daar wel geschikt voor is (Grant Kohr's Range?). Goede beslissing? en iemand aanbevelingen voor een ranch?
- Is Crater Lake NP de moeite? En Klamath Falls? ik kan het moeilijk inschatten, en het is wel een flink stuk zuidelijker rijden..
- wat zijn leuke stops aan de kust? Oregon Sand Dunes zien er leuk uit, ik las ergens dat je daar met een zandbuggy kan rijden! is het de moeite om zo "diep" te rijden ?
- Is Mt Saint Helens de moeite? ik twijfel een beetje...?
- het is waarschijnlijk vloeken in de kerk (sorry), want ik lees uitsluitend positieve zaken over Mount Rainier (en de absolute aanbeveling om zeker twee dagen te blijven), maar.. ik voel het nog niet en word er nog niet heel warm van.. onterecht misschien? ik vind niet zo heel veel informatie in mijn reisgidsen, lees vooral veel over drukte en aanschuiven, en zag nog niet dé overtuigende foto's (en dat het doet het me meestal wel, fotograaf zijnde..). wat kunnen we daar verwachten?

Bedankt en groetjes!
Marie

20-Jul Brussel - Denver, CO
21-Jul Denver, CO - Estes Park (Blue Door Inn)
22-Jul Estes Park (Blue Door Inn) - Estes Park (Blue Door Inn)
23-Jul Estes Park (Blue Door Inn) - Black Hills & Rapid City, SD
24-Jul Black Hills & Rapid City, SD - Black Hills & Rapid City, SD
25-Jul Black Hills & Rapid City, SD - Badlands, SD
26-Jul Badlands, SD - TBD (omgeving Cody & Sheridan)
27-Jul TBD (omgeving Cody & Sheridan) - TBD (omgeving Cody & Sheridan)
28-Jul TBD (omgeving Cody & Sheridan) - Yelllowstone NP - oost (Lake Yellowstone Hotel/cabin)
29-Jul Yelllowstone NP - oost (Lake Yellowstone Hotel/cabin) - Yelllowstone NP - oost (Mammoth Hotel)
30-Jul Yelllowstone NP - oost (Mammoth Hotel) - Grand Teton NP & Jackson (49'er Inn & Suites)
31-Jul Grand Teton NP & Jackson (49'er Inn & Suites) - Grand Teton NP & Jackson (49'er Inn & Suites)
01-Aug Grand Teton NP & Jackson (49'er Inn & Suites) - Yelllowstone NP - west (Old Faithfull Inn)
02-Aug Yelllowstone NP - west (Old Faithfull Inn) - Yelllowstone NP - west (Old Faithfull Inn)
03-Aug Yelllowstone NP - west (Old Faithfull Inn) - TBD (omgeving Grant Kohrs range)
04-Aug TBD (omgeving Grant Kohrs range) - Glacier NP, MO (oostkant; net buiten park?)
05-Aug Glacier NP, MO (oostkant; net buiten park?) - Glacier NP - oost (Many Glacier Hotel)
06-Aug Glacier NP - oost (Many Glacier Hotel) - Glacier NP - west & Kalispell (Hampton Inn)
07-Aug Glacier NP - west & Kalispell (Hampton Inn) - TBD (omgeving Spokane/Coeur d'Alène)
08-Aug TBD (omgeving Spokane/Coeur d'Alène) - Mount Rainier
09-Aug Mount Rainier - TBD (omgeving Portland/Columbia River Gorge)
10-Aug TBD (omgeving Portland/Columbia River Gorge) - TBD (omgeving Painted Hills & Bend)
11-Aug TBD (omgeving Painted Hills & Bend) - TBD (omgeving Painted Hills & Bend)
12-Aug TBD (omgeving Painted Hills & Bend) - TBD (omgeving Crater Lake NP)
13-Aug TBD (omgeving Crater Lake NP) - TBD (omgeving kustlijn)
14-Aug TBD (omgeving kustlijn) - TBD (omgeving kustlijn)
15-Aug TBD (omgeving kustlijn) - Olympic NP, WA (Lake Quinault)
16-Aug Olympic NP, WA (Lake Quinault) - Olympic NP, WA (Forks)
17-Aug Olympic NP, WA (Forks) - Olympic NP, WA (Port Angeles/Sequim)
18-Aug Olympic NP, WA (Port Angeles/Sequim) - Seattle, WA
19-Aug Seattle, WA - Seattle, WA
20-Aug Seattle, WA - Seattle, WA
21-Aug Seattle, WA - Brussel
22-Aug Brussel - thuis
Bijlagen
image.png
image.png (2.61 KiB) 1620 keer bekeken
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik heb het even wat compacter opgeschreven, dan is wat makkelijker te zien hoe lang je ergens bent.

20-jul Brussel - Denver
21-jul Denver - Estes Park
22-jul Estes Park - Estes Park
23-jul Estes Park - Rapid City
24-jul Rapid City - Rapid City
25-jul Rapid City - Rapid City
26-jul Rapid City - Sheridan
27-jul Sheridan - Cody
28-jul Cody - Yellowstone
29-jul Yellowstone - Yellowstone
30-jul Yellowstone - Grand teton
31-jul Grand teton - Grand teton
1-aug Grand teton - Yellowstone
2-aug Yellowstone - Yellowstone
3-aug Yellowstone - ?
4-aug ? - Glacier
5-aug Glacier - Glacier
6-aug Glacier - Kalispell
7-aug Kalispell - Spokane
8-aug Spokane - Mt Rainier
9-aug Mt Rainier - Portland
10-aug Portland - Bend
11-aug Bend - Bend
12-aug Bend - Crater Lake
13-aug Crater Lake - ?
14-aug ? - ?
15-aug ? - Olympic NP
16-aug Olympic NP - Olympic NP
17-aug Olympic NP - Olympic NP
18-aug Olympic NP - Seattle
19-aug Seattle - Seattle
20-aug Seattle - Seattle
21-aug Seattle - Brussel
22-aug Brussel

Voor South Dakota zou je in plaats van Rapid City ook naar Custer of Keystone kunnen kijken. Wij hebben daar in cabins op KOA-campings overnacht, dat is ook goed bevallen.
Tja, als Mt Rainier je niet aanspreekt zou ik het helemaal overslaan, ik denk dat het zo niet zoveel zin heeft.
Misschien dan in plaats daarvan naar Mt St Helens? Niet voor het natuurschoon maar voor het indrukwekkende verhaal en de visitor centers. Wij deden er een helikoptervlucht, dat was ook de moeite en het geld waard. Zie daarvoor ons 2006-verslag.
Wat betreft Crater Lake; ik zou er niet heel ver voor omrijden, maar je bent er nu redelijk in de buurt. Kijk eens in ons 2015-verslag daarvoor. Idem voor Craters of the Moon. Als je weinig tijd hebt zou ik dat overslaan. ZIe ook daarvoor ons 2015-verslag.

Verder lijkt het me een prima route zo.

Marianne
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door paulr »

2 jaar geleden Grant-Kohr bezocht: het is meer een museum dan een werkende ranch. Ik zou die niet kiezen, je kan er volgens mij ook niet slapen. Ik kan je helaas ook niet helpen aan juist adres. Dat zal toch een online zoektocht gaan worden ben ik bang… Ik kreeg al wat tips toen ik deze vraag in Chatgpt of copilot intikte :-)
marie_v_l
Amerika-ontdekker

Bericht door marie_v_l »

Dank jullie wel Paul & Marianne, hiermee kan ik voorlopig weer verder.
ik ga nog even verder twijfelen over Mt Rainier (beetje last van FOMO, dat dan ook weer wel :-)) en inderdaad nog wat rondkijken of ik leuke ranches of rodeo's kan vinden.
ik kom hier zeker nog terug als ik de reis meer concreet heb gemaakt!

groetjes
marie
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Ik mis dan weer Craters of the Moon NP in de route. Vonden wij wel de moeite waard, maar het is lastig inpassen omdat het nogal ongelukkig ligt.
Misschien heb je wat aan onze verslagen van 2023, Washington en Oregon en 2022, waarin we o.a. naar Yellowstone gaan.
Mount Rainier hebben we geskipt en daar spijt van gehad. Crater Lake is zeker mooi, maar het ziekenhuis in Klamath Falls moet je zien te vermijden. Niet dat het een slecht ziekenhuis is, maar daar moet je gewoon niet willen zijn in de vakantie :lol:
marie_v_l
Amerika-ontdekker

Bericht door marie_v_l »

Dag allemaal!

Het is even geleden, maar intussen heb ik toch goed verder gebouwd aan onze reis, en liggen de route, de logies en de vluchten vast.

Wat denken jullie? Dingen die we echt missen of verkeerd aanpakken?
Omdat kiezen verliezen is, hebben we Crater Lake, Craters of the Moon en Mt Hood nu laten vallen… juiste keuze?

Ik ben ook nog op zoek naar 1 overnachting tussen Spokane en Mt Rainier (waar we in Paradise Inn verblijven). Ik dacht dat de omgeving van Crystal Mountains wel leuk zou zijn (en logische locatie), maar ik vind NERGENS logies… zou het kunnen dat ik daar nog te vroeg voor ben? Iemand ervaring?

De komende dagen en weken ga ik de dagplanning concreter uitwerken: welke wandelingen, welke activiteiten,… ik wil voldoende afwisseling om het ook voor de 2 actieve zonen fijn te houden, dus ik ben nog op zoek naar jullie tips: wat is DE beste plek om te zwemmen, te kanoën, te paardrijden, te fietsen/mountainbiken, .. welke musea moeten we gezien hebben (de jongens hebben een brede interesse, maar ik doe ze nu geen plezier met schilderwerken uit de oudheid ;-)), welke “speciallekes” deden jullie al die écht scoorden bij de tieners, waar moeten we zijn om (even) te shoppen,…? We staan echt voor alles open, net zoals twee jaar geleden in ZW Amerika proberen we voor de full experience te gaan . Het enige wat niet meer persé hoeft is een walvistocht. Dat deden we in Monterey en 3 van de 4 hebben de hele vaart over de rand gehangen ;-). Zelf ben ik (amateur) fotograaf, dus jullie tips voor de allerschoonste fotoplekjes zijn ook meer dan welkom!

PS: wat een geweldige site toch!! Elke keer als ik lees, komen er weer nieuwe tips, klik ik door naar jullie reisblogs, waar ik me dan volledig in verlies,… als het zo verder gaat, gaat onze reis te kort zijn  !

20-jul Brussel - Denver
21-jul Denver - Estes Park
22-jul Estes Park - Estes Park
23-jul Estes Park - Rapid City
24-jul Rapid City - Rapid City
25-jul Rapid City - Rapid City
26-jul Rapid City - Sheridan
27-jul Sheridan - Cody
28-jul Cody - Yellowstone
29-jul Yellowstone - Yellowstone
30-jul Yellowstone - Grand teton
31-jul Grand teton - Grand teton
1-aug Grand teton - Yellowstone
2-aug Yellowstone - Yellowstone
3-aug Yellowstone - Helena
4-aug Helena - Glacier
5-aug Glacier - Glacier
6-aug Glacier - Kalispell
7-aug Kalispell - Spokane
8-aug Spokane - ???
9-aug ??? – Mt Rainier
10-aug Mt Rainier – Portland
11-aug Portland - Bend
12-aug Bend - Bend
13-aug Bend - Eugene
14-aug Eugene – Newport
15-aug Newport – Canon Beach
16-aug Canon Beach - Olympic NP
17-aug Olympic NP - Olympic NP
18-aug Olympic NP – Olympic NP
19-aug Olympic - Seattle
20-aug Seattle - Seattle
21-aug Seattle - Seattle
22-aug Seattle – Brussel
23-aug Brussel

Dank jullie wel!!
Marie
marie_v_l
Amerika-ontdekker

Bericht door marie_v_l »

jojostravelusa schreef:
09 okt 2024, 16:41
Ik mis dan weer Craters of the Moon NP in de route. Vonden wij wel de moeite waard, maar het is lastig inpassen omdat het nogal ongelukkig ligt.
Misschien heb je wat aan onze verslagen van 2023, Washington en Oregon en 2022, waarin we o.a. naar Yellowstone gaan.
Mount Rainier hebben we geskipt en daar spijt van gehad. Crater Lake is zeker mooi, maar het ziekenhuis in Klamath Falls moet je zien te vermijden. Niet dat het een slecht ziekenhuis is, maar daar moet je gewoon niet willen zijn in de vakantie :lol:
ik heb je verslag hierover gelezen, wat heftig!!! neen, ziekenhuizen proberen we toch liever te vermijden! Het was echt kiezen voor ons tussen Mt Rainier en Crater Lake. omwille van de vele lovende reacties op deze site, gaan we voor Mt Rainier gaan!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

marie_v_l schreef:
11 okt 2024, 15:36
Ik ben ook nog op zoek naar 1 overnachting tussen Spokane en Mt Rainier (waar we in Paradise Inn verblijven).
Heb je nog plannen voor onderweg? Zo nee, dan zou je dit heel goed in 1 dag kunnen rijden, dus zonder tussenstop.

Ik ben niet beken met Rapid City maar meestal wordt hier aangeraden om ergens anders te verblijven. Wij zelf zaten in een cabin in Keystone. Custer SP lijkt me ook mooi.
De tijd voor Yellowstone lijkt kort zo. Is de tussenstop in Helena nodig?
Je kunt in Yellowstone paardrijden, of kijk eens naar een cook out. Zie https://www.yellowstonenationalparklodg ... adventures voor wat mogelijkheden.

Marianne
marie_v_l
Amerika-ontdekker

Bericht door marie_v_l »

Dag Marianne,

ik zie dat ik wat kort door de bocht was met mijn copy-pasten. we verblijven niet in Rapid City, maar (achtereenvolgens) in Custer, Keystone en Wall Beter toch?

Tussen Spokane en Mt Rainier hebben we geen speciale plannen, dus een extra nacht Mt Rainier zou zeker een optie zijn, maar waar dan? als we bijvoorbeeld ook een stukje van Sunrise willen meepikken, is 2 nachten Paradise misschien minder goed? Of valt dat wel mee? Ik heb wat schrik door alle verhalen over drukte, time entries edm (daar moet ik me nog eens grondig over inlezen..), dus probeer, waar mogelijk, zo dicht mogelijk bij de actie te logeren :).

In Yellowstone blijven we nu 4 nachten (onderbroken door 2 nachten GT). Zou dat echt te kort zijn? Helena is voor ons zeker geen must, maar de afstand tussen Yellowstone en Glacier leek ons wat te lang om in 1 keertje te doen.. is er ergens een leukere tussenstop? dat kan ik nog gemakkelijk aanpassen. Ter info: onze 1e nacht Glacier is geboekt in Glacier Park Lodge. Het is de allerenige nacht van onze reis die non-refundabe is, dus daar hangen we nu toch aan vast..

Paardrijden en cook-out bekijk ik zeker verder!! thanks!!
Bravy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Bravy »

Ik ben even een tijdje afwezig geweest op het forum , maar pak nu de draad weer op.

Wij zijn in 2022 van Seattle naar Denver gegaan. Voor inspiratie (mocht je die nog nodig hebben... :wink: ) kan je ons verslag erop naslaan: https://bravy.nl/vakantie/nw-amerika/nwusa-inl.htm.
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: W Australië
2026: (Alaska)
paulr
Amerika-expert

Bericht door paulr »

Het eerste deel tot Cody ken ik niet, dus sla ik even over...
Met dit schema zou ik inderdaad ook de overnachting Helena eruit halen en ik één keer naar Glacier gaan. Het ligt er ook aan waar je je laaste nacht Yellowstone hebt. Is dan in Gadiner of West Yellowstone, dan prima te doen in één keer. Ik neem aan (hoop) dat je maar één nacht Glacier Lodge hebt ? Het is best nog een eind naar Many Glacier bijvoorbeeld....
Spokane-Paradis zou ik ook in één keer doen. Soms is het beter even flink door te rijden om daarna meer rust te creeeren.
Als je éénmaal in Mt Rainier NP bent zou ik me niet te druk maken om de drukte. Naar Sunrise is even rijden, maar als je vroeg vertrekt heb je nog wel parkeerplek denk ik. Vergeet niet dat mensen die niet in het park verblijven en van veel verder komen, dat ie vaak pas rond 09.00-10.00 er zijn. Als jij om 07.00 gaat, ben je er ''al'' rond 8 uur, half 9.
Ik zou Portland laten vervallen, wij zijn er 2 x (omdat het moest) doorheen gereden (dwars door downtown :-)) en is ''gewoon'' een amerikaanse stad (naar mijn idee). Je zou die nacht in kunnen zetten bij Mt Hood / Columbia River (alhoewel de watervallen ook niet een hele dag kosten...)
Craters hebben wij op een (lange) reisdag gedaan tussen Yellowstone en Bend. Met het schema dat je nu hebt past dat nergens meer, dus goede keuze.
Crater Lake zou ik op 13/08 er wel tussendoor plannen. Je komt er anders nooit meer en is prachtig. Zéker als het een zonnige dag is. Kost je ca 2 uur extra rijden en 2 uur rondkijken.
Persoonlijk zou ik ook een dag Seattle eraf halen, maar goed, wij zijn geen steden fans. Zijn erlangs gereden, even overwogen erheen te gaan en toch verder gereden :-)
succes weer !
Paul
IngridUSA
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door IngridUSA »

Van de zandbuggy tour had je wellicht in mijn verslag gelezen. Dat gaan je jongens echt absoluut geweldig vinden, maar het was in Florence, dus nog wat zuidelijker dan Newport.
https://www.sandland.com/sandrail-tours/
HildeV
Amerikafan

Bericht door HildeV »

Of sandboarden in het Sand Master Park net boven Florence. Goeie workout en heel erg leuk.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

marie_v_l schreef:
11 okt 2024, 16:07
In Yellowstone blijven we nu 4 nachten (onderbroken door 2 nachten GT). Zou dat echt te kort zijn?
Ik zat te kijken naar volledige dagen maar als je ook de dag dat je van Cody komt meetelt en de dagen dat je naar en en van GT rijdt is het zeker wel voldoende.

Marianne
marie_v_l
Amerika-ontdekker

Bericht door marie_v_l »

@Bravy jaaa! ik heb je verslag als bij toeval enkele weken geleden ontdekt, en intussen al héél veel tips uitgehaald! We gaan quasi dezelfde route doen! dank!!
marie_v_l
Amerika-ontdekker

Bericht door marie_v_l »

@IngridUSA @paulr @HildeV @Martin & Marianne

dank voor jullie tips en feedback alweer!!

Het sandboarden en de zandbuggy in Florence zien er leuk uit! ik bekijk toch even of we het niet ingepland krijgen.. vanaf Eugene is het eventjes verder rijden, maar nog wel doenbaar... moet je die dingen op voorhand reserveren?

Het is inderdaad een optie om Crater Lake nog in te plannen op weg van Bend naar Eugene (Eugene is voor ons maar een tussenstop, we hoeven daar niets te zien). Ik neem die mee. ik las ergens ander toevallig dat je kan zwemmen in Crater Lake, klinkt superfijn!

Voor wat betreft de weg van Yellowstone naar Glacier:
op 2/8 verblijven we in Old Faithfull Inn
op 4/8 verblijven we in Glacier Park Lodge
op 5/8 verblijven we in Many Glacier Hotel
--> de vraag is dus wat we best doen op 3/8? Helena ligt mooi op de route, maar als daar niets te zien is, skippen we dat uiteraard! Iemand een haalbaar alternatief? ik ben al een hele tijd aan het zoeken naar een echte 'ranch' om te verblijven, maar de meesten verwachten minstens een 2-nachten verblijf, en dat hebben we natuurlijk niet..

Voor wat betreft de weg van Spokane naar Mt Rainier:
op 7/8 verblijven we in Spokane
op 9/8 verblijven we in Paradise Inn
Ik lees jullie tip dat het beter is om even "door te rijden" en dan 2 nachten Mt Rainier te boeken. Wat is nog een leuk alternatief voor Paradise Inn, dat toch nog goed bereikbaar is, en misschien toch iétsje goedkoper? :) Niemand ervaring met omgeving Crystal Mountains? ik had erover gelezen op deze site (maar ben vergeten bij wie.. :() en die persoon vermeldde de hele mooie uitzichten op Mt Rainier + iets meer opties om te overnachten (al vind ik die dus voorlopig nog niet... )

groetjes!!
marie
IngridUSA
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door IngridUSA »

Zeker de zandbuggy reserveren! Alles zat vol toen wij er waren. En niet zelf rijden of de grote (langzamere) nemen, maar de kleine snelle :thumbup:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

marie_v_l schreef:
13 okt 2024, 15:24
Wat is nog een leuk alternatief voor Paradise Inn, dat toch nog goed bereikbaar is, en misschien toch iétsje goedkoper? Niemand ervaring met omgeving Crystal Mountains?
Je kunt daarvoor de zoekfunctie gebruiken (zie rechts bovenin, bij het tandrad voor de uitgebreide zoekfunctie). Je vindt dan met de zoektermen crystal mountain deze topics.

Voor de rit tussen Yellowstone en Glacier zou je kunnen kijken naar St Mary. Maar het zal wel duur zijn. Of juist dichter bij Yellowstone blijven als je daar nog iets wilt doen. Hebben jullie de Beartooth Hwy ook op de planning staan?

Ik heb ons 1991-verslag erbij gepakt en ik zie dat wij in Choteau overnacht hebben. En dat er niets interessants was onderweg. Zie hier. We hebben er geen herinnering aan. :wink:

Marianne
paulr
Amerika-expert

Bericht door paulr »

Hoi,

idee:
op 2/8 verblijven we in Old Faithfull Inn
op 4/8 verblijven we in Glacier Park Lodge
op 5/8 verblijven we in Many Glacier Hotel

dan op 3/8 nog een dagje in Yellowstone en eind van de dag richting Virginia City/Nevada City: leuke western stadjes. Daar in de buurt overnachten en de volgende ochtend in Nevada City het openluchtmuseum bezoeken. Dan doorrijden naar de Glacier Park Lodge.
Voorbeeld: https://www.airbnb.nl/rooms/41191688?ad ... f4af3a7cb1
Het is geen ranch, maar wel erg leuke sfeer (beetje toeristisch wel, maar goed...)

Overnachten in het Many Glacier hotel ? Prachtig !! Onze favoriete plek voor een lekkere espresso vóór en een biertje op het terras ná het wandelen !

Wellicht als 2e acco bij Mount Rainier de National Park Inn in Longmire ? Mooi uitzicht op de berg, wellicht iets voordeliger ? Leuke wandeling van de lodge: Rampart Ridge Trail voor als het op de berg slecht weer is of in Paradise in de mist ligt... Ook hier zit je weer lekker in een luie stoel op het terras na de wandeling, hahaha
https://mtrainierguestservices.com/acco ... -park-inn/

succes weer !
Paul
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

paulr schreef:
13 okt 2024, 17:36
Virginia City/Nevada City: leuke western stadjes.
Zelfs leuk in het naseizoen (geldt niet voor jullie natuurlijk) als het eigenlijk gesloten is. Dan is er nog voldoende te zien en loop je er vrijwel alleen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer